7-rzeczy-ktore-musisz-wiedziec-zanim-zalozysz-wlasna-strone-www.pdf

(716 KB) Pobierz
342699901 UNPDF
342699901.001.png
© Copyright for Polish edition by Wydawnictwo ZloteMysli.pl
Data: 09.06.2009
Darmowa publikacja , dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
Tytuł: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim założysz własną stronę WWW
Autor: Krzysztof Morawski
Skład: Magda Wasilewska
Korekta: Magda Wasilewska
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
342699901.002.png
SPIS TREŚCI
..............................................................................................4
Dla kogo jest ten ebook . ................................................................................................4
Komu polecam ten ebook? . ...........................................................................................4
Czego dowiesz się, czytając tego ebooka? . ....................................................................4
........................................6
Nowi klienci . .................................................................................................................6
Zwiększenie przychodów . .............................................................................................7
Dostęp 24h/dobę . .........................................................................................................7
Lepsza komunikacja z klientami i kontrahentami . .......................................................8
Oszczędności . ................................................................................................................8
................................................................9
Czym jest domena internetowa? . ..................................................................................9
Jaka powinna być więc dobra domena? . ......................................................................9
Nazwa firmy a nazwa strony . ......................................................................................10
Gdzie rejestrować? . ......................................................................................................11
..............................................................12
Firmy, w których warto zakupić hosting . ....................................................................12
Na co należy zwrócić uwagę przy wybieraniu hostingu? . ............................................13
...............15
Jak sformułować cel powstania strony? . .....................................................................15
Elementy skutecznej strony . .......................................................................................16
Czy prosta strona może być skuteczna? . .....................................................................18
5. JAK WYBRAĆ I WSPÓŁPRACOWAĆ Z
STRONY? . ........................................................................................20
Czas dokonać wyboru . ................................................................................................20
Jak współpracować? . ...................................................................................................21
Jak powinien wyglądać proces tworzenia strony? . .....................................................23
FIRMĄ TWORZĄCĄ
.........................................24
Zalety systemu Google Analytics . ...............................................................................25
.............................................26
Podstawy efektywnej promocji w Internecie . .............................................................26
Pozycjonowanie . ..........................................................................................................27
Gdzie się pozycjonować? . ............................................................................................27
Kampanie Google AdWords . ......................................................................................28
Jak się reklamować? . ..................................................................................................30
Daj coś za darmo . ........................................................................................................30
Co możesz rozdawać? . ................................................................................................30
..................................................................33
 
7 RZECZY KTÓRE MUSISZ WIEDZIEĆ… — Krzysztof Morawski
Wstęp
str. 4
Wstęp
Dla kogo jest ten ebook
Ebook ten oparty jest na moim osobistym doświadczeniu związanym
z tworzeniem serwisów internetowych oraz współpracy z klientami,
dla których owe serwisy były wykonane. Innymi słowy, starałem się
stworzyć tę książkę, stosując model: mało teorii – dużo praktyki.
Mam nadzieję, że po jego przeczytaniu dojdziesz do wniosku, że tak
właśnie jest.
Komu polecam ten ebook?
Ideą napisania tego ebooka nie było stworzenie kolejnego kursu
o tym, jak projektować strony internetowe, tych bowiem jest już wy-
starczająco dużo w Internecie. Moim celem było napisanie ebooka
o tym, co o stronach www powinna wiedzieć osoba, która planuje
zlecić ich stworzenie firmie lub innej osobie wyspecjalizowanej
w tym zakresie, tak aby razem mogli wypracować naprawdę skutecz-
ną witrynę, która przyniesie jej właścicielowi wymierne korzyści.
Czego dowiesz się, czytając tego ebooka?
Jakie korzyści osiągniesz z posiadania własnej strony.
Jak wybrać odpowiednią domenę (adres www) oraz serwer dla
swojej strony.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Krzysztof Morawski
Wstęp
7 RZECZY KTÓRE MUSISZ WIEDZIEĆ… — Krzysztof Morawski
Czego dowiesz się, czytając tego ebooka?
str. 5
Jakie czynniki wpływają na sukces Twojej strony.
Jak skutecznie współpracować z firmą tworzącą strony.
Jak efektywnie promować swoją stronę i firmę w Internecie.
Na koniec jeszcze jedna drobna uwaga. Pozwól, że zwracając się do
Ciebie jako Czytelnika, będę używał jedynie bezpośredniej formy mę-
skiej. Mam nadzieję, że nie weźmiesz mi tego za złe. Taki sposób pi-
sania jest znacznie prostszy, a sam tekst czyta się wówczas przyjem-
niej niż przy ciągłym używaniu zwrotu Pan/Pani.
Zapraszamy do lektury!
Krzysztof Morawski
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Krzysztof Morawski
Zgłoś jeśli naruszono regulamin