!news.txt

(6 KB) Pobierz
wersja 1_018, 2 luty 2005 (patch)
* avi się poprawnie kończy

wersja 1_017, 1 luty 2005 (patch)
* plansza z gratulacjami po przejściu każdego levelu (text_keys)
* w menu pozycja "Informacje o sterowaniu" (text_keys)

wersja 1.016, 28 sty 2005 (patch).
* zbójcerze nie powinni podrygiwać.

wersja 1.015, 28 sty 2005 (patch).
* uściślony z-bufor (problemy z przenikaniem ścianek).

wersja 1.014, 27 sty 2005
* poprawione raye od checkpointow w levelu 7,8
* gra wywalała się bez zainstalowanej karty dźwiękowej.
* poprawiony błąd kiepskiego z-buffera na kartach bez pixel shadera
* hełm kokosza zlinkowany ze szkieletem. Co prawda przestał się huśtać,
ale jest poprawnie oteksturowany, nie świeci na dziwnych kartach i ma environmentala.
* kolizja tylną częścią pala powoduje rany.
* rana na palu powoduje miganie całej trójki.
* powinno być zlikwidowane podrygiwanie wrogów.
* nie można wjechać kamerą w głowę Kokosza.

wersja 1.013, 26 sty 2005
* poprawione przesuwanie sie bloczkow w levelu 5
* poprawiona odleglosc pojawiania sie raya 3 checkpointa w levelu 5
* odgłosy zapadającej się ziemi i spadających bel w levelu 5 (las-dark).
* poprawione znikanie elementow horyzontu (tekstura gorek)
* zaslanaianie szpar na horyzoncie levelu.
* mixdown.wav zrzucony do mono (nie działał)


wersja 1.012, 26 sty 2005 (patch)
* zablokowane dojscia do plaskich faceow w levelach 4,5,7,8, pozasłaniane.
* niektóre checkpointy były za nisko - podniesione do odp. wysokości.
* zdarzało się, że po niektórych checkpointach gracz leciał, poprawione.
* dodady force render do terenu, i wyeliminowanie błedu-przejscia miedzy domkiem a plotem w levelu 3
* dodane krzaki na koniec levelu 6

wersja 1.011, 25 sty 2005
* dodane checkpointy w levelach 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8
* poprawione markery smierci pod checkpointy
* checkpointy mają ładną otoczkę.
* dodane intro na starcie pierwszego levelu 
(ale nie kontynuacji pierwszego levelu)
* zmieniony napis po śmierci - inny jak można zrobić respawn z
checkpointa, a inny po śmierci z lotu.
* poprawiony błąd uniemożliwiający w niektórych przypadkach
wybranie trzeciego profilu
* poprawione konfigi w trzecim levelu.
* zabudowanie terenu gorkami, domkami i drzewami w levelach 1,2,3, tak by nie bylo widac plaskich fajsow.
* ponowne generowanie sciezek dla postaci w levelu 3.

wersja 1.010, 21 sty 2005
* poprawienie mapowania terenu w levelu 3.
* poprawienie akcji w levelu 3.
* poprawiony błąd migania nieba przy chodzeniu (koszmarnie widoczny 
przy lataniu)
* nie można wejść w kurę, jeża i wiewiórkę.
* poprawienie wajchy do secret area level2 vol.2, mozna sie bylo w nia wciac.
* poprawienie markerow zabijajacych przy drewnianych kladkach w levelu 3.
* dźwięk podniesienia serduszka
* dźwięk lotu
* plansza i napis na śmierć gracza.



wersja 1.009, 21 sty 2005 (patch)
* poprawiony brak cienia w levelu 8 przy wyborze z kontynuacji
* poprawione parametry latania Mirmiłem
* wyeliminowane haczenie Mirmiła o krawędzie
* skrócony czas przelotu Mirmiłem do 1:30 na hard
i odp. dłuższy na easy (mnożnik prędkości).
* poprawki literówek w loadingach
* poprawki wymiana podestu z otwartym dolem na zamkniety, dodana szkolna_jaga
* nie można było wybrać kontynuacji 9tego levelu
* oświetlenie 9 levelu.
* wrogowie nie powinni znikać
* poprawienie akcji w ostatnim levelu, nie pojawiala sie czesc przeciwnikow.



wersja 1.008, 21 sty 2005
* gra zamknięta jako całość - od początku do końca.
* jest mała przelot na końcu, plansza z zakończeniem i gratulacje
* zestaw poprawek do fizyki gracza, nie powinno być wcięć
w ścianki i w rogi (mocno przetestowane).
* wprowadzony ogranicznik poruszania podczas lotu, nie powinno
się wypadać z levelu



wersja 007, 20 sty 2005
* czysto konsolowe rozwiązania profili - plansza startowa,
wybór profilu, no i dopiero main menu.
* profile oczywiście działają.
* dobrze się zapamiętuje difficulty (uwaga - zapamiętywanie etc
działa poprawnie przy normalnym, nie testowym graniu - czyli profil,
start albo kontynuacja, a nie odpalenie levelu bez menu).
* udzwiekowienie leveli 1,2,3,9.
* poprawienie akcji w levelach 1,2,3,5,6.
* poprawianie bledow, blokowanie przejsc i miejsc gdzie mozna sie wcisnac i zablokowac.
* Nowa postac "Jaga".
* Dostawienie nowej postaci "Jagi" do levelu 5, 6 i 9.
* latanie trójki na palu w ostatnim levelu
* zabijanie zbójcerzy palem.
* krótkie opisy z misjami podczas ładowania leveli.


wersja 006, 19 sty 2005
* poprawki do 6 levelu (szkoła latania)
* levele 8 i 9 plus loadingi
* motylki
* nie ma wślizgu przy bieganiu do tyłu
* przyspieszone animacje uderzeń Kajka (dynamiczniejszy kombo)
* udzwiekowienie levelu 1,2,3,4,5,7,8
* dodanie obiektow zwierzatek do leveli 1,2,3,4,5,7,8
* zakonczenie prac nad 9 etapem 
(brakuje podmiany na taran, chociaż już wszystko jest to
zgranie będzie jutro - Corwin).
* zapamiętywanie stanu gry, poprawne wybieranie z leveli
które już się przeszło etc. Nie ma jeszcze samego
wyboru profilu w menu (oprogramowanej planszy) i
gra się domyślnie na 0 profilu, ale to też jutro.
* wybór postaci, którą się gra
* zwiększona trochę prędkość biegania bohatera (powinno się łatwiej skakać)
* kroki bohatera
* odgłos wybuchu
* delikatne trzęsienie ekranu podczas wybuchu



wersja 005, 18 sty 2005
* kamera podczas lotu nie wcina sie w skały
* zwężona bryła otaczająca postaci (chodzi o wiszenie obok krawędzi)
* na kartach poniżej GF3 niektóre tekstury były białe (na postaciach).
* bohaterowie trochę silniej uderzają, wystarczy max 3 uderzenia (na hard) żeby
pokonać wroga.
* zmienione parametry i zasięgi odtwarzanie dźwięków (np. kury)
* oświetlenie levelu 6
* dodany obiekt "Start" i "Finish" w levelu 6 
* zmienione parametry lotu, generalnie wolniej jest jeszcze wolniej, ale
z mniejszą bezwładnością.
* dodana muza (plik music\muza.txt definiuje pliki dla kolejnych leveli,
ale nie jest idiotoodporny - nie może być spacji, pustych linii 
(za wyjątkiem końca) etc).
* dodany jeż.
* zwierzaki powinny chętniej i lepiej uciekać.
* zespół ułatwień levelu 7 (las-powrót) - potrzebuję opinii
czy wystarczy, czy jeszcze ułatwiać.


wersja 004, 18 sty 2005
* poprawione pnie w szkole latania
* poprawione nieistniejące dźwięki (przypisania)
* gracz nie powinien się przesuwać po śmierci (needs testing)
* zespół ułatwień do levelu 5 (las-dark) - szersze platformy,
wolniejsze ruchy,łatwiejsze skakanie.

wersja 003, 17 sty 2005
* kura i dźwięki kury (na razie 1 level)
* wiewiórka (na razie 4 level)
* oteksturowana miotła Mirmiła
* interpolacja animacji Mirmiła
* wrogowie nie powinni przelatywać przez teren/budynki po odlocie z pięści
* napis o inicjacji wyciągnięty do text_keys
* poprawki fizyki gracza (powinno być lepiej z klinowaniem)
* po kontynuacji lotu dobry czas i boost
* poprawki oświetlenia 3 pierwszych leveli
* dodatkowe obiekty i poprawki 3 pierwszych leveli.
* Poprawne serduszka po śmierci pojawią się w momencie zgrania przechodzenia
z menu (to nie jest błąd, to czeka na dorobienie elementów gry).
Zgłoś jeśli naruszono regulamin