Uzdrowiciel.doc

(64 KB) Pobierz

UZDROWICIEL             

 

To nie jest do końca profesja prestiżowa, to jest szczególna łaska od boga. Osoba, która otrzymała tę łaskę dalej rozwija się w profesji podstawowej, a do tego jako uzdrowiciel.

Ma ta łaska,  też kilka minusów, ale o tym niżej.

 

              Wymagania:

Leczenie 8

Profesja: Druid lub Kapłan

Łaska od boga: Musisz być wyznawcą dobrego boga. Jeśli pragniesz zostać uzdrowicielem, to musisz najpierw iść do świątyni/lasu i modlić się 2 dni. Po tym okresie bóg wyznaczy ci misje. Od jej spełnienia zależy ciąg dalszy. Jeśli udało ci się wykonać misje, znów idziesz do świątyni/lasu i modlisz się. Na koniec wykonujesz rzut na Rzt o stopniu trudności 20 ( premie z Rzt; z misji (ustala MP) 0 do +3; i +1 za każdy dzień modlitwy.

              Atrybuty: Roztropność określa siłę i ilość czarów. Wysoka zręczność także mile widziana, bo daje większe KP.

              Charakter: PD, ND

              KW: k8 + mod z Rzt (magia obdarza cię życiem)

 

Poziom

Bazowa do ataku

Specjalne

Domena uzdrowienia

Ilość czarów

1

0

Ulepszone leczenie

Spontaniczne rzucanie czarów leczenia

Leczenie lekkich ran

1k10+Rzt

2

+1

Rozpoznanie

Podstawy mikstur

Leczenie średnich ran

1k8+Rzt

3

+1

Roztropne leczenie

Leczenie poważnych ran

1k6+Rzt

4

+2

Nienawiść

nieumarłych

i wynaturzeń

Leczenie krytycznych ran

1k4+Rzt

5

+2

 

Krąg leczniczy

Rzt

6

+3

Odnowienie

Uzdrowienie

Rzt-1

7

+3

 

Regeneracja

Rzt-2

8

+4

Aura leczenia

Masowe uzdrowienie

Rzt-3

9

+4

 

Prawdziwie wskrzeszenie

Rzt-4

10

+5

Regeneracja

Czasowa nieśmiertelność

Rzt-5

 

              Uwaga! Premie do rzutów obronnych i dodatkowe  zdolności specjalne z profesji podstawowej.              

              Umiejętności klasowe: Alchemia(Int) Czarostwo (Int), Dyplomacja (Int), Koncentracja (Bd),  Leczenie (Rzt), Postępowanie ze zwierzętami(Cha)/ Wiedza tajemna(Int)*, Profesja (Rzt), Rzemiosło (Int), Tajniki dziczy(Rzt)**, Wiedza natura/religia(Int)*, Wiedza (medycyna)  Wróżenie(Int), Wyczucie kierunku/ pobudek*, Zwierzęca empatia(Cha)**

* zależnie od profesji podstawowej druid/ kapłan

** tylko dla druida

              Punkty umiejętności na 1 poziomie: mod z Rzt-1k2 x4

              Punkty umiejętności na pozostałych poziomach: mod z Rzt-1k2.

Uwaga: Na każe 5 rang w Wiedzy (medycyna) otrzymujesz + 1 do Leczenia i Alchemii  

  (mikstury leczące i regenerujące)

KILLKA OGRANICZEŃ

1)Nie możesz używać czarów ofensywnych, które zabijają lub wywołują trwała krzywdę.

Dla druida są to: 2- Płonąca kula, Wytworzenie płomienia (możesz, tylko gdy nie chcesz kogoś nim zaatakować) 3-Przywołanie błyskawicy, Gąszcz cierni (możesz rzucać, ale wywołujesz tylko stłuczenia i spowolnienie), Zakażenie 4- Ogniste uderzenie, Cierniste kamienie ( patrz Gąszcz cierni), 5- Burza lodowa, Ściana ognia, 7- Ognista burza 8- Palec śmierci, Słoneczny wybuch ( możesz rzucać, ale tylko efekt oślepienia),

Czary kapłana Zadawanie ran (wszystkie), Stworzenie nieumarłego( wszystkie), 2-Ostatnie tchnienie, Snop dźwięku( tylko oszołomienie)  3- Piekące światło, Ślepota/ głuchota, 5- Krąg zagłady, Zabicie żywego 6-Bariera z ostrzy, 7- Bluźnierstwo, Sentencja, Święte słowo, Słowo chaosu, Zniszczenie. 8-Ognista burza, 9-Burza zemsty, Wyssanie energii, Implozja.

Zakazane domeny: chaosu, ognia, oszustwa, siły, słońca, śmierci, wody, wojny, zła.

( Uzdrowiciel musi zmienić domenę)

2)Uzdrowiciel  n i e może używać żadnej innej broni oprócz drągu (umagicznionego bądź nie). Wyjątki, może używać czaru Ogniste ostrze oraz przeciwko nieumarłym i wynaturzeniom może używać każdej broni, jakby miał w mniej specjalizacje.

3) Nie chcesz zabijać, dlatego nigdy (!!!) nie atakujesz. Zawsze starasz się najpierw przemówić do rozsądku, potem rozbrajasz, przewracasz, a kiedy już nic nie skutkuje zabijasz. I tu wyjątek, dla nieumarłych i wynaturzeń

4) Umiesz tworzyć mikstury, ale nigdy nie stworzysz mikstury mogącej zadać ból, otruć lub zabić istotę żywą. Wyjątek, jak wyżej.             

Właściwości klasowe:             

Domena uzdrowienia: Te czary dostaje Uzdrowiciel jako czary z profesji, są one jednak odpowiednio zmodyfikowane: Bazowa kość leczenia to nie k8 lecz 2k6. Zasięg nie dotykowy lecz bliski (7,5 m +1,5 na poziom tylko w jedną istotę), a krąg leczniczy średni (30m +3 m na poziom). I dodatkowy czar:

Czasowa nieśmiertelność

Poziom: Uzd na 10 poz, Drd 9, Kap9 

              Komponenty W, S

              Czas rzucania: 1 akcja

              Zasięg i cel: Ty i wszyscy sojusznicy na obszarze 9 m.

              Czas trwania 1 runda na poziom

              Rzut obronny: Wola neguje

              Odporność na czary: Nie

Wszyscy sojusznicy poddani temu czarowi, przez czas trwania tego czaru nie zginą. Obrażenia, nawet jeśli powinny spowodować śmierć, po upływie czasu trwania  czaru ulegną częściowej likwidacji ( do wartości  PW =1)             

 

              Ulepszone leczenie: Jeśli wykonujesz rzut na Leczenie i twój wynik jest większy od ST to zobacz do tabelki.

O ile więcej

Efekt

1-5

Nic

6-10

Leczenie lekkich ran

11-15

Leczenie średnich ran

16-20

Leczenie poważnych ran

21-25

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin