PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-wyrównawczych klasa II.doc

(41 KB) Pobierz
PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH KLASA I

PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH KLASA II – I okres

 

ZAŁOŻENIA ZAJĘĆ

 

Głównym założeniem zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z edukacji polonistycznej i edukacji matematycznej jest wyrównywanie braków, powtarzanie i utrwalanie wiadomości.

     Zajęcia te mają za zadanie wdrażać uczniów do posługiwania się zdobytymi wiadomościami i umiejętnościami w życiu codziennym.

CELEM ZAJĘĆ JEST:

Usuwanie lub pomniejszanie przyczyn i skutków niepowodzeń szkolnych

Wyrównywanie braków  w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych;

Rozbudzenie motywacji do pracy nad wyrównywaniem braków

 

ZADANIA   NAUCZYCIELA

 

·         Kształtowanie umiejętności myślenia i poprawnego wypowiadania się.

·         Doskonalenie kompetencji w zakresie mówienia, słuchania, czytania, pisania i odbioru tekstów literackich oraz w zakresie wykonywania działań matematycznych.

·         Rozbudzanie postaw kreatywnych ucznia w procesie zdobywania wiedzy.

 

TEMATYKA   ZAJĘĆ

 

 

EDUKACJA  POLONISTYCZNA

 

·         czytanie zdań i krótkich tekstów

·         wyszukiwanie w tekstach potrzebnych informacji, czytanie ze zrozumieniem

·         wypowiadanie się na temat czytanych tekstów, formułowanie odpowiedzi na postawione pytania.

·         pisownia wyrazów z trudnościami ortograficznymi

·         wyszukiwanie w tekstach rzeczowników i czasowników

 

 

 

EDUKACJA MATEMATYCZNA

 

·         dodawanie i odejmowanie w zakresie 20

·         mnożenie i dzielenie liczb w zakresie 30

·         rozwiązywanie prostych zadań tekstowych.

·         nazywanie dni tygodnia i nazw miesięcy

·         odczytywanie godzin na zegarze i obliczenia zegarowe

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin