Need For Speed Underground 2 RIP Doda�:exv | Pe�ne Gry | Wy�wietle�: 1935 | 24 Grudzie� 2008 19:23 Need For Speed Underground 2 RIP Need For Speed Underground 2 RIP Need For Speed Underground 2 RIP Need for Speed: Underground 2 producent: EA Games wydawca: Electronic Arts Inc. dystrybutor PL: Electronic Arts Polska kategoria: wy�cigi / samochodowe Data Premiery: �wiat: 12 listopada 2004 Polska: 19 listopada 2004 tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: brak ogranicze� no�nik: 2 CD | cena: 139,90 PLN Rozs�dne wymagania sprz�towe: Pentium III 933MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 2 GB HDD. Need for Speed: Underground 2 jest sequelem przebojowej gry wy�cigowej, kt�r� w ci�gu p� roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery (listopad 2003) naby�o legalnie ponad pi�� milion�w ludzi w skali ca�ego globu ziemskiego. Niniejszy produkt nawi�zuje zatem do szeroko rozumianego zjawiska tuningu samochodowego oraz filmowych hit�w o tytu�ach: The Fast and the Furious (Szybcy i w�ciekli) i 2 Fast 2 Furious (Za szybcy, za w�ciekli). Jednak�e wydatnie zmodyfikowano form� zabawy, zwracaj�c j� w pewnym sensie w stron� serii Grand Theft Auto i Driver. Albowiem teraz u�ytkownik dowolnie eksploruje sk�pan� w nocnym mroku metropoli�, z�o�on� z pi�ciu odmiennych dzielnic o do�� du�ej powierzchni. Podczas zwiedzania mo�na napotka� kierowc�w, stanowi�cych np. potencjalnych rywali w starcie z linii najbli�szych �wiate� lub interesuj�ce �r�d�o informacji nt. miejsc zbi�rek entuzjast�w pr�dko�ci. Wirtualne rozmowy przynosz� r�wnie� wiadomo�ci, dotycz�ce lokalizacji sklep�w z artyku�ami motoryzacyjnymi. Trzydzie�ci licencjonowanych maszyn czteroko�owych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda) wraz z bardzo bogatym katalogiem cz�ci (felgi, o�wietlenie neonowe, spoilery etc.) powoduje, �e og�lna liczba unikalnych kombinacji oscyluje w granicach siedemdziesi�ciu miliard�w. Oprawa wizualna nadal prezentuje pierwszorz�dny poziom, ukazuj�c przyk�adowo realistycznie po�yskuj�ce karoserie pojazd�w, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy osi�ganiu ekstremalnej szybko�ci z wykorzystaniem dop�ywu podtlenku azotu. Warstwa d�wi�kowa znakomicie dotrzymuje kroku szczeg�owej tr�jwymiarowej grafice, oferuj�c sugestywne efekty akustyczne i dynamiczn� �cie�k� muzyczn�.
adamik2008