gotowy engine.txt

(4 KB) Pobierz
#include<iostream>
#include<conio.h>
#include<string>
#include<windows.h>
using namespace std;

class Jednostka
{
   public:
	 int HP;
	 int Sil;
	 int Agil;    //zrecznosc
	 string Nazwa;
	 int Rest_HP; // pozostale hp
Jednostka (string tNazwa, int tHP, int tSil, int tAgil, int tRest_HP) {this -> HP = tHP, this->Sil = tSil, this->Nazwa = tNazwa, this->Agil = tAgil, this->Rest_HP = tRest_HP;}

int PozostaleHP;
};
class Weapon
{
   public:
	 string Nazwa;
	 int Atak;
Weapon (string tNazwa, int tAtak) { this->Nazwa = tNazwa; this->Atak = tAtak;}

int OstatnieObrazenia;
GenerujObrazenia()
{
	 srand(GetTickCount());
	 this-> OstatnieObrazenia = rand() % this->Atak +1;
	 return this->OstatnieObrazenia;
}
};
main()
{

 Weapon Sztylet("Sztylet",40);
 Weapon Maczuga("Maczuga",30);
 Jednostka Gracz("Gracz",100,10,8,100);
 Jednostka Troll("Troll",80,8,4,100);

//----------------GRA----------------//
 cout<<"Wybierz bron,ktora bys uzywal w walce.\n\r";
 cout<<"1.Sztylet\n\r";
 cout<<"2.Maczuga\n\n\r";
 bool wybrany_sztylet = false;
 bool wybrany_maczuga = false;
 int x;
 cin>>x;
 switch(x)
 {
  case 1: cout<<"\n\rWybrales Sztylet...\n\r"; wybrany_sztylet = true;
  Sleep(2000);
  clrscr();
  if (wybrany_sztylet = true)
  {
   Sztylet.GenerujObrazenia();
   cout<<"Atakujesz wroga sztyletem i zadajesz mu "<<Sztylet.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
   Troll.PozostaleHP = Troll.HP - Sztylet.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   Maczuga.GenerujObrazenia();
   cout<<"Wrog zatakuje cie maczuga i zadaje ci " <<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
   Gracz.PozostaleHP = Gracz.HP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   // 2 tura
   while (Troll.PozostaleHP > 0  && Gracz.PozostaleHP > 0)
   {
    if (Gracz.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Zginoles !!! :( \n\r";
    }
    else
    {
     Sztylet.GenerujObrazenia();
     cout<<"Atakujesz wroga sztyletem i zadajesz mu "<<Sztylet.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
     Troll.PozostaleHP = Troll.PozostaleHP - Sztylet.OstatnieObrazenia;
     cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
     Sleep(1500);
    };
    if (Troll.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Troll zginol z twoich rak. \n\r";
     cout<<"Gratuluje :)";
    }
    else
    {
    Maczuga.GenerujObrazenia();
    cout<<"Wrog atakuje cie maczuga i zadaje ci "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
    Gracz.PozostaleHP = Gracz.PozostaleHP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
    cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
    Sleep(1500);
    };
   }
   break;
  }
  case 2: cout<<"\n\rWybrales Maczuge...\n\r"; wybrany_maczuga = true;
  Sleep(2000);
  clrscr();
  if (wybrany_maczuga = true)
  {
   Maczuga.GenerujObrazenia();
   cout<<"Atakujesz wroga maczuga i zadajesz mu " <<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.";
   Troll.PozostaleHP = Troll.HP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   Maczuga.GenerujObrazenia();
   cout<<"Wrog atakuje cie maczuga i zadaje ci "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
   Gracz.PozostaleHP = Gracz.HP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
   cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
   Sleep(1500);
   while (Troll.PozostaleHP > 0 )
   {
    if (Gracz.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Zginoles !!! :( \n\r";
    }
    else
    {
     Maczuga.GenerujObrazenia();
     cout<<"Atakujesz wroga maczuga i zadajesz mu "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
     Troll.PozostaleHP = Troll.PozostaleHP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
     cout<<"Pozostalo mu " << Troll.PozostaleHP << " HP. \n\r";
     Sleep(1500);
    };
    if (Troll.PozostaleHP <= 0)
    {
     clrscr();
     cout<<"Troll zginol z twoich rak. \n\r";
     cout<<"Gratuluje :)";
    }
    else
    {
    Maczuga.GenerujObrazenia();
    cout<<"Wrog atakuje cie maczuga i zadaje ci "<<Maczuga.OstatnieObrazenia<<" obrazen.\n\r";
    Gracz.PozostaleHP = Gracz.PozostaleHP - Maczuga.OstatnieObrazenia;
    cout<<"Pozostalo ci " << Gracz.PozostaleHP << " HP. \n\r";
    Sleep(1500);
    };
   }
   break;
  }
  default: cout<<"\n\rNie ma takiej broni !!!\n\r"; Sleep(1000);
  break;
 };
		getch();
		return 0;
}
Zgłoś jeśli naruszono regulamin