URZĄDZENIA ELEKTRYCZN-5l.doc

(34 KB) Pobierz

URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE

Plan wynikowy

Działania dziecka pod kierunkiem nauczyciela. Oferty proponowane wychowankom, metody, formy.

Monitoring bieżący, uwagi o realizacji

Glottodydaktyka.

 

s.56/13,14,15,16

 

 

 

s.8/p.III/5-jest świadome zagrożeń ..

 

 

 

s.32/1,2,3,4,5,6,7,8,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

s.66/pIII

 

 

s.48/1,2,3,,4,5

 

 

s.55/1,2,5,7

 

 

 

 

 

 

 

s.12/1,2,3,4,5,6,7,9,8

reaguje na wezwania-s.20/7

pamięta o poleceniach s.20/9

 

 

 

 

s.6/8,7

AKTYWNOŚĆ UMYSŁOWA

1.Skąd się bierze prąd- słuchanie opowiadania Ucz się i baw z Iskierką. Powstawanie prądu, wynalazki, zastosowanie, bezpieczne obchodzenie się prądem.

2Słuchanie wiersza J. Tuwima  Pstryk- utrwalanie zasad bezpieczeństwa dotyczących posługiwania się prądem, uzmysłowienie dzieciom konieczności oszczędzania energii elektrycznej.

3.Wycieczka do sklepu z urządzeniami elektrycznymi. Oglądanie urządzeń elektrycznych w sklepie, nazywanie, zastosowanie. Rozmowa na temat wycieczki. Przypomnienie zasad zachowania się w miejscach publicznych.

·         Karta pracy-, łączenie urządzeń elektrycznych z przedmiotami.

4.Jak rozmawiać przez telefon- wykorzystanie telefonu jako środka komunikacji, używanie zwrotów grzecznościowych. Karta pracy- kolorowanie telefonów.

5Słuchanie wiersza W. Chotomskiej Myszki. Omówienie treści wiersza. Wykonanie telewizora dla myszek.

6.Opowiadanie B. Lewandowskiej pt. Żelazko z wyobraźnią.

7. Gdzie wykorzystywane jest prąd- opowiadanie dzieci, opowiadanie nauczycielki?

 

MATEMATYKA

Klasyfikowanie obrazków ze względu na ich przynależność, dobieranie w pary

 

MUZYCZNE

1.Udzial w koncercie muzycznym przygotowanym przez dzieci ze szkoły muzycznej.

2.Nauka kolęd i piosenek o tematyce świątecznej na przedszkolne jasełka.

PLASTYCZNE

1.Wykonanie telefonów pudełeczek po jogurtach- łączenie za pomocą sznureczka- zabawa telefony.

2.Składanie obrazków z części przedstawiających postacie z bajek telewizyjnych.

3. Wypełnianie konturu lampy kawałkami kolorowego papieru.

 

 

AKTYWNOŚĆ ZDROWOTNA

1. Zestaw ćwiczeń porannych nr 14.

2.Zestaw ćwiczeń gimnastycznych doskonalących sprawność ruchową pomoce

3.Zestwa zabaw z elementami wspinania się

4.Kreslenie leniwych ósemek.

5.Zabawy naśladowcze: Prasujemy, Odkurzamy. Robimy pranie, itp. –połączone z ćwiczeniami ortofonicznymi.

 

Zabawy na świeżym powietrzu-wkłada odzież w zależności od temperatury

 

ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZE

Zgodna cicha zabawa. Mówi o własnych trudnościach- praca indywidual

 

 

 

1.Cwiczenia syntezy i analizy wzrokowej- układanie pociętych obrazków z napisami przedstawiających urządzenia elektryczne.

2Ćwiczenia analizy i syntezy fonemowo logotomowej-, jaki to przedmiot, nazywanie i wskazywanie przedmiotów domowego użytku.

3. Pisanie po śladzie.

 

s.25,6/1,2,3,4

 

s.27,28/1,2,3,6,

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin