Nova_Ty_56.pdf

(3833 KB) Pobierz
302205134 UNPDF
MAGAZYN KOBIET AVONU
Numer 56 • MAJ/CZERWIEC 2010
Pasje
Rozwiązanie konkursu
Scrapbooking
bezpiecznego
opalania
Szkoła
302205134.091.png 302205134.102.png
2010
SPIS TREŚCI
MAJ/CZERWIEC
ŚWIĘTUJ z nami
Jesteśmy nagradzani 4
Marka Godna Zaufania 5
Mini za Mega 9
9
URODA
Szkoła bezpiecznego opalania 6
NOWOŚCI
NIECH ŻYJĄ wakacje! 8
Czy wiemy o czym marzą
nasze dzieci? 10
Nowa strona internetowa
www.avon.pl 18
AVON SMS 20
10
ZAWSZE u nas
Śpiewa? Tańczy? Nie. Scrapuje! 11
Okiem Reporterki Weroniki 16
Krzyżówka 22
Adresy COK 24
6
11
Drogie Konsultantki
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
• • • • • • • • • • • • •
c hciałoby się krzyknąć „Nareszcie
wakacje“! czy pamiętasz o torbie
podróżnej, którą możesz zdobyć
w programie rekomendacyjnym? Jeżeli
polecisz swoją koleżankę na Konsultantkę
w katalogach 7,8 lub 9 / 2010 i spełnicie wa-
runki programu, to już niedługo będziecie
mogły spakować swoje torby zaprojektowa-
ne przez firmę Delsey i udać się w podróż
w najlepszym stylu. Naprawdę warto!
ty wyjeżdzasz na wakacje – pamiętaj, aby
uprzedzić o tym Klientki.
O czym jeszcze przeczytasz
w tym numerze? Wszystkim rodzicom
(także tym przyszłym) polecamy artykuł
o marzeniach naszych dzieci. A co myślisz
o scrapbookingu? Jeżeli nie wiesz, co ozna-
cza to sformułowanie, a czujesz, że Twoja
wyobraźnia może pozwolić ci na wiele
– przeczytaj koniecznie artykuł o pasji na-
szej Konsultantki Karoliny.
Udanych wakacji!
A jak poradzić sobie ze sprzedażą
kosmetyków, gdy Twoje Klientki wyjechały
na wakacje? To z pewnością okres, który
należy tak zaplanować, aby wykorzystać go
jak najbardziej efektywnie. Przygotowali-
śmy dla ciebie kilka porad, które pomogą
ci wykorzystać podróże Twoich Klientek
do zwiększenia Twojej sprzedaży. Jeżeli to
Anna Sztyk
Marketing lokalny
2 NOVA TY •MAJ/CZERWIEC 2010
302205134.113.png 302205134.124.png 302205134.001.png 302205134.012.png 302205134.023.png 302205134.034.png 302205134.045.png 302205134.053.png 302205134.054.png 302205134.055.png 302205134.056.png 302205134.057.png 302205134.058.png 302205134.059.png 302205134.060.png 302205134.061.png 302205134.062.png
 
 
 
 
 
 
 
302205134.063.png 302205134.064.png 302205134.065.png 302205134.066.png 302205134.067.png 302205134.068.png 302205134.069.png 302205134.070.png 302205134.071.png 302205134.072.png 302205134.073.png 302205134.074.png 302205134.075.png 302205134.076.png 302205134.077.png 302205134.078.png 302205134.079.png 302205134.080.png 302205134.081.png 302205134.082.png 302205134.083.png 302205134.084.png 302205134.085.png 302205134.086.png 302205134.087.png 302205134.088.png 302205134.089.png 302205134.090.png 302205134.092.png 302205134.093.png 302205134.094.png 302205134.095.png 302205134.096.png 302205134.097.png 302205134.098.png 302205134.099.png 302205134.100.png 302205134.101.png 302205134.103.png 302205134.104.png 302205134.105.png 302205134.106.png 302205134.107.png 302205134.108.png 302205134.109.png 302205134.110.png 302205134.111.png 302205134.112.png 302205134.114.png 302205134.115.png 302205134.116.png 302205134.117.png 302205134.118.png 302205134.119.png 302205134.120.png 302205134.121.png 302205134.122.png 302205134.123.png 302205134.125.png 302205134.126.png 302205134.127.png 302205134.128.png 302205134.129.png 302205134.130.png 302205134.131.png 302205134.132.png 302205134.133.png 302205134.134.png 302205134.002.png 302205134.003.png 302205134.004.png 302205134.005.png 302205134.006.png 302205134.007.png 302205134.008.png 302205134.009.png 302205134.010.png 302205134.011.png 302205134.013.png 302205134.014.png 302205134.015.png 302205134.016.png 302205134.017.png 302205134.018.png 302205134.019.png 302205134.020.png 302205134.021.png 302205134.022.png 302205134.024.png
Jesteśmy nagradzani
Marka Avon cieszy się dużym powodzeniem wśród milionów kobiet na całym świecie, znajduje również
uznanie w oczach członków jury konkursów i plebiscytów kosmetycznych i reklamowych. Każdego
roku rynek kosmetyczny powiększa się o dziesiątki nowych produktów, jest ich tak wiele, że ciężko
na bieżąco śledzić informacje, nie mówiąc już o przetestowaniu wszystkich nowości i wybraniu tylko
tych najlepszych. Z pomocą przychodzą nam eksperci, którzy zasiadając w jury różnych konkursów
przyznają nagrody tylko najlepszym produktom i wizualizacjom. W ostatnim czasie zostaliśmy uho-
norowani wieloma prestiżowymi nagrodami. Otrzymaliśmy:
ŚWIĘTUJ z nami
Marka Godna Zaufania
Od dziesięciu lat miesięcznik „Reader’s Digest” przeprowa-
dza wśród swoich czytelników badania, które mają wyłonić
produkty cieszące się największym zaufaniem europej-
skich konsumentów. Tak powstaje ranking Marek Godnych
Zaufania (European Trusted Brands). To jeden z najwięk-
szych i najbardziej wiarygodnych sondaży konsumenckich
na naszym kontynencie. Badania przeprowadzane są w Au-
strii, Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii,
Niemczech, Portugali, Rosji, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji,
na Węgrzech, Wielkiej Brytanii i oczywiście w Polsce. Łącz-
nie w tegorocznym wydaniu konkursu wzięło udział ponad
32 000 respondentów. W całej Europie oddano łącznie
prawie 288 000 głosów, wskazano 131 000 różnych ma-
rek. Badanie realizowano metodą ankiety online i przy po-
mocy tradycyjnej poczty. Respondenci zostali wybrani spo-
śród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika
„Reader’s Digest”. Jak co roku próba tak została dobrana,
aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.
w Polsce wybrali markę Avon, przyznając jej Kryształowe
Godło. Nagrodę tę otrzymują marki, które w badaniu uzy-
skały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość,
wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość
potrzeb klienta. Avon poza Polską zwyciężył również w Ro-
sji, w Czechach i na Węgrzech. Tym bardziej nagroda ETB
jest dla nas cenna.
Ultra Colour Rich
24k złota szminka Ultra Colour Rich została laureatem prestiżowego konkursu Prix de
Beauté Cosmopolitan 2010. Szminka została wyróżniona w kategorii popularne kosmety-
ki do makijażu. Jest to już 12. edycja prestiżowego konkursu Prix de Beaute w Polsce.
Avon inwestuje w markę, rozwija ją, buduje jej siłę poprzez
komunikację z konsumentami oraz dostarczanie wysokiej
jakości produktów, które spełniają obietnicę daną przez fir-
mę. Dzięki temu, że konsumenci mogą nam zaufać, mają
gwarancję właściwego wyboru. Produkty z serii Advance
Techniques to prawdziwie rewolucyjna linia kosmetyków
do pielęgnacji i stylizacji włosów, ucieleśnienie zaawan-
sowanych technologii Avon. Imponujące skutecznością
produkty tej linii niosą zauważalną i namacalną poprawę
wyglądu włosów. Przywracają im nie tylko blask i moc ko-
loru, ale także elastyczność i gładkość. W pełni zaspokoją
potrzeby nawet najbardziej wymagających włosów.
Zaufanie konsumenta do marki to największa wartość
firmy, dlatego jesteśmy niezmiernie dumni z przyznane-
go nam już po raz kolejny tytułu Marki Godnej Zaufania.
W kategorii Kosmetyki do pielęgnacji włosów konsumenci
Konkurs Prix de Beauté jest organizowany przez wszystkie międzynarodowe edycje ma-
gazynu „Cosmopolitan”. Ma on na celu wyłonienie najlepszych kosmetyków dostępnych
na rynku. Publikacja nagrodzonych produktów pojawiła się na łamach majowego wyda-
nia miesięcznika „Cosmopolitan”.
Przypominamy, że nie jest to pierwsza prestiżowa nagroda dla 24k złotej szminki Ultra
Colour Rich – produkt ten został także nagrodzony w kategorii Make-Up pomadka kon-
kursu Best Beauty Buys 2009, organizowanego co roku przez miesięcznik „InStyle”.
Nasza wyjątkowa 24k złota szminka Ultra Colour Rich sprawia, że usta stają się bardziej błyszczące, lśniące i roziskrzo-
ne połyskiem cennego, złotego kruszcu. Kosmetyk dostępny jest w soczystych, kremowych kolorach, które pięknie
uwydatniają kontur ust. Dodatkowo formuła szminki została wzbogacona witaminą E, dzięki czemu nawilża usta pozo-
stawiając je miękkimi i gładkimi.
Kampania Christian Lacroix Absyn-
the została nagrodzona Złotą Ideą
w kategorii Moda i Uroda / Outdoor
w XIX edycji konkursu reklamy Idea
Awards 2009.
Idea Awards to jeden z najstarszych konkursów
w Polsce oceniających reklamy. Odbywa się już od
19 lat, a jego głównym celem jest podniesienie stan-
dardów reklam poprzez uhonorowanie najlepszych
z nich.
Przez cały miniony rok internauci oddawali głosy na
swoje ulubione reklamy, nominując je w ten sposób
do konkursu. Do rywalizacji zgłoszono kil-
kaset reklam, jakie można było obejrzeć
w minionym roku. Wyłonieni drogą inter-
netową laureaci kwartalni wzięli udział
w głosowaniu jury, które zadecydowało
o ostatecznej klasyfikacji. W skład jury
konkursu wchodzili przedstawiciele dzia-
łów marketingu i PR polskich oraz zagra-
nicznych firm.
Uhonorowana przez jury kampania reklamowa Christian Lacroix Absynthe, odbyła się na początku 2009
roku. 29 marca 2010 roku w Casinos Poland hotelu Hyatt w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie na-
gród zwycięzcom XIX edycji konkursu. W imieniu firmy Avon Cosmetics Polska nagrodę Złota Idea odebrała
Katarzyna Warzecha, dyrektor Marketingu Komercyjnego.
4 NOVA TY •MAJ/CZERWIEC 2010
ŚWIĘTUJ z nami
Nagroda Prix de Beauté Cosmopolitan dla
24k złotej szminki
302205134.025.png 302205134.026.png 302205134.027.png 302205134.028.png 302205134.029.png 302205134.030.png 302205134.031.png 302205134.032.png 302205134.033.png 302205134.035.png
bezpiecznego
opalania
Agnieszka Bogdziewicz
Doradca Kosmetyczno-Sprzedażowy
WySOkA
OChRONA DLA DZIECI
Opalenizna wciąż jest dla wielu z nas ozna-
ką zdrowia i symbolem udanych wakacji.
Ważne jest, aby pogodzić przyjemność
opalania z troską o cerę. Jeśli przez cały
rok mało bywamy na powietrzu i rzadko
spacerujemy, a wakacje chciałybyśmy spę-
dzić na słonecznych plażach, przygotujmy
skórę na taki pobyt w pełnym słońcu. Nie
narażajmy się na poparzenie i szybsze
starzenie się albo choroby. Pamiętajmy –
chrońmy naszą skórę przed wyjściem na
słońce, smarując ją kremami z wysokim
filtrem ochronnym. Przed kąpielą smaruj-
my się grubszą warstwą wodoodpornego
kremu, a po wyjściu z wody osuszmy ciało
i ponówmy aplikację.
Słońce jest niezbędne do syntetyzowania
witaminy D 3 w naszym organizmie, wygła-
dza cerę tłustą i pomaga osiągnąć dobry
nastrój. Ale aby to osiągnąć, nie musimy le-
żeć nieruchomo na plaży. Lepiej aktywnie
spędzać wolny czas i pamiętać o ochronie
przeciwsłonecznej.
Dzieci mają wyjątkowo delikatną skórę, a na słońcu spędzają dużo cza-
su. Do ochrony przed promieniami nie wystarczy czapka z daszkiem i
koszulka. Skóra dzieci szybciej się czerwieni, dlatego dziecko trzeba
smarować szczególnie dokładnie (także uszy, dłonie, stopy) kremem
z najwyższym faktorem. Warto dla dzieci wybrać delikatny produkt
zapewniający najwyższy poziom ochrony przed promieniowaniem. Ko-
smetyki Avon Sun Kids dla dzieci są odpowiednie nawet do wrażliwej
cery, zawierają witaminy i wyciągi z aloesu, są odporne na wodę i pot.
Osoby ze znamionami barwnikowymi po-
winny szczególnie chronić skórę przed
działaniem promieni słonecznych.
Kosmetyk chroniący przed promieniami
UV trzeba dobrać indywidualnie, znając
typ własnej skóry i jej reakcję na słońce.
Sprawdźmy więc, co Avon przygotował dla
nas na najbliższy sezon.
UkOJENIE
OpALONEJ sKóRY
WySOkA
OChRONA
Po kąpieli słonecznej należy posmarować ciało specjal-
nym produktem, który ukoi i zregeneruje skórę. Pro-
dukty po opalaniu Avon Sun+ - ukojenie opalonej skóry
- zawierają wyciąg z aloesu, pantenol i witaminę E. Chło-
dzą, koją i nawilżają skórę po ekspozycji na słońce.
W zależności od karnacji dobierajmy odpowiednie kosmetyki, tak aby
ochrona przeciwsłoneczna była właściwa. Produkty z wysokim faktorem
ochronnym są odpowiednie dla osób o jasnej karnacji, a także dla tych,
których skóra jest wrażliwa na słońce. Mając taką karnację, wybierajmy
więc produkty z faktorem 30, a nawet 50 z linii wysokiej ochrony.
PODSTAWOWA I
ŚREDNIA OChRONA
WZmACNIANIE
OpALENIZNY
Produkty z segmentu podstawowej i średniej ochrony są przezna-
czone dla osób o ciemniejszej karnacji lub dla osób o jasnej karna-
cji na późniejszym etapie opalania. W tej grupie znajdziemy produk-
ty o faktorze od 6 do 25.
Jeśli chcemy podkreślić złocisty odcień swojej skóry, przed nałożeniem kremu
z filtrem i po opalaniu, sięgnijmy po produkty, które wzmacniają i przyspieszają
opaleniznę.
6 NOVA TY •MAJ/CZERWIEC 2010
MAJ/CZERWIEC 2010• NOVA TY 7
Szkoła
302205134.036.png 302205134.037.png 302205134.038.png 302205134.039.png 302205134.040.png 302205134.041.png 302205134.042.png
NIECH ŻYJĄ
D la K ons ulta ntek okr es w aka cji w od nie sien iu d o sp r zed aży to
u da się na d ług o oc zek iwa ny u rlop . Co zro bić , ab y jak na jle-
p iej wyko r zys tać ten cza s? O to k ilka por ad, które po mo gą C i
w m iesią cac h w aka cyjn ych sku tecz nie zwię kszy ć sp r ze daż.
Konkurs
rostrzygnięty
o pala nia , ko niec znie zas uge ruj jej je szc ze p rodu kt d o o chro ny twa r zy,
23 kwietnia br. w siedzibie naszej firmy miało miejsce
uroczyste wręczenie nagrody w konkursie dla Konsultan-
tek „Mini za Mega” - samochodu Mini Cabrio, do które-
go kluczyki w imieniu firmy przekazali Dyrektorzy: Alicja
Skręta oraz Goran Petrovic. W uroczystości wzięli udział
pracownicy działów marketingu oraz sprzedaży, a także
Dywizyjny Menedżer Sprzedaży – Beata Prokopiuk oraz
Okręgowy Menedżer Sprzedaży – Ewa Gawęcka.
p o o pala niu ora z sp ecja lne pro duk t y dl a dz ieci . Wa r to też z adb o
w zm ocn ienie op alen izny . Le tni o kres to r ówn ież inne kos me t yki d o m a-
Pani Wioleta Andrzejewska , wesoła i przemiła student-
ka pielęgniarstwa, jest naszą Konsultantką od grudnia
2009. Kupiła dwie szminki Mega Impact „Potęga koloru”,
wysłała SMS-a, odpowiedziała najszybciej na wszystkie
konkursowe pytania i została szczęśliwą posiadaczką,
czerwonego Mini.
k ijażu . Ko nie czni e za inte resu j Klie ntki wo doo dpo rnym tu szem do r zę s,
s zmin naw ilża jącą ora z sz alen ie m od nym i ba r wa mi J edw ab ist yc h
c ien i do pow iek. Na urlo p w ar to zab rać też now y za pa ch. Zain tere suj
K lien tki le tnim za pac hem Ba li Bli ss lu b p ach nąc ą ko lekc ją I ce S hee rs!
Po uroczystym wręczeniu, Pani Wio-
leta pojechała na sesję fotograficz-
ną, której owoce będziecie mogli
wkrótce podziwiać na łamach
„NOVA Ty” oraz w jednym z
popularnych dwutygodników
skierowanych do kobiet.
Pamiętaj… macie dobrze się bawić na urlopie!
Radość Pani Wiolety z nagrody
to chyba najlepsza reklama na-
szych konkursów! Wszystkich
serdecznie zapraszamy do
udziału w organizowanych
przez nas konkursach.
W iel kimi kro kam i na dch od zi se zon wa kac yjny .
cięż ki” c zas . Lad a c hwi la cz ęść z W as o raz Wa szyc h Kl ient ek
W ypr óbu j sp rzed aż w iąz aną . Je żeli Klien tka kup i np .: m lecz ko d o
302205134.043.png 302205134.044.png 302205134.046.png 302205134.047.png 302205134.048.png 302205134.049.png 302205134.050.png 302205134.051.png 302205134.052.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin