wersja 1_018, 2 luty 2005 (patch) * avi się poprawnie kończy wersja 1_017, 1 luty 2005 (patch) * plansza z gratulacjami po przejściu każdego levelu (text_keys) * w menu pozycja "Informacje o sterowaniu" (text_keys) wersja 1.016, 28 sty 2005 (patch). * zbójcerze nie powinni podrygiwać. wersja 1.015, 28 sty 2005 (patch). * uściślony z-bufor (problemy z przenikaniem ścianek). wersja 1.014, 27 sty 2005 * poprawione raye od checkpointow w levelu 7,8 * gra wywalała się bez zainstalowanej karty dźwiękowej. * poprawiony błąd kiepskiego z-buffera na kartach bez pixel shadera * hełm kokosza zlinkowany ze szkieletem. Co prawda przestał się huśtać, ale jest poprawnie oteksturowany, nie świeci na dziwnych kartach i ma environmentala. * kolizja tylną częścią pala powoduje rany. * rana na palu powoduje miganie całej trójki. * powinno być zlikwidowane podrygiwanie wrogów. * nie można wjechać kamerą w głowę Kokosza. wersja 1.013, 26 sty 2005 * poprawione przesuwanie sie bloczkow w levelu 5 * poprawiona odleglosc pojawiania sie raya 3 checkpointa w levelu 5 * odgłosy zapadającej się ziemi i spadających bel w levelu 5 (las-dark). * poprawione znikanie elementow horyzontu (tekstura gorek) * zaslanaianie szpar na horyzoncie levelu. * mixdown.wav zrzucony do mono (nie działał) wersja 1.012, 26 sty 2005 (patch) * zablokowane dojscia do plaskich faceow w levelach 4,5,7,8, pozasłaniane. * niektóre checkpointy były za nisko - podniesione do odp. wysokości. * zdarzało się, że po niektórych checkpointach gracz leciał, poprawione. * dodady force render do terenu, i wyeliminowanie błedu-przejscia miedzy domkiem a plotem w levelu 3 * dodane krzaki na koniec levelu 6 wersja 1.011, 25 sty 2005 * dodane checkpointy w levelach 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 * poprawione markery smierci pod checkpointy * checkpointy mają ładną otoczkę. * dodane intro na starcie pierwszego levelu (ale nie kontynuacji pierwszego levelu) * zmieniony napis po śmierci - inny jak można zrobić respawn z checkpointa, a inny po śmierci z lotu. * poprawiony błąd uniemożliwiający w niektórych przypadkach wybranie trzeciego profilu * poprawione konfigi w trzecim levelu. * zabudowanie terenu gorkami, domkami i drzewami w levelach 1,2,3, tak by nie bylo widac plaskich fajsow. * ponowne generowanie sciezek dla postaci w levelu 3. wersja 1.010, 21 sty 2005 * poprawienie mapowania terenu w levelu 3. * poprawienie akcji w levelu 3. * poprawiony błąd migania nieba przy chodzeniu (koszmarnie widoczny przy lataniu) * nie można wejść w kurę, jeża i wiewiórkę. * poprawienie wajchy do secret area level2 vol.2, mozna sie bylo w nia wciac. * poprawienie markerow zabijajacych przy drewnianych kladkach w levelu 3. * dźwięk podniesienia serduszka * dźwięk lotu * plansza i napis na śmierć gracza. wersja 1.009, 21 sty 2005 (patch) * poprawiony brak cienia w levelu 8 przy wyborze z kontynuacji * poprawione parametry latania Mirmiłem * wyeliminowane haczenie Mirmiła o krawędzie * skrócony czas przelotu Mirmiłem do 1:30 na hard i odp. dłuższy na easy (mnożnik prędkości). * poprawki literówek w loadingach * poprawki wymiana podestu z otwartym dolem na zamkniety, dodana szkolna_jaga * nie można było wybrać kontynuacji 9tego levelu * oświetlenie 9 levelu. * wrogowie nie powinni znikać * poprawienie akcji w ostatnim levelu, nie pojawiala sie czesc przeciwnikow. wersja 1.008, 21 sty 2005 * gra zamknięta jako całość - od początku do końca. * jest mała przelot na końcu, plansza z zakończeniem i gratulacje * zestaw poprawek do fizyki gracza, nie powinno być wcięć w ścianki i w rogi (mocno przetestowane). * wprowadzony ogranicznik poruszania podczas lotu, nie powinno się wypadać z levelu wersja 007, 20 sty 2005 * czysto konsolowe rozwiązania profili - plansza startowa, wybór profilu, no i dopiero main menu. * profile oczywiście działają. * dobrze się zapamiętuje difficulty (uwaga - zapamiętywanie etc działa poprawnie przy normalnym, nie testowym graniu - czyli profil, start albo kontynuacja, a nie odpalenie levelu bez menu). * udzwiekowienie leveli 1,2,3,9. * poprawienie akcji w levelach 1,2,3,5,6. * poprawianie bledow, blokowanie przejsc i miejsc gdzie mozna sie wcisnac i zablokowac. * Nowa postac "Jaga". * Dostawienie nowej postaci "Jagi" do levelu 5, 6 i 9. * latanie trójki na palu w ostatnim levelu * zabijanie zbójcerzy palem. * krótkie opisy z misjami podczas ładowania leveli. wersja 006, 19 sty 2005 * poprawki do 6 levelu (szkoła latania) * levele 8 i 9 plus loadingi * motylki * nie ma wślizgu przy bieganiu do tyłu * przyspieszone animacje uderzeń Kajka (dynamiczniejszy kombo) * udzwiekowienie levelu 1,2,3,4,5,7,8 * dodanie obiektow zwierzatek do leveli 1,2,3,4,5,7,8 * zakonczenie prac nad 9 etapem (brakuje podmiany na taran, chociaż już wszystko jest to zgranie będzie jutro - Corwin). * zapamiętywanie stanu gry, poprawne wybieranie z leveli które już się przeszło etc. Nie ma jeszcze samego wyboru profilu w menu (oprogramowanej planszy) i gra się domyślnie na 0 profilu, ale to też jutro. * wybór postaci, którą się gra * zwiększona trochę prędkość biegania bohatera (powinno się łatwiej skakać) * kroki bohatera * odgłos wybuchu * delikatne trzęsienie ekranu podczas wybuchu wersja 005, 18 sty 2005 * kamera podczas lotu nie wcina sie w skały * zwężona bryła otaczająca postaci (chodzi o wiszenie obok krawędzi) * na kartach poniżej GF3 niektóre tekstury były białe (na postaciach). * bohaterowie trochę silniej uderzają, wystarczy max 3 uderzenia (na hard) żeby pokonać wroga. * zmienione parametry i zasięgi odtwarzanie dźwięków (np. kury) * oświetlenie levelu 6 * dodany obiekt "Start" i "Finish" w levelu 6 * zmienione parametry lotu, generalnie wolniej jest jeszcze wolniej, ale z mniejszą bezwładnością. * dodana muza (plik music\muza.txt definiuje pliki dla kolejnych leveli, ale nie jest idiotoodporny - nie może być spacji, pustych linii (za wyjątkiem końca) etc). * dodany jeż. * zwierzaki powinny chętniej i lepiej uciekać. * zespół ułatwień levelu 7 (las-powrót) - potrzebuję opinii czy wystarczy, czy jeszcze ułatwiać. wersja 004, 18 sty 2005 * poprawione pnie w szkole latania * poprawione nieistniejące dźwięki (przypisania) * gracz nie powinien się przesuwać po śmierci (needs testing) * zespół ułatwień do levelu 5 (las-dark) - szersze platformy, wolniejsze ruchy,łatwiejsze skakanie. wersja 003, 17 sty 2005 * kura i dźwięki kury (na razie 1 level) * wiewiórka (na razie 4 level) * oteksturowana miotła Mirmiła * interpolacja animacji Mirmiła * wrogowie nie powinni przelatywać przez teren/budynki po odlocie z pięści * napis o inicjacji wyciągnięty do text_keys * poprawki fizyki gracza (powinno być lepiej z klinowaniem) * po kontynuacji lotu dobry czas i boost * poprawki oświetlenia 3 pierwszych leveli * dodatkowe obiekty i poprawki 3 pierwszych leveli. * Poprawne serduszka po śmierci pojawią się w momencie zgrania przechodzenia z menu (to nie jest błąd, to czeka na dorobienie elementów gry).
mesanana