Enter the matrix instrukcja.pdf

(590 KB) Pobierz
MATRIX FC manual PL
NAJWA˚NIEJSZE
NA POCZÑTEK
PLIK CZYTAJ TO
P∏yta z grà Enter The Matrix™ zawiera plik CzytajTo, w którym
znajdziesz Umow´ Licencyjnà oraz najnowsze informacje
o grze. Zalecamy zapoznanie si´ z zawartoÊcià tego pliku.
By przeczytaç plik, p∏yta z grà Enter The Matrix™ musi
znajdowaç si´ w nap´dzie DVD-ROM. Dwa razy kliknij na
ikonie Mój Komputer znajdujàcej si´ na pulpicie, dwa razy
kliknij na ikonie nap´du DVD-ROM, a nast´pnie dwa razy
kliknij na pliku CzytajTo.
WYMAGANIA SYSTEMOWE
System: Windows 98SE/Me/2000/XP
Procesor: Intel Pentium III 800MHz lub AMD Athlon
/ Duron 800 MHz (zalecane: Pentium III
1.2 GHz lub Athlon 1.2 GHz)
Pami´ç: 128 MB RAM (zalecane: 256 MB RAM)
Dysk: 4.3 GB wolnej przestrzeni dyskowej
Nap´d DVD-ROM: Pr´dkoÊç 4x (zalecane: 8x)
Grafika:
Karty NVIDIA GeForce 256 / ATI Radeon
8500 z 32MB pami´ci (zalecane: Karta
NVIDIA GeForce3 lub ATI Radeon 8500
z 64MB pami´ci)*
Dêwi´k:
Karta dêwi´kowa kompatybilna z Windows
(zalecane: Sound Blaster Audigy)
DirectX:
Wersja 9 (na p∏ycie) lub nowsza
* Sprz´t powinien byç kompatybilny z DirectX w wersji 9 lub
wy˝szej.
1
668560055.003.png
SPIS TREÂCI
Ustawienia i instalacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Rozpocz´cie gry . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Niobe i Ghost . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Sterowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Menu w trybie pauzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Ekran gry (HUD) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Poruszanie si´ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Skakanie i wspinanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Podnoszenie i u˝ywanie przedmiotów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
Walka wr´cz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Walka bronià . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
Uzbrojenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
Prowadzenie i strzelanie - Samochody . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Pilotowanie i strzelanie - Poduszkowiec . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Poruszanie w trybie koncentracji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Twórcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
Pomoc techniczna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
2
668560055.004.png
USTAWIENIA I INSTALACJA
Uruchom Windows ®
programy.
W∏ó˝ p∏yt´ z grà Enter The Matrix™ do nap´du DVD-ROM. Je-
Êli opcja autoodtwarzania jest w∏àczona, pojawi si´ ekran
instalatora. JeÊli opcja autoodtwarzania jest wy∏àczona, kliknij
dwukrotnie na folderze „Mój Komputer”, znajdujàcym si´ na
Pulpicie systemu Windows ® . Nast´pnie kliknij dwukrotnie na
ikonie odpowiedniego nap´du DVD-ROM. JeÊli ekran insta-
latora wcià˝ si´ nie pojawia, kliknij na przycisku Start w pasku
zadaƒ systemu Windows ® , nast´pnie kliknij na Uruchom, wpisz
D: \Setup i naciÊnij OK.
Uwaga: JeÊli nap´d DVD-ROM w twoim komputerze oznaczony
jest literà innà ni˝ D, wpisz w pasku poleceƒ odpowiadajàcà mu
liter´.
By zakoƒczyç instalacj´, post´puj zgodnie z poleceniami
wyÊwietlanymi na ekranie.
Po zakoƒczeniu instalacji kliknij na przycisku Start w pasku zadaƒ
Windows ® , wybierz Programy, nast´pnie Atari, Enter The
Matrix™ i kliknij na ikonie Enter The Matrix™, by uruchomiç gr´.
Uwaga: P∏yta z grà Enter The Matrix™ musi znajdowaç si´
w nap´dzie DVD-ROM.
INSTALACJA DIRECTX ®
Gra Enter The Matrix™ wymaga DirectX ® w wersji 9.0 lub
wy˝szej. JeÊli nie posiadasz w swoim komputerze za-
instalowanego DirectX ® 9.0, kliknij na „Tak”, gdy program
instalacyjny zapyta, czy chcesz zainstalowaç DirectX ® 9.0.
ROZPOCZ¢CIE GRY
Z Menu G∏ównego wybierz opcj´ Nowa Gra,
by rozpoczàç rozgrywk´, lub Wczytaj, jeÊli
planujesz kontynuowaç zapisanà wczeÊniej gr´.
Po wybraniu opcji Nowa Gra zostaniesz
przeniesiony do ekranu wyboru Poziomu TrudnoÊci,
gdzie dost´pne sà nast´pujàce mo˝liwoÊci - ¸atwy,
Âredni i Trudny. Nast´pnie mo˝esz zdecydowaç, czy
chcesz graç postacià Niobe czy Ghosta. Wybierz
jednà z postaci i rozpocznij gr´.
ZAPISYWANIE I WCZYTYWANIE
Pytanie o zapisanie post´pu w grze pojawia si´ jedynie
w okreÊlonych momentach rozgrywki. By zapisaç gr´, wybierz
wolne miejsce lub jeden z istniejàcych zapisów (jeÊli to zrobisz,
utracisz nadpisany stan gry).
3
98SE/Me/2000/XP. Wy∏àcz wszystkie inne
668560055.005.png 668560055.006.png
W stanie zapisu gry znajduje si´ informacja o miejscu pobytu
prowadzonego przez ciebie bohatera. Po zapisaniu gry mo˝esz
kontynuowaç lub przerwaç rozgrywk´. By wczytaç zapisany
stan gry, wybierz opcj´ Wczytaj i zaznacz odpowiednià gr´.
Wczytywanie pozwala kontynuowaç rozgrywk´ od momentu,
w którym zosta∏a ona wczeÊniej zapisana.
OPCJE
Z poziomu Menu G∏ównego wybierz Opcje, by wejÊç do Menu
Opcji.
Sterowanie, Dêwi´k, Obraz, Twórcy
POLSKIE PODPISY
Aby uaktywniç polskie podpisy musisz wybraç odpowiednià
opcj´ w menu Obraz.
FILMY I PRZERYWNIKI
Fabu∏a w grze Enter The Matrix ® opowiadana jest na trzech
p∏aszczyznach. Pierwszà z nich stanowi sama rozgrywka,
kolejne to filmy oraz animowane przerywniki. Zarówno
w filmach, jak i przerywnikach znajduje si´ sporo wskazówek
dotyczàcych rozgrywki.
HACKOWANIE
Królicza nora prowadzi bardzo g∏´boko i kryje w sobie wiele
tajemnic. By rozpoczàç hackowanie, musisz wczeÊniej zapisaç
stan gry. Gdy to zrobisz, b´dziesz zdany jedynie na siebie.
4
668560055.001.png
NIOBE I GHOST
Wybór Niobe czy Ghosta nale˝y tylko od ciebie, jednak uwa˝na
gra dwoma postaciami pozwala odkryç wszystkie tajemnice
Enter The Matrix™.
UWAGA: Z wyjàtkiem zaznaczonych poni˝ej sytuacji
(np. prowadzenia samochodu czy pilotowania poduszkowca)
sterowanie Niobe i Ghostem wyglàda identycznie. Podobnie
jest z umiej´tnoÊciami obojga bohaterów.
NIOBE
Twarda jak stal Niobe jest Kapitanem
i pilotem Logosa, najmniejszego i najszyb-
szego poduszkowca rebelianckiej floty.
To prawdziwa mistrzyni walki wr´cz. Nikt nie
mo˝e jej dorównaç w pilotowaniu podusz-
kowca i prowadzeniu samochodu.
GHOST
Ghost to pierwszy oficer Logosa. To cz∏owiek,
dla którego walka to nie Êrodek, a ˝yciowa
filozofia. Ka˝da broƒ staje si´ w jego r´kach
prawdziwym dzie∏em sztuki. W walce jego
umys∏ i cia∏o ca∏kowicie si´ zespalajà, tworzàc
doskona∏à jednoÊç.
SPARKS
Sparks jest trzecim z cz∏onków za∏ogi Logosa,
pe∏niàcym funkcj´ operatora znajdujàcych si´
w Matriksie Ghosta i Niobe. Jest spontaniczny
i b∏yskotliwy, hipnotyzujàcy g∏os w telefonie
komórkowym nale˝y w∏aÊnie do niego. Bàdê
z nim zawsze w kontakcie, poniewa˝ dos-
tarczy ci on kluczowych informacji i pomo˝e
opracowaç strategi´ gry.
5
668560055.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin