n_CAM_instrukcja_i_karta_gwarancyjna.pdf

(215 KB) Pobierz
Karta gwarancyjna
Instrukcja obsługi
Szczegółowe warunki gwarancji
Wprowadzenie
Moduł nCAM HD jest urządzeniem CI (ang. Common Interface), instalowanym w odbiorniku cyfrowej
telewizji satelitarnej (np. cyfrowy dekoder satelitarny, odbiornik TV wyposażony w cyfrowy tuner
satelitarny) zapewniającym dostęp do kodowanych programów telewizyjnych. Moduł nCAM HD musi
zostać zainstalowany w odbiorniku wyposażonym w gniazdo CI. Moduł dla poprawnego dekodowania
programów musi współdziałać ze skojarzoną z nim (sparowaną) kartą dostępową dostarczaną
użytkownikom w ramach oferty telewizja n na kartę.
Uwaga!
Przed zakupem modułu nCAM HD upewnij się u Sprzedawcy lub Producenta Twojego tunera
satelitarnego (urządzenia dekodującego), że będzie on poprawnie współpracował z nCAM
HD. Brak zgodności modułu nCAM HD z danym modelem urządzenia dekodującego nie może
być podstawą do roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową lub gwarancji modułu
nCAM HD. Moduł współpracuje z odbiornikami satelitarnymi i telewizorami z tunerem
satelitarnym zgodnymi ze standardem CI lub CI+. Dostęp do oferowanych w przyszłości
nowych serwisów może wymagać odbiornika zgodnego z CI+. Dostęp do części kanałów SD
i wszystkich kanałów HD wymaga odbiornika satelitarnego HD zgodnego z DVB-S2 i MPEG-4.
Informacje o parametrach kanałów dostępne są na stronie www.n.pl . Programy w ofercie
dostępne są z satelity Hot Bird 13E.
Moduł nCAM HD umożliwia dekodowanie programów wyłącznie w ramach oferty n na kartę ,
kodowanych w systemie dostępu warunkowego Conax, nie umożliwia korzystania z innych ofert
dostępnych na rynku.
Nazwa produktu: MODUŁ CAM
Numer seryjny:
Numer karty CONAX:
Data sprzedaży
Pieczęć i podpis sprzedawcy
Gwarantuje się sprawne działanie modułu CAM zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi,
opisanymi w instrukcji obsługi modułu CAM, w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży modułu CAM
Klientowi, potwierdzonej w karcie gwarancyjnej lub na dowodzie zakupu. Gwarantem jest Cyfrowy
Dom Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kłobuckiej 23. Gwarancja obowiązuje na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
Przed przesłaniem modułu CAM do Serwisu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem
telefonu *714700 (stawka za połączenie wynosi 1,23 zł brutto za minutę na dzień 1.06.2011 r.)
lub 703 102 602 (stawka za połączenie wynosi 0,36 zł brutto za minutę na dzień 1.06.2011 r.) w celu
otrzymania niezbędnych wskazówek związanych z procedurą realizacji naprawy gwarancyjnej modułu CAM.
Instalacja modułu nCAM HD
Aby umożliwić dekodowanie programów z oferty operatora, nie należy wyciągać z modułu zainstalowanej
w nim karty dostępowej. Moduł CAM jest dostarczony z prawidłowo wsuniętą kartą dostępową. W przypadku
jej wyciągnięcia, należy ją ponownie zainstalować zgodnie z poniższą fotogra ą.
*Numer zgłoszenia
*Dane Nabywcy
*Ulica i nr domu/lokalu
*Kod pocztowy
*Miejscowość
*Tel. Kontaktowy
Adres e-mail
* Dane obowiązkowe w przypadku wysyłki do SERWISU
UWAGI SERWISU O DOKONANEJ NAPRAWIE:
Moduł należy umieścić w gnieździe CAM odbiornika satelitarnego zgodnie z informacjami zawartymi w jego
instrukcji obsługi. Po prawidłowym zainstalowaniu, na ekranie powinien zostać wyświetlony komunikat
informujący o wykryciu modułu dostępu warunkowego nCAM HD. Jeżeli wykorzystywany odbiornik satelitarny
jest zgodny ze standardem CI+, przeprowadzona zostanie procedura autoryzacji modułu CAM, o czym użytkownik
zostanie poinformowany właściwym komunikatem wyświetlanym na ekranie. Procedura autoryzacji może trwać
około 2-3 minut, nie należy w tym czasie wyłączać urządzenia. Procedura autoryzacji nie jest realizowana
w urządzeniach CI. W celu sprawdzenia poprawności instalacji, w menu odbiornika należy odszukać pozycję
menu odnoszącą się do modułu CI. Jeśli w odbiorniku opcja menu do obsługi CAM jest niedostępna
(niewyświetlana lub nieaktywna) oznacza to, że moduł nie został zidenty kowany jako prawidłowo zainstalowany.
Szczegółowe informacje dotyczące tej pozycji menu powinny być dostępne w instrukcji obsługi odbiornika,
lub u producenta/dystrybutora odbiornika.
887010279.113.png 887010279.124.png 887010279.135.png 887010279.146.png 887010279.001.png 887010279.012.png 887010279.022.png 887010279.033.png 887010279.044.png 887010279.055.png 887010279.066.png 887010279.070.png 887010279.071.png 887010279.072.png 887010279.073.png 887010279.074.png 887010279.075.png 887010279.076.png 887010279.077.png 887010279.078.png 887010279.079.png 887010279.080.png 887010279.081.png 887010279.082.png 887010279.083.png 887010279.084.png 887010279.085.png 887010279.086.png 887010279.087.png 887010279.088.png 887010279.089.png 887010279.090.png 887010279.091.png 887010279.092.png 887010279.093.png 887010279.094.png 887010279.095.png 887010279.096.png 887010279.097.png 887010279.098.png 887010279.099.png 887010279.100.png 887010279.101.png 887010279.102.png 887010279.103.png 887010279.104.png 887010279.105.png 887010279.106.png 887010279.107.png 887010279.108.png 887010279.109.png 887010279.110.png 887010279.111.png 887010279.112.png 887010279.114.png 887010279.115.png 887010279.116.png 887010279.117.png 887010279.118.png 887010279.119.png 887010279.120.png 887010279.121.png 887010279.122.png 887010279.123.png 887010279.125.png 887010279.126.png 887010279.127.png 887010279.128.png 887010279.129.png 887010279.130.png 887010279.131.png 887010279.132.png 887010279.133.png 887010279.134.png 887010279.136.png 887010279.137.png 887010279.138.png 887010279.139.png 887010279.140.png 887010279.141.png 887010279.142.png 887010279.143.png 887010279.144.png 887010279.145.png 887010279.147.png 887010279.148.png 887010279.149.png 887010279.150.png 887010279.151.png 887010279.152.png 887010279.153.png 887010279.154.png 887010279.155.png 887010279.156.png 887010279.002.png 887010279.003.png 887010279.004.png 887010279.005.png 887010279.006.png 887010279.007.png 887010279.008.png 887010279.009.png 887010279.010.png 887010279.011.png 887010279.013.png 887010279.014.png 887010279.015.png
 
Aktualizacja oprogramowania
Szczegółowe warunki gwarancji
1. Cyfrowy Dom Sp. z o.o. gwarantuje poprawną pracę modułu CAM jedynie w przypadku
gdy dekoder, w którym moduł zostanie zainstalowany umożliwia współpracę z modułem CAM.
Brak możliwości korzystania z modułu CAM z przyczyn dotyczących dekodera niewspółpracującego
z modułem CAM, nie jest objęty niniejszą gwarancją.
2. Gwarancją objęte są usterki modułu CAM spowodowane wadliwymi częściami, podzespołami
lub defektami produkcyjnymi.
3. W celu uzyskania świadczeń gwarancyjnych, Klient jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt
moduł CAM wraz z kartą CONAX oraz dowodem zakupu na adres: „SERWIS” Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
ul. Josepha Conrada 37, 31-357 Kraków. Obowiązek odpowiedniego przygotowania i opakowania
modułu CAM do transportu leży po stronie Klienta.
4. Gwarant zapewni naprawę modułu CAM lub w przypadku, w którym naprawa nie będzie
możliwa – wymianę modułu CAM na inny sprawny taki sam model lub moduł CAM posiadający
parametry techniczne odpowiadające modułowi podlegającemu wymianie, w terminie nie dłuższym
niż 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po otrzymaniu modułu CAM przez Serwis.
Po dokonaniu naprawy bądź wymiany, moduł CAM zostanie odesłany do Klienta na koszt Cyfrowy
Dom Sp. z o.o.
Pamiętaj!
Przed aktywacją modułu nCAM HD dokonaj aktualizacji oprogramowania modułu.
Oprogramowanie modułu nCAM HD jest wciąż rozwijane i doskonalone, dlatego też okresowo
udostępniane są jego nowsze wersje. Dostępność nowszej wersji jest sygnalizowana automatycznie
przez moduł w trakcie jego użytkowania.
Jeżeli wyświetlony zostanie komunikat informujący o dostępności nowszej wersji, wówczas należy
zaakceptować jej pobranie postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie.
Zaniechanie pobrania może uniemożliwić dekodowanie treści, a tym samym brak dostępu do oferty
programowej n na kartę.
Sprawdzenie dostępności i pobranie najnowszej wersji oprogramowania jest możliwe również
z poziomu menu modułu nCAM HD. W tym celu należy przejść do kanału MGM HD, a następnie w menu
modułu nCAM HD wybrać opcje: Ustawienia • Aktualizacja oprogramowania. Dostępność nowszej wersji
zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem.
Aktywacja i użytkowanie modułu nCAM HD
W celu umożliwienia odbioru moduł musi zostać sparowany (skojarzony) z przypisaną do niego kartą
dostępową, musi również odebrać uprawnienia dostępowe przesyłane drogą satelitarną. Odpowiednie
informacje są wysyłane po aktywowaniu karty, są one wysyłane na transponderze, na którym nadawany
jest program MGM HD.
Aby dokonać aktywacji należy zainstalować moduł nCAM HD w odbiorniku, a następnie wyszukać
na liście programów kanał MGM HD i przełączyć odbiornik na odbiór tego programu. Parametry
transpondera, na którym przesyłane są uprawnienia:
5. Jeżeli dostarczony do Serwisu moduł CAM był sprawny, został uszkodzony z przyczyn nieobjętych
niniejszą gwarancją lub gwarancja wygasła, Cyfrowy Dom Sp. z o.o. może obciążyć Klienta kosztami
ekspertyzy i transportu zwrotnego.
6. Gwarancja nie obejmuje usterek powstałych w wyniku:
1) nieprawidłowego użytkowania modułu CAM, niezgodnego z instrukcja obsługi,
2) uszkodzenia modułu CAM na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, zalania cieczą,
przepięcia w sieci energetycznej , podłączenia w sposób niezgodny z instrukcją obsługi,
3) uszkodzeń mechanicznych modułu CAM.
Częstotliwość – 11449 MHz
Polaryzacja – pozioma (H)
Modulacja – DVB-S2
Symbol rate – SR 27500
Wartość FEC – ¾
7. Gwarancją nie są objęte:
Uwaga – parametry nadawania kanału MGM HD (lub dane transpondera na którym przesyłane są
uprawnienia dostępowe) mogą ulec zmianie. Aktualne informacje, jak również aktualna wersja instrukcji
obsługi, dostępne są na stronie www.n.pl .
1) moduły CAM, w których nieupoważnione przez Gwaranta osoby dokonały zmian, w tym zmian
zainstalowanego w module CAM oprogramowania, lub jakichkolwiek przeróbek
2) moduły CAM, w których numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono lub uniemożliwiono
ich odczytanie.
Ponieważ obsługa funkcji związanych z wyszukiwaniem, sortowaniem i wyborem kanałów jest
zależna od użytkowanego odbiornika, informacje dotyczące sposobu wyszukiwania i sortowania
programów dostępne są w instrukcji obsługi odbiornika, lub u producenta/dystrybutora
odbiornika.
8. Niniejsza gwarancja nie ogranicza praw Nabywcy wynikających z niezgodności towaru z umową.
Po przełączeniu na kanał MGM HD wyświetlony zostanie komunikat wygenerowany przez nCAM
HD – „Brak dostępu (4)”, lub „Brak dostępu (5)” (w zależności od etapu procesu parowania/aktywacji).
W niektórych odbiornikach może być wyświetlany komunikat generowany przez odbiornik informujący
o braku dostępu. Należy teraz aktywować dostęp do usługi n na kartę. Sposób aktywacji usługi został
opisany w Przewodniku Użytkownika dołączonym do zestawu. W czasie oczekiwania na aktywację
nie należy odłączać odbiornika od sieci zasilającej i instalacji antenowej.
Jeżeli moduł nCAM HD nie będzie wykorzystywany przez dłuższy okres czasu, lub też, jeśli użytkownik ogląda
przez dłuższy okres czasu programy z transponderów na których nie są przesyłane uprawnienia dostępowe,
może to spowodować utratę dostępu do programów z oferty. W takiej sytuacji należy ustawić odbiornik
na program MGM HD i zaczekać na ponowne uzyskanie dostępu.
887010279.016.png 887010279.017.png 887010279.018.png 887010279.019.png 887010279.020.png 887010279.021.png 887010279.023.png 887010279.024.png 887010279.025.png 887010279.026.png 887010279.027.png 887010279.028.png 887010279.029.png 887010279.030.png 887010279.031.png 887010279.032.png 887010279.034.png 887010279.035.png 887010279.036.png 887010279.037.png 887010279.038.png 887010279.039.png 887010279.040.png 887010279.041.png 887010279.042.png 887010279.043.png 887010279.045.png 887010279.046.png 887010279.047.png 887010279.048.png 887010279.049.png 887010279.050.png 887010279.051.png 887010279.052.png 887010279.053.png 887010279.054.png 887010279.056.png 887010279.057.png 887010279.058.png 887010279.059.png 887010279.060.png 887010279.061.png 887010279.062.png 887010279.063.png 887010279.064.png 887010279.065.png 887010279.067.png 887010279.068.png 887010279.069.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin