05.pdf
(
93 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - 05.doc
............................................... ..........................................
(pieczęć szkoły) (data)
WNIOSEK
ARKUSZ OBSERWACYJNY UCZNIA
KIEROWANEGO DO PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ
W GORLICACH
1. Dane o uczniu:
Imię i nazwisko ............................................................................................... telefon ...................................................
Data urodzenia ................................................................ Miejsce urodzenia ................................................................
Miejsce zamieszkania ....................................................................................................................................................
Imiona i nazwisko rodziców / opiekunów .......................................................................................................................
Szkoła .................................................................................................................... klasa .............................................
Który rok uczęszcza do szkoły ......................................................................................................................................
2. Powód skierowania:
-
trudności dydaktyczne,
-
trudności emocjonalne,
-
trudności wychowawcze,
-
inny ........................................................................................................................................................................
3. Stan zdrowia ucznia
(niedowidzenie, niedosłuch, schorzenia przewlekłe) ...................................................................
.......................................................................................................................................................................................
4. Środowisko rodzinne ucznia:
Struktura rodziny: pełna, niepełna, rozbita, zrekonstruowana .......................................................................................
Rodzeństwo ...................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
Ewentualne problemy (alkoholizm, przemoc, konflikty, inne) ........................................................................................
........................................................................................................................................................................................
Sytuacja materialna ........................................................................................................................................................
5. Przebieg nauki ucznia:
Czy miał odroczony obowiązek szkolny: tak, nie (jeżeli tak, to z jakiego powodu) ...............................................
..............................................................................................................................................................................
Czy powtarzał klasę: tak, nie (jeżeli tak, to którą i z jakich powodów) ..................................................................
...............................................................................................................................................................................
Czego dotyczą trudności w nauce:
-
j. polski ..........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
-
matematyka ..................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
-
inne przedmioty .............................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
6. Wyniki (oceny) w nauce
(z poprzedniej klasy lub z półrocza):
matematyka ................................................................ j. polski .....................................................................................
historia ........................................................................... przyroda/biologia ..........................................................................
geografia ........................................................................ fizyka ............................................................................................
muzyka ........................................................................ plastyka ............................................................................................
wych. fiz. ......................................................................... j. obcy ..........................................................................................
informatyka ……………………………………………….
– verte-
7. Stosunek do obowiązków szkolnych:
-
motywacja do nauki .................................................................................................................................................
-
przygotowanie się do lekcji, odrabianie zadań ........................................................................................................
-
samodzielność w nauce i odrabianiu zadań ............................................................................................................
-
aktywność i zaangażowanie podczas lekcji .............................................................................................................
-
koncentracja uwagi ..................................................................................................................................................
8. Zachowanie:
sfera emocjonalna:
-
zahamowanie, nadpobudliwość, postawy lękowe, chwiejność emocjonalna, niepewność, nieśmiałość,
dobra lub słaba zdolność kontrolowania swoich reakcji, wesołość, pogoda, skłonność do wzruszeń,
przygnębienie, wybuchowość, inne ...............................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................
-
reakcje na niepowodzenia .............................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................
sfera funkcjonowania społecznego:
-
uległość, agresja, cechy przywódcze, chęć dominacji, skłonność do konfliktów, inne ...............................................
..........................................................................................................................................................................................
-
umiejętność współdziałania w grupie ...............................................................................................................
-
umiejętność nawiązywania kontaktów ..............................................................................................................
-
pozycja ucznia w klasie ....................................................................................................................................
-
stosunek kolegów do ucznia .............................................................................................................................
-
inne problemy w funkcjonowaniu społecznym ..................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................
9. Pozytywne cechy dziecka, sukcesy, zainteresowania (również pozaszkolne)
........................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
10. Jakie, zdaniem wychowawcy, mogą być przyczyny występujących trudności w nauce lub zachowaniu?
.........................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
11. Formy pomocy udzielonej uczniowi (rodzaj, okres trwania, efekty):
-
przez szkołę .............................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
-
przez inne placówki (jakie) .......................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
12. Współpraca z rodziną ucznia
.......................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
13. Dodatkowe uwagi, spostrzeżenia Nauczyciela
........................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
14. Załączniki
(kartkówki, sprawdziany, zeszyty, karty pracy)
1.
2.
................................................................
.....................................................
(data wypełnienia i podpis wychowawcy)
(podpis dyrektora szkoły)
Arkusz
opracowany przez pracowników PPP w Gorlicach (dla potrzeb PPP) w roku szk. 2005/06
Szkoła wydaje rodzicowi na potrzeby PPP.
Plik z chomika:
paolka_pl
Inne pliki z tego folderu:
programy_komputerowe(2).pdf
(51 KB)
kampania_PTD_1997-2000(2).pdf
(163 KB)
wspomnienia_ucznia.pdf
(76 KB)
tygodniowe_cwiczenia.pdf
(53 KB)
Katalog rodzicielskich zachowan.pdf
(57 KB)
Inne foldery tego chomika:
ADHD
BABSKIE
FILMY
KSIĄŻKI
Prywatne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin