Recepta Na Sprzedaż.pdf
(
1124 KB
)
Pobierz
Recepta na sprzedaż
Niniejszy ebook to darmowa wersja promocyjna,
nieprzeznaczona do sprzedaży, dołączana do drukowanej
książki o tym samym tytule.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 20.01.2009
Tytuł: Recepta na sprzedaż
Autor: Julita Monika Kostecka
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-760-6
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Magda Wasilewska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WITAJ!
.
.............................................................................................5
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ?
.
.........................................................9
ZAWÓD: SPRZEDAWCA – KONIECZNOŚĆ
CZY WYBÓR?
.
..................................................................................16
RYNEK, CZYLI SKĄD SIĘ BIORĄ KLIENCI?
.
..................................20
Metafora farmy
.
..............................................................................................................20
Pierwsze prace na Twojej farmie
.
...................................................................................21
Jest czas siewu i jest czas zbioru
.
...................................................................................23
POSTAĆ PIERWSZA: ANNA
.
............................................................26
PIERWSZE SZKOLENIE W PRACY
.
.................................................29
POSTAĆ DRUGA: TOMASZ
.
.............................................................37
Historia pani Halinki
.
....................................................................................................38
SZKOLENIE Z TECHNIK SPRZEDAŻY
.
............................................41
OBIEKCJE KLIENTÓW,
CZYLI „JESZCZE NIE JESTEM GOTOWY!”
.
....................................50
TYPOLOGIA KLIENTÓW – PRZYPADKI
Z ŻYCIA WZIĘTE
..................68
Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu
.
..........................................69
KRÓLIK Z KAPELUSZA,
CZYLI CUDOWNY ŚWIAT NLP
.
.......................................................72
Główne założenia NLP
.
...................................................................................................75
Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów
.
..........................................................79
Presupozycje modelu Miltona
.
......................................................................................84
Magia postulatów konwersacyjnych
.
............................................................................90
Metafory, cytaty i porównania
.
......................................................................................91
ANIA I TOMEK W TERENIE, NA SPOTKANIU GRUPOWYM
.
..........93
OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA
.
.........................................................107
POSTAĆ TRZECIA: NIKA,
SPECJALISTA OD TRUDNYCH KLIENTÓW
.
..................................111
POSTAĆ CZWARTA: EWA,
SPECJALISTA OD BRANIA POLECEŃ
.
...........................................118
CO CIĘ NIE ZABIJE, TO CIĘ WZMOCNI
.
........................................123
SŁOWNIK
.
.....................................................................................128
BIBLIOGRAFIA
.
..............................................................................131
Kent Ferraro
.............................................................................56
Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie
.
.................................................56
Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny
.
.......................................................................58
Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny
.
...................................................59
Ja – Inni
.
.........................................................................................................................60
Cele – Problemy
.
............................................................................................................62
Zgodny – Negujący
.
........................................................................................................64
Systematyczny – Chaotyczny
.
........................................................................................65
Osobisty – Rzeczowy
.
.....................................................................................................66
Podział klientów ze względu na płeć
.
.............................................................................67
Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i
Każdy z nas żyje, coś sprzedając.
Robert Louis Stevenson
RECEPTA NA SPRZEDAŻ —
Julita Monika Kostecka
Witaj!
●
str. 5
Witaj!
Nie będę Ci mówić, że książka, którą właśnie otworzyłeś, nie spełni
Twoich oczekiwań. Nie powiem Ci, że po jej przeczytaniu nie dowiesz
się o metodach pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży. Nie
myśl o tych wszystkich korzyściach, które odniesiesz z przeczytania
tej książki. Znajdziesz całe mnóstwo pozycji o sprzedaży, ale ta jest
wyjątkowa. Dobrze wiesz o tym, że każdy właściciel notebooka i użyt-
kownik sieci internetowej może dziś w szybkim tempie napisać
książkę dla handlowców i trochę na tym zarobić. Czytałeś pewnie
niejedną pozycję o sprzedawaniu i obsłudze klienta, wiem o tym.
W końcu chcesz być profesjonalistą, prawda? Większość książek
o biznesie napisali ludzie, którzy niewiele czasu spędzili w terenie na
spotkaniach z klientami. Nie znają procesu pozyskiwania klientów.
To tak, jakby zdać relację „z pierwszej ręki” z uczty na dworze Królo-
wej Małgorzaty – po zjedzeniu pierogów w mlecznym barze na rogu.
Jeśli właśnie czytasz tę książkę, oznacza to, że czujesz swego rodzaju
niedosyt (masz już za sobą mnóstwo lektur o sprzedawaniu i nie zna-
lazłeś w żadnej odpowiedzi albo też wszystko, co przeczytałeś dotąd,
wiedziałeś od dawna). Pewne jednak jest to, że chcesz wiedzieć wię-
cej, niż wiesz teraz. Wyobraź sobie tylko swoją mistrzowską sprzedaż
po przeczytaniu tej fascynującej lektury. Kiedy będę zajmować się za-
spakajaniem Twoich potrzeb, pomogę Ci jednocześnie rozwiązać
problem, z którym poprzednie książki sobie nie poradziły. Tekst, któ-
ry właśnie czytasz, napisała osoba z piętnastoletnim doświadczeniem
w pracy na stanowiskach: przedstawiciela handlowego, agenta ubez-
pieczeniowego, managera zespołu doradców klienta, trenera, coacha,
dyrektora zespołu sprzedaży, specjalisty do spraw szkoleń i rekruta-
cji w znanych instytucjach finansowych – zarówno polskich, jak
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
&Julita Monika Kostecka
Plik z chomika:
polok3
Inne pliki z tego folderu:
Bliżej sukcesu(1).pdf
(6440 KB)
3 największe błędy inwestorów, które uniemożliwiają osiągnięcie sukcesu na giełdzie.pdf
(408 KB)
Niezwykła droga do bogactwa.pdf
(732 KB)
Bogaty Polak, Biedny Polak - Jakie decyzje finansowe podejmują bogaci.pdf
(2815 KB)
Autor 2.0(2).pdf
(1908 KB)
Inne foldery tego chomika:
txt
Życie świadome celu
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin