OCENA OPISOWA
ZACHOWANIE
Relacje z rówieśnikami
Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami.
Łatwo nawiązujesz kontakty z rówieśnikami.
Ma trudności z nawiązaniem kontaktu z rówieśnikami.
Masz trudności z nawiązaniem kontaktów z rówieśnikami.
Zgodnie współpracuje w grupie rówieśniczej.
Zgodnie współpracujesz w grupie rówieśniczej.
Nie potrafi zgodnie współpracować z rówieśnikami.
Nie potrafisz zgodnie współpracować z rówieśnikami.
Potrafi zwrócić uwagę kolegom na ich złe zachowanie.
Potrafisz zwrócić uwagę kolegom na ich złe zachowanie.
Stosuje zwroty grzecznościowe.
Stosujesz zwroty grzecznościowe.
Rzadko używa zwrotów grzecznościowych.
Rzadko używasz zwrotów grzecznościowych.
Stosuje wulgaryzmy w stosunku do kolegów.
Stosujesz wulgaryzmy w stosunku do kolegów.
Nie potrafi zapanować nad negatywnymi emocjami.
Nie potrafisz zapanować nad negatywnymi emocjami.
Potrafi zapanować nad negatywnymi emocjami.
Potrafisz zapanować nad negatywnymi emocjami.
Czasami potrafi zapanować nad negatywnymi emocjami.
Tylko czasami potrafisz zapanować nad negatywnymi emocjami.
Czasami nie potrafi zapanować nad negatywnymi emocjami.
Czasami nie potrafisz zapanować nad negatywnymi emocjami.
Jest koleżeński, uprzejmy.
Jest koleżeńska, uprzejma.
Jesteś koleżeński, uprzejmy.
Jesteś koleżeńska, uprzejma.
Chętnie przewodzi w grupie rówieśniczej.
Chętnie przewodzisz w grupie rówieśniczej.
Lubi narzucać swoje zdanie innym.
Lubisz narzucać swoje zdanie innym.
Potrafi rozwiązywać konflikty bez stosowania agresji.
Potrafisz rozwiązywać konflikty bez stosowania agresji.
Jest konfliktowy w kontaktach z rówieśnikami.
Jesteś konfliktowy w kontaktach z rówieśnikami.
Stosuje przemoc.
Stosujesz przemoc.
Należy do osób nieśmiałych.
Należysz do osób nieśmiałych.
Izoluje się od grupy rówieśniczej.
Izolujesz się od grupy rówieśniczej.
Często obraża się na kolegów.
Często obrażasz się na kolegów.
Często skarży.
Często skarżysz.
Jest miły i kulturalny.
Jest miła i kulturalna.
Jesteś miły i kulturalny.
Jesteś miła i kulturalna.
Łatwo nawiązuje kontakty z nauczycielami.
Łatwo nawiązujesz kontakty z nauczycielami.
Ma problem z nawiązywaniem kontaktów z nauczycielami.
Masz problem z nawiązywaniem kontaktów z nauczycielami.
Rzadko używa zwrotów grzecznościowych w relacjach z dorosłymi.
Rzadko używasz zwrotów grzecznościowych w relacjach z dorosłymi.
Zapomina o używaniu zwrotów grzecznościowych.
Zapominasz o używaniu zwrotów grzecznościowych.
Nie zawsze używa zwrotów grzecznościowych.
Nie zawsze używasz zwrotów grzecznościowych.
Obraża się na nauczycieli.
Obrażasz się na nauczycieli.
Obraża nauczyciela.
Obrażasz nauczyciela.
Samodzielnie pracuje w czasie zajęć.
Samodzielnie pracujesz w czasie zajęć.
Jest samodzielny i rzadko potrzebuje pomocy nauczyciela.
Jesteś samodzielny i rzadko potrzebujesz pomocy nauczyciela.
Nie zawsze pracuje samodzielnie.
Nie zawsze pracujesz samodzielnie.
Czasami pracuje samodzielnie.
Czasami pracujesz samodzielnie.
Rzadko pracuje samodzielnie.
Rzadko pracujesz samodzielnie.
Nie potrafi pracować samodzielnie.
Nie potrafisz pracować samodzielnie.
Oczekuje pomocy ze strony nauczyciela.
Oczekujesz pomocy ze strony nauczyciela.
Oczekuje pomocy przy wykonywaniu łatwych zadań.
Oczekujesz pomocy przy wykonywaniu łatwych zadań.
Oczekuje pomocy przy wykonywaniu trudnych zadań.
Oczekujesz pomocy przy wykonywaniu trudnych zadań.
Często potrzebuje pomocy ze strony nauczyciela.
Często potrzebujesz pomocy ze strony nauczyciela.
Pracuje tylko z pomocą nauczyciela.
Pracujesz tylko z pomocą nauczyciela.
Potrafi skupić swoją uwagę na wykonywanym ćwiczeniu.
Potrafisz skupić swoją uwagę na wykonywanym ćwiczeniu.
Ma problem z koncentracją uwagi.
Masz problem z koncentracją uwagi.
Nie zawsze potrafi skupić się na zajęciach.
Nie zawsze potrafisz skupić się na zajęciach.
Nie potrafi się skupić na wykonywanym ćwiczeniu.
Nie potrafisz się skupić na wykonywanym ćwiczeniu.
Jest nieuważny i rozkojarzony w czasie zajęć.
Jest nieuważna i rozkojarzona w czasie zajęć.
Jesteś nieuważny i rozkojarzony w czasie zajęć.
Jesteś nieuważna i rozkojarzona w czasie zajęć.
Przeszkadza innym w pracy.
Przeszkadzasz innym w pracy.
Wymaga zachęty do pracy.
Wymagasz zachęty do pracy.
Wymaga dodatkowej zachęty do pracy.
Wymagasz dodatkowej zachęty do pracy.
Jest wytrwały w czasie wykonywania zadań.
Jesteś wytrwały w czasie wykonywania zadań.
Jesteś wytrwała w czasie wykonywania zadań.
Zawsze do końca wykonuje zadanie.
Zawsze do końca wykonujesz zadanie.
Nie zawsze kończy rozpoczęte zadanie.
Nie zawsze kończysz rozpoczęte zadanie.
Tylko czasami kończy zadania.
Tylko czasami kończysz zadania.
Wykonuje zadania szybko i zbyt pochopnie.
Wykonujesz zadania szybko i zbyt pochopnie.
Szybko zniechęca się do pracy.
Szybko zniechęcasz się do pracy.
Jest sprawny manualnie.
Jesteś sprawny manualnie.
Wykazuje się przeciętną sprawnością manualną.
Wykazujesz się przeciętną sprawnością manualną.
Wykazuje się słabą sprawnością manualną.
Wykazujesz się słabą sprawnością manualną.
Dokładnie rysuje po śladzie.
Dokładnie rysujesz po śladzie.
Dokładnie pisze po śladzie.
Dokładnie piszesz po śladzie.
Estetycznie wykonuje prace plastyczno-techniczne.
Estetycznie wykonujesz prace plastyczno-techniczne.
Nie zawsze jego prace plastyczno-techniczne są estetyczne.
Nie zawsze Twoje prace plastyczno-techniczne są estetyczne.
Nie zawsze jej prace plastyczno-techniczne są estetyczne.
Rzadko wykonuje estetyczne prace.
Rzadko wykonujesz estetyczne prace.
Wykonuje oryginalne i pomysłowe prace.
Wykonujesz oryginalne i pomysłowe prace.
Tworzy barwne i bogate w szczegóły prace.
Tworzysz barwne i bogate w szczegóły prace.
Prezentuje ubogie w szczegóły prace plastyczne.
Prezentujesz ubogie w szczegóły prace plastyczne.
Zachowuje prawidłowy kształt liter.
Zachowujesz prawidłowy kształt liter.
Nie zachowuje prawidłowego kształtu liter.
Nie zachowujesz prawidłowego kształtu liter.
Ma estetyczne pismo.
Masz estetyczne pismo.
Pisze niestarannie i nieczytelnie.
Piszesz niestarannie i nieczytelnie.
Zachowuje poprawny kierunek pisma.
Zachowujesz poprawny kierunek pisma.
Nie potrafi zachować prawidłowego kierunku pisma.
Nie potrafisz zachować prawidłowego kierunku pisma.
Ma chwiejne pismo.
Masz chwiejne pismo.
Prawidłowo łączy litery w wyrazach.
Prawidłowo łączysz litery w wyrazach.
Nieprawidłowo łączy litery w wyrazach.
Nieprawidłowo łączysz litery w wyrazach.
Zachowuje prawidłowe odstępy między wyrazami.
Zachowujesz prawidłowe odstępy między wyrazami.
Zapomina o zachowaniu odstępów między wyrazami.
Zapominasz o zachowaniu odstępów między wyrazami.
Pismo mieści się w liniaturze.
Twoje pismo mieści się w liniaturze.
Nie mieści liter w liniaturze.
Nie mieścisz liter w liniaturze.
Prawidłowo odwzorowuje kształt liter i cyfr.
Prawidłowo odwzorowujesz kształt liter i cyfr.
Ma kłopoty z prawidłowym odwzorowaniem liter i cyfr.
Masz kłopoty z prawidłowym odwzorowaniem liter i cyfr.
Zachowuje szybkie tempo pracy.
Zachowujesz szybkie tempo pracy.
Pracuje w umiarkowanym tempie.
Pracujesz w umiarkowanym tempie.
Pracuje w zmiennym tempie.
Pracujesz w zmiennym tempie.
Pracuje w wolnym tempie.
Pracujesz w wolnym tempie.
Pracuje w bardzo wolnym tempie.
Pracujesz w bardzo wolnym tempie.
Pisze starannie, ale bardzo wolno.
Piszesz starannie, ale bardzo wolno.
Pisze bardzo szybko, lecz niestarannie.
Piszesz bardzo szybko, lecz niestarannie.
...
masssage