Podłączenie.doc

(145 KB) Pobierz
Podłączenie interfejsu w gniazdach diagnostycznych

Podłączenie interfejsu w gniazdach diagnostycznych.

 

1.     W samochodach z grupy VW (VW, Audi, SEAT, Skoda), a także w większości  aut europejskich i azjatyckich. W zależności od roku produkcji stosowane są dwa gniazda diagnostyczne 4-pinowe (w dwóch kościach OBD I) i 16-pinowe (OBD II). Sposób podłączenia jest następujący:

 

 

 

Złącze PER – ISO - OBD II

 

 

iso_dlc.gif (9437 bytes)

 

 

Pin #

Description

4 lub 5

Masa (-) – Czarny

7

Linia K Niebieski

15

Linia L – Biały

16

Power (+12V ) – Czerwony

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBD I

 

 

 

Pin #

Description

2

Masa (-) – Czarny

5

Linia K – Niebieski

4

Linia L – Biały

3

Power (+12V ) – Czerwony

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W samochodach BMW

 

 

 

 

Pin #

Description

17 lub 20

Linia K – Niebieski

19

Masa (-) – Czarny

15

Linia L – Biały

14

Power (+12V) – Czerwony

Podłączenie lini K jest zależne od roku produkcji auta do pina 17 lub 20.

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin