NAZWISKO I IMIĘ: ..........................................................................................
DATA .............................
RODZAJ UMIEJĘTNOŚCI
TAK
CZĘŚCIOWO
NIE
SAMOOBSŁUGA
Samodzielnie korzysta z toalety.
Myje i wyciera ręce oraz twarz.
Zakłada i zdejmuje rozpięte ubrania.
Zakłada i zdejmuje obuwie (próby zapinania zamków, rzepów i guzików).
Samodzielnie spożywa posiłki (próby nalewania płynów).
Sprząta po sobie zabawki.
MOTORYKA
Wchodzi i schodzi po schodach (stawia naprzemiennie nogi).
Chodzi w rytm marsza.
Podskakuje w miejscu na jednej nodze.
Chwyta piłkę, rzuca ją znad głowy.
Przeskakuje obunóż przez niskie przeszkody.
Przechodzi po wyznaczonej linii prostej.
EMOCJE
Zawiera przyjaźnie.
Uczestniczy w zabawach tematycznych („wchodzi” w role).
W sytuacjach konfliktowych nie wykazuje agresji.
Potrafi siedzieć spokojnie, gdy słucha opowiadania nauczycielki.
MOTYWACJE
Bawiąc się z dziećmi dzieli się swoimi rzeczami i zabawkami.
Chętnie rozpoczyna i kończy zadanie.
Wypełnia polecenia dorosłych (kierowane do grupy).
Wykazuje chęć poznawania nowych zabaw i wiadomości.
MOWA
lusbel