Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem - Olaf Sawajner.pdf

(2002 KB) Pobierz
117153759 UNPDF
117153759.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 15.01.2008
Tytuł: Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa
Autor: Olaf Sawajner
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-062-1
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
117153759.003.png 117153759.004.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP – CZYLI PARĘ SŁÓW WPROWADZENIA
............................5
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
.........................................................8
Komunikacja w społeczeństwie
............................................................................................... 8
w relacjach interpersonalnych
.............................................................................................. 11
Komunikacja werbalna
............................................................................ 13
Komunikacja niewerbalna
....................................................................... 18
Manipulacja versus perswazja
................................................................. 22
Sposoby manipulacji
................................................................................24
– czyli jak manipulować
................................................................................. 27
Podstawowe sposoby motywacji pozafinansowej pracowników
............ 48
MARKETING, CZYLI WŁAŚCIWIE
CO, JAK, GDZIE I Z CZYM?
........................................................... 56
Co to jest marketing?
............................................................................... 56
Od czego zacząć?
..................................................................................... 59
Kampanie marketingowe
........................................................................ 65
Podstawowe rodzaje marketingu
............................................................ 76
Jak wybrać odpowiednią technikę?
.......................................................102
Rola public relations w marketingu
............................................................................................ 104
Tworzenie zespołu
.................................................................................. 110
zespołem marketingowym
............................................................................ 113
PROJECT MANAGEMENT
– CZYLI O PROJEKTACH W FIRMACH
........................................ 118
................................................................................... 118
Na układy nie ma rady – ale czy na pewno?
.............................................121
............................................................125
Metoda zarządzania zadaniami w czasie:
ważne/nieważne, teraz/później
............................................................... 130
Przykładowy zarys produktu projektu
...................................................133
dla osób niewidomych
.............................................................................. 134
Parę słów
...........................................................................................134
Na czym to polega – co zmienia?
.....................................................135
Zapotrzebowanie
.............................................................................. 137
Idea systemu
.................................................................................... 138
Czysto od strony technicznej
............................................................139
Teraz w paru zdaniach dowiesz się,
ROZDZIAŁ I:
1.1.
– wprowadzenie
1.2.
Komunikacja
– wprowadzenie
1.3.
1.4.
1.5.
1.6.
1.7.
Skuteczna manipulacja
1.8.
ROZDZIAŁ II:
2.1.
2.2.
2.3.
2.4.
2.5.
2.6.
+ analiza SWOT
2.7.
2.8.
Efektywne zarządzanie
ROZDZIAŁ III:
3.1.
Co to jest projekt?
3.2.
Zarządzanie czasem w projekcie
3.3.
Elektroniczny system czujników ruchu
1.
2.
3.
4.
5.
6.
117153759.005.png
oraz jakie ma zastosowanie
..................................................................139
Autor pomysłu – dane
......................................................................142
................................................................143
Projekt 1 nie równa się Projekt 2
– innowacyjne pomysły versus rzeczywistość
..........................................143
i raz jeszcze komunikacja
......................................................................... 144
Motywacja do działania
............................................................................ 145
........................................................................................ 145
Efektywne i przemyślane zarządzanie zasobami
..................................... 145
.................................................................................... 146
Przejrzyste wymagania
............................................................................. 146
...................................................................................................... 147
Lepiej przeciwdziałać,
niż później zajmować się efektami
........................................................... 147
– miejsce na Twoją zasadę!
...................................................................... 147
oraz efektywne zarządzanie
zespołem projektowym
................................................................................. 148
oraz sposoby ich rozwiązywania
...................................................................150
............................................................................ 154
PODZIĘKOWANIA
.......................................................................155
DLACZEGO WEDŁUG
POLSKIEGO CHUCKA NORRISA?
.................................................157
jak to wszystko razem musi działać
7.
3.4.
Dekalog Kierownika Projektu
Komunikacja, komunikacja
Czas to pieniądz
Tworzenie zespołu
Rozwój
Kodeks ten nigdy się nie kończy
3.5.
Ciągły rozwój
3.6.
Najczęstsze konflikty
ZAKOŃCZENIE
117153759.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin