Strategie free marketingu - Andrzej Smoleń - ebook.pdf

(671 KB) Pobierz
285190818 UNPDF
285190818.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym e-booksweb.pl .
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Strategie FREE MARKETINGU”
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Andrzej Smoleń
rok 2010
Data: 7.04.2010
Tytuł: Strategie FREE MARKETINGU – fragment utworu
Autor: Andrzej Smoleń
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
285190818.003.png 285190818.004.png
SPIS TREŚCI
OD AUTORA ........................................................5
Co da Twojej firmie „Free Marketing”? ................................7
ORGANIZACJA DZIAŁAŃ ................................. 10
Plan Marketingowy ............................................................ 10
Zastosowanie marketingu .................................................. 12
Segmentacja rynku ............................................................. 15
Monitorowanie bazy klientów ........................................... 18
Konkurencja i potrzeba jej badania ................................... 22
Mechanizmy kontaktu klientów z firmą ............................. 24
Sztuka sprzedaży — kluczowa umiejętność w biznesie ..... 28
Obsługa klienta .................................................................. 31
Szukanie niszy rynkowej ................................................... 36
Twoje środowisko i możliwości .......................................... 37
MARKETING POZASIECIOWY ......................... 39
Telemarketing ................................................................... 39
Tworzenie materiałów reklamowych ................................. 41
Dobra oferta — co z jej pomocą możesz zdziałać? .............. 45
Targi ................................................................................... 47
Wymiana marketingowa .................................................... 51
Ogłoszenia w prasie ............................................................ 52
Darmowe próbki ................................................................. 54
MARKETING NIESTANDARDOWY ................. 56
Promuj się przez udzielanie wywiadów .............................. 56
Przekaz ustny — jak go wykorzystać? ................................. 59
Wartość dodana ................................................................. 61
Marketing zapachowy ....................................................... 64
MARKETING W INTERNECIE ......................... 67
Możliwości i ograniczenia Internetu .................................. 67
Forum internetowe ............................................................ 72
Lista mailingowa i korzyści z jej posiadania ....................... 75
Blog — co to jest? ............................................................... 77
Portale społecznościowe — narzędzie promocji ................. 85
Marketing wirusowy .......................................................... 93
Darmowe ogłoszenie w Internecie .................................... 96
285190818.005.png
Katalogi internetowe ......................................................... 101
Aukcje — platformy handlowe ......................................... 103
Serwisy skojarzeniowe ..................................................... 109
Napisz artykuł .................................................................. 114
Google i jego darmowe narzędzia .................................... 118
Twoja strona www ............................................................ 133
Pozycjonowanie ................................................................ 137
Autoresponder — darmowy pracownik ........................... 142
NARZĘDZIA I PROGRAMY ............................ 146
Darmowe programy ......................................................... 146
CECHY PRZEDSIĘBIORCY ............................. 158
Zarządzanie sobą w czasie ................................................ 158
Kreatywność ..................................................................... 162
Motywacja ........................................................................ 165
Asertywność ..................................................................... 169
Cierpliwość ........................................................................ 172
CZY CHCESZ OSIĄGNĄĆ SUKCES? ................. 179
Dlaczego niektórzy ludzie nie osiągają sukcesów? ........... 181
285190818.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin