treetops1_plan.doc

(354 KB) Pobierz
Treetops 1 - plan wynikowy

Treetops 1

Plan wynikowy

OUP_logo

 

WELCOME

 

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 1

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: Hello, I’m…

Imiona bohaterów

Słownictwo i struktury bierne: What’s your name? I’m…, Is it…?, It’s …

girls, boys, everyone

Look, Listen, Sing, Point, Colour, Draw, Write

Umiejętności i wiadomości wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie bohaterów książki

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych

Edukacja polonistyczna: ilustrowanie mimiką, ruchem i gestem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja plastyczna: rysowanie autoportretu, wykonanie plakietki z własnym imieniem

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie, rozmawianie o potrzebie przestrzegania kolejności w grze i respektowaniu ustalonych zasad

Uczeń:

·   wskazuje właściwe pacynki na podstawie nagrania

·   odpowiada na pytania, dotyczące osób i rzeczy przedstawionych na obrazku

·   wskazuje właściwe pacynki na podstawie polecenia nauczyciela

·   wskazuje właściwych bohaterów książki na podstawie nagrania

·   powtarza słowa za nagraniem

·   odpowiada na pytanie o imię

·   słucha piosenki i wykonuje towarzyszące gesty

·   dopasowuje rysunki, przedstawiające bohaterów książki do odpowiednich przedmiotów (WB)

·   łączy rysunki bohaterów książki z ich cieniami i wypowiada na głos ich imiona (WB)

Uczeń:

·   wykonuje pacynki na palce według wskazówek

·   porusza pacynką zgodnie z treścią nagrania

·   śpiewa piosenkę z nagraniem

·   śpiewa piosenkę z nagraniem w wersji karaoke

·   rozmawia na temat form witania się w języku polskim i angielskim

·   rozmawia na temat przestrzegania kolejności w grze i respektowania ustalonych zasad

·   rysuje i podpisuje swój autoportret (WB)

·   wykonuje plakietkę z własnym imieniem (WB)

Skills test

Lekcja 2

Środki językowe Słownictwo i struktury czynne:

Hello!, Goodbye!, Thanks!

Imiona bohaterów

 

Słownictwo i struktury bierne: Help me, My umbrella!, See you soon in the Wood. We can have some fun, Wave goodbye

Look at the picture, Listen, Sing, Repeat, Let’s act the story

Umiejętności i wiadomości wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie bohaterów książki, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, ruchem i gestem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie, pomaganie innym i dziękowanie za otrzymaną pomoc

Uczeń:

·   uszeregowuje obrazki w odpowiedniej kolejności na podstawie wysłuchanej historyjki

·   wskazuje właściwe obrazki na podstawie wysłuchanej historyjki

·   słucha piosenki i wykonuje towarzyszące gesty

·   wypowiada powitania i pożegnania na podstawie obrazków i koloruje obrazki (WB)

Uczeń:

·   omawia obrazki przewiduje treść historyjki na ich podstawie

·   rozmawia na temat wzajemnej pomocy i dziękowaniu za pomoc na podstawie wysłuchanej historyjki i własnych doświadczeń

·   odgrywa historyjkę z nagraniem

·   śpiewa piosenkę z nagraniem

·   śpiewa piosenkę z nagraniem w wersji karaoke

·   rozmawia na temat form żegnania się w języku polskim i angielskim

Skills test

UNIT 1

Lekcja 3

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

Berry, leaf, apple, mushroom, wind, autumn, whoosh, crunch

A pencil, a ruler, a rubber, a book, a desk, a pen, a bag, a chair, Pick up (a pencil)

Słownictwo i struktury bierne: Clap your hands, Turn around, Stamp your feet, Touch the ground, What season is it?, Listen and do, Sing and dance, Cut, Colour, Stick, Tidy up so we’re ready to go, Listen and point, Listen and show the Picture, What’s this?, Listen and repeat

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie

Język obcy/edukacja przyrodnicza: nazywanie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla poszczególnych pór roku

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Edukacja polonistyczna/przyrodnicza: uczestniczenie w rozmowie na temat oznak jesieni w przyrodzie, organizowanie klasowego kącika przyrodniczego

Edukacja plastyczna: rysowanie i kolorowanie przedmiotów związanych z jesienią, wykonywanie jesiennego liścia

Zajęcia techniczne: dbanie o porządek wokół siebie i pomaganie innym w utrzymaniu porządku

Edukacja muzyczna: wyrażanie nastroju i charakteru muzyki poprzez taniec

Edukacja społeczna: wiedza, że należy i warto pomagać innym

Uczeń:

·   wskazuje właściwe elementy obrazka na podstawie wysłuchanych poleceń

·   słucha piosenkę o jesieni, wykonując towarzyszące gesty

·   koloruje obrazek i wypowiada na głos nazwy przedstawionych na nim przedmiotów związanych z jesienią (WB)

·   wskazuje właściwe karty obrazkowe na podstawie wyrazów podanych przez nauczyciela

·   wskazuje właściwe przedmioty na obrazku na podstawie nagrania

·   powtarza wyrazy za nagraniem

·   słucha piosenki i wykonuje towarzyszące gesty

·   dopasowuje obrazki, przedstawiające fragmenty przyborów szkolnych do całych przedmiotów i wypowiada na głos ich nazwy (WB)

Uczeń:

·   tańczy i śpiewa piosenkę o jesieni, wykonując towarzyszące gesty

·   przygotowuje klasowy kącik przyrodniczy

·   wykonuje jesienny liść (WB)

·   rozmawia na temat właściwego zachowania w klasie

·   gra w grę Which one is missing?

·   gra w grę, w której wydaje i wykonuje polecenia związane z podnoszeniem właściwych przedmiotów

·   śpiewa piosenkę z nagraniem i wykonuje towarzyszące gesty

·   śpiewa piosenkę z nagraniem w wersji karaoke

·   rozmawia na temat dbania o porządek

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 4

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: A ruler, a rubber

 

Słownictwo i struktury bierne:

What is it?, It’s a ruler, Up and down…, a pencil-case, a see-saw, No!, Let’s listen to the story, Now act it out

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, ruchem i gestem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja polonistyczna/społeczna: uczestniczenie w rozmowie na temat związany z historyjką, odróżnianie, co jest dobre, a co złe w kontaktach z rówieśnikami

Edukacja plastyczna: kolorowanie obrazków z historyjki

Zajęcia techniczne: dbanie o bezpieczeństwo na placu zabaw

Uczeń:

·   uszeregowuje obrazki w odpowiedniej kolejności na podstawie wysłuchanej historyjki

·   wskazuje właściwe obrazki na podstawie wysłuchanej historyjki

·   koloruje obrazki z historyjki (WB)

Uczeń:

·   omawia obrazki przewiduje treść historyjki na ich podstawie

·   odgrywa historyjkę z nagraniem z użyciem pacynek

·   rozmawia na temat bezpieczeństwa na placu zabaw na podstawie historyjki

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 5

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

A pencil, a ruler, a rubber, a book, a desk, a pen, a bag, a chair

Przyimki on i in

 

Słownictwo i struktury bierne:

Put your (book) on your (desk), Put your (pen) in your (bag), Sit on the chair, Find and colour, Listen and do, Stand up, everyone, Let’s play a classroom game

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie

Język obcy/edukacja muzyczna: powtarzanie wierszyka, odtwarzając głosem prosty rytm

Język obcy/edukacja matematyczna: określanie położenia przedmiotów względem obranego obiektu

Edukacja społeczna: wiedza, że należy i warto pomagać innym

Uczeń:

·   wyszukuje przybory szkolne na obrazku, koloruje je i wypowiada naos ich nazwy

·   wykonuje właściwe czynności na podstawie wysłuchanej rymowanki

·   rysuje wskazane przybory szkolne w odpowiednich miejscach na obrazku i nazywa je (WB)

·   dopasowuje narysowane przedmioty do siebie na podstawie obrazków i określa ich położenie za pomocą właściwych przyimków (WB)

Uczeń:

·   wykonuje polecenia nauczyciela i podaje właściwe przyimki na podstawie obserwowanych czynności nauczyciela

·   recytuje rymowankę z nagraniem, wykonując towarzyszące czynności

·   rozmawia na temat gubienia różnych przedmiotów i udzielaniu pomocy w znajdywaniu ich

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 6

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne:

Przyimki on i in

A pencil, a ruler, a rubber, a book, a desk, a pen, a bag, a chair

 

Słownictwo i struktury bierne:

Draw a (bag) on the (chair), What’s this?, It’s a (pencil), Who’s this?

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin