Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń.pdf

(2188 KB) Pobierz
374960220 UNPDF
374960220.022.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
marketingowe
mity
374960220.023.png 374960220.024.png 374960220.025.png 374960220.001.png 374960220.002.png 374960220.003.png 374960220.004.png 374960220.005.png
374960220.006.png 374960220.007.png 374960220.008.png 374960220.009.png 374960220.010.png 374960220.011.png 374960220.012.png 374960220.013.png
Jacek Pogorzelski
marketingowe
mity
marketing bez bzdur,
iluzji
i fałszywych założeń
Warszawa 2010
374960220.014.png 374960220.015.png 374960220.016.png 374960220.017.png 374960220.018.png 374960220.019.png 374960220.020.png 374960220.021.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin