pl.kontr.doc

(29 KB) Pobierz

 

II ROZDZIAŁ :

 

PLAN KONTROLI W RAMACH NADZORU PEDAGOGICZNEGO

w roku szkolnym 2009/2010

Zakres (temat kontroli)

Podmiot kontroli

Forma kontroli

Termin

Uwagi o

realizacji

Kontrola przestrzegania  przez nauczycieli porządku dnia ze szczególnym uwzględnieniem realizacji pięciopodziału czasu.

Wszyscy nauczyciele

1.Kontrola  dzienników zajęć

2.Obserwacja kontrolna.

 

Cały rok

 

Przestrzeganie przepisów bhp przez nauczycieli:

- Stan techniczny pomocy dydaktycznych, wyposażenia i zabawek w salach 

Sala- Biedronek

Sala- promyków

 

Przegląd

 

24 –26.listopad

2-4 grudzień,

 

Kontrola dokumentacji pedagogicznej:

pod względem ich poprawności prowadzenia, precyzyjności i prawidłowości zapisów, rzetelności wpisywanych informacji, poprawności wnoszonych poprawek oraz terminowości ich prowadzenia

Kontroli podlegają nauczyciele we wszystkich oddziałach

Przegląd dokumentów

 

 

Grudzień 2009 – czerwiec 2010

 

Kontrola zgodności dokumentacji przedszkolnej z przepisami prawa oświatowego.

Wszyscy nauczyciele dyrektor

Przegląd dokumentów

11.2009r. – 06.2010r.

 

Kontrola stopnia realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego

Wszyscy nauczyciele

Kontrola dzienników zajęć,

analiza sprawozdań

Raz w miesiącu

Dwa razy w roku,

luty, maj.

 

Kontrola przestrzegania zasad informowania rodziców o osiągnięciach edukacyjnych dzieci.

Nauczyciele

Dzieci 5 i 6-letnich

Obserwacja kontrolna

Kontrola  dokumentów

22- 29 maj 2010 r.

 

Kontrola planów pracy wychowawczej i dydaktycznej  ze szczególnym uwzględnieniem:

Ø                    Korelacji z podjętymi założeniami na rok szkolny 2009/10 dotyczącymi wspierania rozwoju aktywności ruchowej dziecka i profilaktyki zdrowia.

Wszyscy nauczyciele

Badanie dokumentów

Obserwacja kontrolna zajęć

Badanie dokumentów

 

Na bieżąco

 

 

TEMATYKA KONTROLI DORAŹNYCH:

 

1.     Właściwe wykorzystanie czasu przeznaczonego na zajęcia dydaktyczne ( punktualność rozpoczynania i kończenia zajęć, długość  zajęć dostosowana do możliwości rozwojowych dzieci).

2.     Systematyczność prowadzenia dokumentacji nauczania( zapisy w dziennikach, frekwencji, wydarzeń z życia grupy, kart obserwacji).

3.     Kontrola dyscypliny pracy.

4.     Frekwencja dzieci 6-letnich.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin