Zadlo Leszek - Rozwijanie zdolnosci parapsychicznych.pdf

(282 KB) Pobierz
Ewa Katarzyna Tabis i Leszek Żądło
Rozwijanie zdolności
parapsychicznych
RAVI
Łódź 1994
Copyright © 1993 for Rozwijanie zdolności parapsychicznych
Ewa Katarzyna Tabis, Leszek Żądło
Copyright © 1994 by Wydawnictwo „Ravi"
Wykonanie okładki: Agencja MASTER
Ilustracje: Janusz Motylski
Skład i korekta stylistyczna: P.W. „Samira", tel. (42) 53-46-M
ISBN 83-85997-06-7
Wydanie IV zmienione
Wydawnictwo „Ravf
91-006 Łódź, ul. Podrzeczna 8/i
tel. (0-42) 54-03-47
SPIS TREŚCI
Leszek Żądło
Kurs doskonalenia umysłu
......................................................... 9
Wstęp
.........................................................................
............................. 12
Program, czyli
samowychowanie...................................................... 13
Programowanie
.........................................................................
............. 16
Afirmacje
.........................................................................
........................ 18
Koncentracja
.........................................................................
.................. 19
Relaks
......................................................y..................
........................... 20
Medytacja
..................................................*......................
...................... 22
Procedura i kodowanie
.......................................................................
24
Medytacja, czy autohipnoza?...........................
................................... 26
Poprawianie pamięci i przypominanie przeszłości..................... 29
Widzenie aury
.........................................................................
.............. 32
Nie sztuka zdiagnozować - sztuka uleczyć
................................. 33
Medytacja z otwartymi oczami
..........^......................................... 35
Twórcze
sny......................................................................
...................... 37
ESP - postrzeganie pozazmysłowe
.................................................. 38
Trochę psychoterapii
.........................................................................
... 41
Perspektywy..............................................................
.............................. 46
Modlitwa.................................................................
................................. 49
- Ewa Katarzyna Tabis
Rozwijanie zdolności parapsychicznych
przy pomocy kryształów
........................................................... 57
Część
1........................................................................
.............................. 61
Wprowadzenie
.........................................................................
............... 61
Terminologia i ćwiczenia
.................................................................. 63
Opis kryształów
.........................................................................
........... 63
Jak znaleźć swój kryształ i jak go przechowywać ..................... 65
Jak można pracować z kryształami 65
Jak można ześrodkować się i uziemić 66
Ćwiczenie na ześrodkowanie się 67
Ćwiczenie na uziemienie 68
Oczyszczanie kryształów 68
Metoda kadzidła 68
Metoda oddechu 69
Metoda słonej wody 69
Naładowanie kryształu 70
Jak możesz rozwinąć sensytywność,
aby postrzegać intuicyjnie wibracje 70
Ćwiczenie postrzegania subtelnego pola wibracji 71
Ćwiczenie rozwijające intuicję 72
Uwolnienie niepożądanych myśli i uczuć
przy pomocy kryształu 73
Wola 73
Prana albo siła życiowa 75
Ćwiczenie z siłą życiową 75
t
Jak pracować ze stanami uczuciowymi 76
Projektowanie z kryształami uczuć, myśli i wizualizacji 78
Kryształowe wahadło 81
Część II 83
Niewidzialne ciała 85
Ciało eteryczne 86
Czakry, idą, pingala, szuszumna 86
Opis czakr 87
Ćwiczenie wytwarzające podwójny prąd energii w ciele 90
Ćwiczenie wyrównujące męską i żeńską energię w ciele
oraz otwierające czakrę serca 91
Ćwiczenie stymulujące czakrę pępka 93
Ćwiczenie stymulujące czakrę serca 93
Ćwiczenie stymulujące czakrę gardła 94
Ćwiczenie stymulujące trzecie oko 94
ćwiczenie stymulujące czakrę głowy 94
Energia kundahm 95
Ćwiczenie stymulujące wszystkie czakry
i przygotowujące do wyzwolenia kundalini 97
Ciało astralne i podróże astralne 101
Technika wpatrywania się w kryształ
w celu rozwinięcia świadomości astralnej 102
Wariant ćwiczenia astralnego 105
Sny, projekcje astralne i kryształy 106
Metoda pracy ze snami 108
Ciało mentalne, wizualizacja „ 111
Obserwacja oddechu . ^, 113
' t -»i
Geometryczne formy z kryształów kwarcu 114
Geometryczna metoda wizualizacji 115
Wrażliwość i tarcza ochronna 117
Jak można utworzyć energetyczną tarczę ochronną 118
Jak przy pomocy kryształów podtrzymuje się myślokształty 119
Channeling „ 120
Channeling z kryształami " 121
Rozwiązywanie problemów przy pomocy kryształów 122
Jak masz na siebie uważać 123
Zakończenie 126
Leszek Żądło
Kurs
doskonalenia umysłu
'li
Kurs Doskonalenia Umysłu
umożliwia:
wyciszenie umysłu i odprężenie ciała
szybkie uczenie się
łatwe przypominanie sobie już zdobytej wiedzy
diagnozowanie i jasnowidzenie
samoleczenie
f •!-*•
uzdrawianie ludzi
podróże w czasie i przestrzeni
poprawę jakości życia
i wiele, wiele innych
atrakcji i przyjemnych niespodzianek,
a to wszystko bez zbędnego wysiłku,
bo w aktywnej medytacji.
Wstęp
Kurs Doskonalenia Umysłu, z którym właśnie się zetknąłeś,
oparty jest na wieloletnich doświadczeniach różnych grup medy-
tacyjnych. Autorem kursu jest Amerykanin, Jose Silva, który go
stworzył i rozpowszechnił.
Od pierwszych zajęć, kurs został udoskonalony i w istotny
sposób poszerzony. Z ogromu materiału i praktycznych możliwoś-
ci, jakie daje opanowanie metody, wybraliśmy tylko to, co jest
niezbędne i najlepsze, co nadaje się do samodzielnego opanowa-
nia. By osiągnąć zadowalające wyniki w posługiwaniu się przed-
stawionymi tu umiejętnościami, należy rygorystycznie przestrze-
gać programu kursu i systematycznie ćwiczyć, nie zrażając się
ewentualnymi niepowodzeniami i nie wpadając w euforię przy
bardzo udanych wynikach. Podstawą kursu i sukcesów po jego
zakończeniu jest właściwe programowanie umysłu i systematycz-
ne ćwiczenie. Kurs wykorzystuje naturalne zdolności wszystkich
ludzi do postrzegania pozazmysłowego, które bezpiecznie rozwi-
ja poprzez relaks i aktywną medytację. Korzysta także z natural-
nych zdolności pozytywnego wpływania na siebie, swoje życie
i otoczenie. Jeśli jesteś człowiekiem, to masz te zdolnpści.
12
Program - czyli samowychowanie
Odpowiedz sobie na pytanie: kto ma władzę nad tobą? Od-
powiedz teraz szczerze i uczciwie. Cokolwiek ci się zdaje, zależy
tylko od programu, jaki zakodowałeś sobie w podświadomości.
Psycholodzy wiedzą, że większą część swego programu na
życie stworzyliśmy będąc dziećmi - małymi, niedoinformowany-
mi, czującymi swoją słabość. Struktura władzy w naszym umy-
śle tworzy się następująco:
1. Decydujemy, że coś jest ważne i prawdziwe (zwykle nie
jest to decyzja ani przemyślana ani świadoma).
2. Zapamiętujemy to i czynimy z tego przedmiot wiary lub
kultu (a nazywamy to wiedzą).
3. Powtarzamy zapamiętany wzprzec i tym sposobem czyni-
my go nawykiem.
4. Nawyk ma tę właściwość i moc, że działamy automaty-
cznie i bezmyślnie. Zdarza się, że nawyk przestaje nam
się podobać, że utrudnia nam życie - ale teraz ma wła-
dzę nad naszym działaniem i myśleniem.
Dlatego niezwykle ważne jest uczenie się właściwych i kon-
kretnych nawyków. «-
Cv
wiczenie czyni mistrza, więc ćwicząc, jedni zostają wirtuo-
zami, inni wiecznymi cierpiętnikami.
Taka jest moc nawyku, ale jest to tylko moc pozorna, gdyż
każde przyzwyczajenie - czyli każdy stary program działania -
możemy zastąpić nowym. Chodzi o to, aby był on wydajniejszy
i bardziej twórczy, aby ugruntował się w umyśle i strukturze
działania. Właściwe programy powinny charakteryzować się ot-
wartością na wszystko, co najlepsze i najkorzystniejsze dla nas
i dla innych.
Nie zawsze wiemy, co jest najlepsze - dlatego przy każdej
medytacji i modlitwie należy stosować zabezpieczającą formułę
kończącą:
Cokolwiek się stanie,
niech służy Najwyższemu Dobru mojemu i innych.
Posługując się metodami kursu DU możesz zmienić wszyst-
kie stare, niekorzystne i niewydajne programy swej podświado-
mości na lepsze. Ale jakość twoich nowych programów będzie
zależała tylko od czystości twych intencji (nastawień wobec sie-
13
bie, ludzi, życia, świata czy rozwoju). Badaj je szczerze i uczci-
wie, odnosząc zawsze do duchowych prawd.
Czystość intencji to otwartość na wszystko to, co najlepsze,
i chęć uwolnienia się od wszystkiego, co niekorzystne.
Jeśli zaczniesz realizować program: „Wszystko, co robię, słu-
ży Najwyższemu Dobru mojemu i innych," zacznie zmieniać się
twój światopogląd, zaczniesz coraz bardziej uświadamiać sobie,
co to jest Najwyższe Dobro. Zaufa] swej intuicji. Przeprogramo-
wanie funkcjonowania umysłu (a co za tym idzie i nawyków)
jest możliwe, ponieważ hierarchia władzy wygląda następująco:
1. Wola (wybór motywu naszego działania, czyli intencji)
ma wpływ na to, co myślimy i jak myślimy.
2. Myśl powoduje pewną emocję - jeśli myśli są piękne,
czujemy się dobrze i przyjemnie; jeśli są destruktywne,
czujemy się fatalnie lub cierpimy (choć początkowo mo-
gliśmy odczuwać satysfakcję, na przykład na myśl o ze-
mście czy podziwie otoczenia dla naszych wybryków).
Nieprzyjemne samopoczucie lub cierpienie powinno być
dla nas zawsze sygnałem, że w naszym sposobie myśle-
nia, czyli programie na życie, trzeba dokonać niezbędnych
korekt.
3. Gdy emocje wytworzą odpowiednie napięcie, zaczynamy
działać zgodnie z wcześniej wyuczonym programem. Tak
wcześniej zaakceptowana (świadomie lub nie) idea mate-
rializuje się na planie społecznym lub materialnym.
Korzystając z technik opisanych w kursie DU dla osiągnię-
cia zamierzonych rezultatów, można pominąć etapy koncentrowa-
nia się na emocjach i fizycznym działaniu, a jednak sukces zo-
stanie osiągnięty. Oczywiście, może nie za pierwszym razem.
Gdy nie mamy wcześniej wyuczonego programu, według
którego potrafilibyśmy stawić czoła oczekującym nas zadaniom,
najczęściej czujemy się zagubieni lub nie podejmujemy działań
tłumacząc: „ja tego nie potrafię" czy „nie chce mi się tego ro-
bić" albo czujemy się skołowani czy nawet zagrożeni.
Tu wracamy do punktu wyjścia - program zależy od jako-
ści naszych myśli, od naszych wyobrażeń. Oczywiście, wielu na-
wyków i wyobrażeń uczymy się od otoczenia, szczególnie przez
naśladowanie. W każdej jednak chwili masz wolną wolę i mo-
żesz wybierać. Najgorzej dzieje się, kiedy nie widzisz korzyści
w swoich własnych wyborach.
Dzięki odwoływaniu się do medytacji i modlitwy, dzięki
zaufaniu do ich działania, możesz uwolnić się od wielu ograni-
czających cię struktur myślowych i funkcjonalnych, a nawet je
omijać. Co więcej, możesz też otrzymywać odpowiedzi jak naj-
korzystniej rozwiązywać problemy czy organizować swoje życie,
nawet wtedy, kiedy nie posiadasz jakiejkolwiek wiedzy i znajo-
mości tematu.
Tak się dzieje, bo w medytacji i modlitwie odwołujesz się
bezpośrednio do Źródła wszelkiej wiedzy, mądrości i bogactwa,
czyli do Najwyższej Inteligencji (często zwanej Bogiem). Radzę
ci zaakceptować ten proces i świadomie poddać się intuicyjnemu
prowadzeniu - „władzę nade mną ma Boska Istota", „władzę na-
de mną ma Najwyższe Dobro."
Pamiętaj, że metod kontroli umysłu nie wolno stosować do
roztaczania władzy nad innymi ludźmi. Kiedy podniesiesz swo-
ją samoocenę i otworzysz się na Najwyższe Dobro, możliwe bę-
dzie dla ciebie uzyskanie bezgranicznej władzy nad sobą i swo-
im życiem, ale nigdy nie staniesz się władcą czy sędzią innych.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin