Wykasuj b�edy. Najlepiej VWtool.Sprawd� czy za mocno linka od gazu nie jest naci�gni�ta. To jest instrukcja z VAGA osbi�cie do "u�ytku domowego"poleca Vw Tool Aby prawid�owo przeprowadzi� procedur� adaptacji przepustnicy, musz� zosta� spe�nione nast�puj�ce warunki: > Brak b��d�w a pami�ci sterownika silnika. > Napi�cie akumulatora przynajmniej 11.5 V > Przepustnica w pozycji: "Bieg ja�owy" (noga z gazu). > Przepustnica czysta! > Wy��czone urz�dzenia elektryczne pobieraj�ce du�� ilo�� energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, o�wietlenie zewn�trzne) > Temperatura p�ynu ch�odz�cego pomi�dzy 5 a 95ºC PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJN� LINK� GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu ja�owego): Zap�on w��czony, silnik nie pracuje! [Wyb�r] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grup� "098" (lub grup� "001" w niekt�rych pojazdach wyposa�onych w sterowniki SIMOS i Marelli np. silniki ADY i AEE). [Id�!] [Prze��cz na Nastawy - 04] Po prze��czaniu na Nastawy podstawowe w g�rnym, prawym polu ekranu pojawi si� informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie si� proces adaptacji. Mo�na b�dzie r�wnie� us�ysze� prac� przepustnicy i zauwa�y� jak zmieniaj� si� pewne warto�ci wy�wietlane przez program VAG-COM. System nale�y pozostawi� w nastawach podstawowych przez oko�o 30 sekund, po czym mo�na ponownie prze��czy� na : [Bloki pomiarowe - 08] ...i gotowe. PODCZAS WYKONYWANIA POWY�SZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKA� PEDA�U GAZU I SILNIK NIE MO�E BY� URUCHOMIONY. PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNIC� DBW (Sprawd� czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protok� KWP-1281 - informacja widoczna w lewym, g�rnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika"). Niekt�re przyk�ady pojazd�w, w kt�rych sterownik silnika wykorzystuje KWP-1281 ( rok prod. 2000 + ): Golf / GTi / Bora / Jetta / Nowy Beetle / Audi TT 1.8 T Zap�on w��czony, silnik nie pracuje! [Wyb�r] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grup� "060". [Id�!] [Prze��cz na Nastawy - 04] Po prze��czaniu na Nastawy podstawowe w g�rnym, prawym polu ekranu pojawi si� informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie si� proces adaptacji. Mo�na b�dzie r�wnie� us�ysze� prac� przepustnicy i zauwa�y� jak zmieniaj� si� pewne warto�ci wy�wietlane przez program VAG-COM. System nale�y pozostawi� w nastawach podstawowych przez oko�o 30 sekund, po czym mo�na ponownie prze��czy� na : [Bloki pomiarowe - 08] ...i gotowe. PODCZAS WYKONYWANIA POWY�SZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKA� PEDA�U GAZU I SILNIK NIE MO�E BY� URUCHOMIONY. PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNIC� DBW (protok� KWP-2000) (Sprawd� czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protok� KWP-2000 - informacja widoczna w lewym, g�rnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika"). Niekt�re przyk�ady pojazd�w, w kt�rych sterownik silnika wykorzystuje KWP-2000 ( rok prod. 2002 + ): / A4 / Passat / Touareg. Zap�on w��czony, silnik nie pracuje! [Wyb�r] [01 - Silnik] [Nastawy podst. - 04] Wybierz grup� "060". [Id�!] Na g�rze ekranu powinna pojawi� si� informacja: Nastawy podstawowe: OFF. Kliknij przycisk: [ON/OFF/Dalej] Powinien pojawi� si� komunikat: Nastawy podstawowe: ON. Po prze��czaniu na Nastawy podstawowe w g�rnym, prawym polu ekranu pojawi si� informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie si� proces adaptacji. Mo�na b�dzie r�wnie� us�ysze� prac� przepustnicy i zauwa�y� jak zmieniaj� si� pewne warto�ci wy�wietlane przez program VAG-COM. System nale�y pozostawi� w nastawach podstawowych przez oko�o 30 sekund, po czym ponownie klikn��: [ON/OFF/Dalej] wy��czaj�c w ten spos�b Nastawy podstawowe. Na g�rze ekranu powinna pojawi� si� informacja: Nastawy podstawowe: OFF [Gotowe, powr�t] PODCZAS WYKONYWANIA POWY�SZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKA� PEDA�U GAZU I SILNIK NIE MO�E BY� URUCHOMIONY
WBW64