Rozporzadzenie_561_2006_czas_pracy_kierowcy.pdf

(115 KB) Pobierz
ROZPORZĄDZENIE 561 wersja z 23 marca
Rozporz¹dzenie 561/2006
www.tachospeed.pl
CZAS PROWADZENIA I PRZERW
w DOP
- 1 kierowca
czas jazdy
4 godz. 30 min.
45 min.
4 godz. 30 min.
- 9 godz. jazdy
czas gotowoœci
czas postoju
max 2 razy
w tygodniu
15 min.
I-sza czêœæ
30 min.
II-ga czêœæ
C
prawid³owy
nieprawid³owy
- 10 godz.
jazdy
4 godz. 30 min.
4 godz. 30 min.
1 godz.
45 min.
45 min.
tydzieñ - od pon. 0:00 do nd. 24:00
DZIENNY OKRES ODPOCZYNKU - 1 kierowca (w 24 godz. od 1-szej aktywnoœci)
Nastêpny 24-godzinny okres
www.tachospeed.pl
REGULARNY
- 11 godz.
11 godz.
Nastêpny 24-godz. okres
Szata graficzna nie mo¿e byæ
modyfikowana ani u¿ywana
w zmienionej postaci w szczególnoœci
bez logo i adresu strony
www.tachospeed.pl bez zgody firmy
Infolab P. Narloch.
I-sza czêœæ
REGULARNY
DZIELONY
9 godz.
II-ga czêœæ
- 3+9 godz.
SKRÓCONY
Nastêpny 24-godz. okres
- 9 godz.
9 godz.
MAX 3x9 POMIÊDZY ODPOCZYNKAMI TYGODNIOWYMI - patrz poni¿ej
DZIENNY OKRES PROWADZENIA (DOP) - okres pomiêdzy prawid³owymi odpoczynkami
4 godz. 30 min.
4 godz. 30 min.
8 godz.
4 godz. 30 min.
11 godz.
C
CZAS PROWADZENIA I PRZERW
w DOP za³oga kilkuosobowa
-
4 godz. 30 min.
45 min.
4 godz. 30 min.
45 min.
4 godz. 30 min.
4 godz. 30 min.
45 min.
4 godz. 30 min.
18 godz .
jazdy
max 2 razy
w tygodniu
20 godz.
jazdy
* wytyczna Komisji Europejskiej pozwala na zaliczenie do okresu przerw w jeŸdzie za³ogowej pierwsze 45 minut gotowoœci kierowcy-pasa¿era;
powód: 20h + 4x45min. + 9h = 32h - co nie mieœci siê w 30h okresie kontrolnym - st¹d przerwa w trybie nie ma byæ wymagana
DZIENNY OKRES ODPOCZYNKU - za³oga kilkuosobowa
(w 30 godz. od 1-szej aktywno ci)
œ
Nastêpny 30-godz. okres
www.tachospeed.pl
9 godz. razem
- 9 godz.
CZAS PROWADZENIA I ODPOCZYNKU W KOLEJNYCH TYGODNIACH
pon. 00:00
pon. 00:00
pon. 00:00
pon. 00:00
pon. 00:00
10h 10h 9h 9h 9h 9h 10h 10h 4h 4h 3h 3h
10h 10h 9h 9h 9h 9h
10h 10h 4h 4h 3h 3h
max 56 godz. jazdy
max 90 godz. jazdy
max 56 godz. jazdy
max 90 godz. jazdy
max 90 godz. jazdy
45h
24h
24h
45h
REGULARNY
SKRÓCONY
REGULARNY
45h
9
9
9
11
24h
9
9
9
20h
9
11
9
45h
REGULARNY
max 3x9
max 3x9
C
REGULARNY
ODSTÊP
max 6x24h
max 6x24h
REKOMPENSATA SKRÓCENIA DO KOÑCA 3-GO TYGODNIA
*** max po 6-ciu okresach 24-godzinnych musi wyst¹piæ odpoczynek tygodniowy;
3-ci z 4-tym; w dwóch kolejnych tygodniach jeden z odpoczynków musi byæ co najmniej 45-godzinny, w kolejnym tygodniu musi byæ co najmniej skrócony do 24 godzin, który nale¿y skompensowaæ
równowa¿nym odpoczynkiem z co najmniej 9-godzinnym dziennym odpoczynkiem wykorzystanym jednorazowo przed koñcem trzeciego tygodnia nastêpuj¹cego po danym tygodniu.
dwa kolejne tygodnie s¹ kontrolowane krzy¿owo, tj. w czterech kolejnych tygodniach 1-szy z 2-gim, 2-gi z 3-cim,
NA TRASIE DO KONTROLI - TARCZE / WYDRUKI / KARTA KIEROWCY / ZAŒWIADCZENIA Z BIE¯¥CEGO ORAZ POPRZEDNICH 28 DNI
W FIRMIE DO KONTROLI - TARCZE / PLIKI CYFROWE .DDD/.ESM Z KART I TACHOGRAFU Z 365 DNI OD MOMENTU ARCHIWIZACJI
3 godz.
199623902.048.png 199623902.049.png 199623902.050.png 199623902.051.png 199623902.001.png 199623902.002.png 199623902.003.png 199623902.004.png 199623902.005.png 199623902.006.png 199623902.007.png 199623902.008.png 199623902.009.png 199623902.010.png 199623902.011.png 199623902.012.png 199623902.013.png 199623902.014.png 199623902.015.png 199623902.016.png 199623902.017.png 199623902.018.png 199623902.019.png 199623902.020.png 199623902.021.png 199623902.022.png 199623902.023.png 199623902.024.png 199623902.025.png 199623902.026.png 199623902.027.png 199623902.028.png 199623902.029.png 199623902.030.png 199623902.031.png 199623902.032.png 199623902.033.png 199623902.034.png 199623902.035.png 199623902.036.png 199623902.037.png 199623902.038.png 199623902.039.png
 
199623902.040.png 199623902.041.png 199623902.042.png 199623902.043.png 199623902.044.png 199623902.045.png 199623902.046.png 199623902.047.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin