HOSPITACJE 2011-12.docx

(14 KB) Pobierz

 

 

HARMONOGRAM HOSPITACJI

 

Lp.

Cel hospitacji

Rodzaj hospitacji

Temat hospitacji

Obszar edukacji

( podstawa programowa)

Nazwisko, imię nauczyciela 

Termin, Grupa wiekowa

1.       

Zgromadzenie wiedzy o nowych, nabywanych przez dzieci umiejętnościach

Diagnozująca

Współdziałanie dzieci w zespole przy realizacji zadania określonego przez nauczyciela

 

Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania

 

 

Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, w poznawaniu siebie i swojego otoczenia

 

 

2.       

Zgromadzenie wiedzy o  atrakcyjności  i różnorodności oferty edukacyjnej przedszkola

Kontrolno -oceniająca

Aktywność i zainteresowanie dzieci podczas zajęć przedszkolnych (wykorzystanie metod aktywizujących podczas zajęć)

Pomaganie dzieciom w rozumieniu istoty zjawisk atmosferycznych i w unikaniu zagrożeń

 

 

3.       

Pozyskanie informacji o organizacji procesu edukacyjnego w przedszkolu

Kontrolno -oceniająca

Nauczyciele wykorzystują różnorodne środki dydaktyczne i formy pracy w organizacji procesu edukacyjnego

Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznej dzieci

 

 

4.       

Pozyskanie informacji o organizacji procesu wychowawczego w przedszkolu

Diagnozująca

Nauczyciele kształtują postawy wychowanków zgodnie z przyjętą koncepcją pracy przedszkola

Wychowanie przez sztukę –muzyka, śpiew, pląs i taniec

 

 

5.       

Pozyskanie informacji o formach i efektywności współpracy ze środowiskiem lokalnym, w tym rodzinnym

Kontrolno -oceniająca

Nauczyciele realizują plany współpracy ze środowiskiem rodzinnym i lokalnym

Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne

 

 

6.       

Pozyskanie informacji o organizacji procesu edukacyjnego w przedszkolu

Kontrolno –oceniająca

Nauczyciele planują i organizują proces edukacyjny zgodnie podstawą programową

Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, w poznawaniu siebie i swojego otoczenia

 

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin