duron_xl.pdf
(
77 KB
)
Pobierz
DURON XL CI-4-Plus,CH-4 /SL, SJ
DURON
XL
CI-4-Plus,CH-4 /SL, SJ
SYNTHETIC BLEND
H
EAVY
D
UTY
E
NGINE
O
ILS
DURON XL,
wykonany w technologii syntetycznej jest olejem o wykazującym wyjątkową
odporność na ekstremalne warunki panujące przy eksploatacji pojazdów zarówno na
autostradach jak i w pracach off road.
DURON XL
ze względu na swą niezawodność,
uniwersalność i zdolność dyspersji sadz, co jest wymogiem przy ograniczaniu emisji spalin,
ułatwia obsługę mieszanej floty pojazdów na całym świecie.
DURON XL
może być
stosowany do silników zasilanych benzyną, ropą, gazem
LPG
oraz gazem naturalnym
CNG.
DURON XL
spełnia najwyższe wymagania silników Diesla wg API CI-4-Plus, CH-4, CG-4
oraz silników benzynowych SL.
DURON XL
został skonstruowany w oparciu o system
opatentowanych dodatków oraz na bazie syntetycznej HT o 99,9% czystości.
DURON XL
zapewnia znakomitą ochronę przy zimnych startach w całym zakresie dostępnych lepkości.
Cechy:
- znakomita ochrona w niskich temperaturach, nawet przy dużych przebiegach
- obniżenie zużycia paliwa (lekkobieżność)
- wyśmienita pompowalność
- zapobiega utracie wydajności chroniąc przed nadmiernym zużyciem
- obniża koszty eksploatacji dzięki długim okresom między wymianami
Zastosowanie:
DURON XL
spełnia wymagania jakościowe następujących wytwórców: Allis-Chalmers,
Case IH, Deere, Fiat-Allis, GMC, White, Deutz, Continental, Hino, Komatsu, Perkins, Isuzu,
Cummins CES 20078, 20077, Detroit Diesel, Mack EO-N, Mack EO-M, DDC/MTU
2000/4000, Renault RLD, Volvo VDS-3, MAN 271, 3275, Caterpillar 3600, Mercedes Benz
228.3, 228.1,229.1, VW 501,505, ACEA E7-04, E6-04, E4-99
DURON XL
spełnia najnowsze wymagania europejskie dotyczące emisji spalin EURO IV.
DURON XL
może być stosowany w silnikach benzynowych gdzie wymagana jest
klasyfikacja SL lub niższa. Mimo iż głównym zastosowanie są samochody ciężarowe,
DURON XL
znajduje znakomicie zastosowanie w samochodach osobowych i lekkich
dostawczych.
Specyfikacja techniczna
Właściwości
Metod
a testu
Wyniki badań
15W-40 10W-40 0W-30
Punkt zapłonu C/F
D92
231/448
237/459
231/448
Lepkość kinematyczna
cSt@40°C/SUS@104°F
cSt@100°C/SUS@212°F
D445
109/560
15,3/80,2
96,5/493
14,6/77,3
68,7/348
12,1/67,4
Index lepkości
D2270
148
158
176
Temperatura zerwania lepkości
cP@150°C /302
0
F
D4683
4,2
4,1
3,5
Lepkość zimnego rozruchu
cP@-15°C/5°F
cP@-20°C/-4°F
cP@-25°C/-13°F
cP@-30°C/-22°F
cP@-35°C/-31°F
D5293
1,982
4,147
-
-
-
-
2,720
4,943
-
-
-
-
-
2,911
5,249
Temperatura płynięcia °C/°F
D97
-39/-38
-42/-44
-48/-54
Pompowalność (lepkość) cP@°C
D4684 13,000@-25 17,033@-30 18,113@-40
Popiół siarczanowy % wt
D874
1,4
1,2
1,2
Total Base Number TBN, mg KOH/g
D2896
10
9,1
9,0
Plik z chomika:
croom
Inne pliki z tego folderu:
Motul 4100 TURBOLIGHT 10w40.pdf
(22 KB)
Dura Blend.doc
(61 KB)
duron_e_api_cj_4_pl.pdf
(420 KB)
MaxLife.doc
(56 KB)
MaxLife Diesel.doc
(56 KB)
Inne foldery tego chomika:
Toyota
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin