Na kolei- Dzień Kolejarza
Mój tatuś jest kolejarzem- opowiadanie M.Brzozy
(JĘZYKOWA)
Dz.poznaje ludzi pracujących na kolei, potrafi wymienić ich nazwy (maszynista, dróżnik, konduktor, dyżurny ruchu),
Wie na czym polega ich praca.
Osłuchanie z piosenką
(MUZYCZNA)
Dz. zapamiętuje treść i melodię piosenki, słucha akompaniamentu i podejmuje próbę samodzielnego zaśpiewania piosenki, jest śmiałe i odważne, wystukuje rytmy.
Kolorowe wagoniki
(MATEMATYCZNA)
Dz. nazywa i wskazuje kolory, układa kolejno wagoniki w szeregu zgodnie z wskazanym rytmem kolorów, potrafi układać rozpoczynając odlewej do prawej, wystukuje rytmy przyporzadkowane poszczególnym kolorom
(PLASTYCZNA)
Dz. wycina prostokaty wg narysowanego wzoru, przykleja je na kartce zaczynając od lewej strony, przyporzadkowuje każdemu prostokątowi 2 koła, przelicza ile wagoników zrobił, zgniata kartkę i przykleja ją w odpowiednim miejscu
Zestaw ćwiczeń
gimnastycznych wg.
K. Wlaźnik (s.75)
(ZDROWOTNA)
Dz. doskonali ogólną sprawność ruchową, jest zdyscyplinowane i wykonuje ćwiczenia wg instrukcji nauczyciela.
Hel53land