Programy_partnerskie_w_praktyce_-_fragment.pdf

(1462 KB) Pobierz
247310781 UNPDF
247310781.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl i .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 18.06.2007
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce (fragment utworu)
Autor: Tomasz Urban
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
247310781.002.png
SPIS TREŚCI
1.
WSTĘP
. ..........................................................................................6
1.1.
.........................................................................................6
............................................................................7
Po co jest ta książka? . ......................................................................................7
1.3.
..........................................................................9
2.
WYBRYKI UMYSŁU
. ...................................................................10
2.1.
.................................................................................11
................................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem . ...............................................................12
Dlaczego to takie ważne? . ..............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW… . ..................................................13
2.3.
...........................................................................................14
2.4.
...............................................................16
...............................................................21
Jakie wnioski? . ..............................................................................................22
Jak temu zaradzić? . .......................................................................................22
2.6.
. .........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy.
Czy chcesz mieć jakieś efekty? . .....................................................................25
2.7.
STOP
........................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami? . ...............................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami? . ...................................................28
Mechanizm nagród i kar . ..............................................................................30
3.
MOTYWACJE
. .............................................................................32
.....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika? . .............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury . ...........................................................35
Słowo, którego nie ma . ..................................................................................35
3.2.
........................................................36
Oczekiwanie… . ...............................................................................................37
Pierwsze prowizje . ........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę . ............................................................38
A co dalej? . ....................................................................................................39
3.3.
.....................................................................................39
3.4.
.............................................................................42
...........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło... . .............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł? . ...........................................................................45
3.6.
.................................................................................................49
3.7.
..........................................................................................51
3.8.
...................................................52
3.9.
....................................................................53
4.
................................................................................55
Przykładowe dodatkowe czynności . ..................................................................56
1.2.
2.2.
2.5.
3.1.
3.5.
INSPIRACJE
.................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza... . ........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo... . .................................................................60
Kto wie więcej? . .............................................................................................61
4.3.
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
............................................65
.......................................................................................68
Po co tego słuchałem? . ..................................................................................69
4.5.
.....................................................70
.........................72
Co to ta nisza? . ...............................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy... . .....................................73
Jak to działa? . ................................................................................................75
Niezbędne zasoby! . ........................................................................................76
4.7.
szę
w Internecie?
..................................................................76
..............................................77
Efekty są za to gdzie indziej . .........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami . ..............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
5.
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
............................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę? . .....................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę . .........................................85
Tania domena – jaką wybrać? . .....................................................................85
5.2.
...............................................................................86
Jaki CMS wybrać? . ........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając? . .....................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku) . .....................................................................89
Na koniec mała uwaga... . ..............................................................................90
5.3.
.....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie? . ................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania . .........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie? . ......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie . ....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania . .......................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu? . ..............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi . .............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów . ......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
......................................................99
.................................................................................104
................................................................................114
Gdzie taką listę założyć? . .............................................................................114
A co po zapisie na mailing? . ........................................................................119
Na koniec... . ..................................................................................................119
Przykładowe dodatkowe czynności . .............................................................56
Dlaczego to takie ważne? . .............................................................................58
4.2.
4.4.
4.6.
Jak wykreować z każdego produktu ni
4.8.
Teraz czas na stres –
5.1.
5.5.
5.6.
6.
MARKETING ZACHCIANKOWY
. ...............................................120
6.1.
.........................................................................................121
6.2.
............................................................122
..........................................................................124
Mininisza – ach, te szczególiki . ...................................................................125
Wyszukiwarki to nie ludzie . ........................................................................125
6.4.
..............................................................126
I tu chwyciłem się za głowę… . .....................................................................127
Manipulant.pl – krok po kroku . ..................................................................127
6.5.
...................................................................................131
6.6.
....................................................................132
6.7.
......................................................................134
6.8.
...................................135
Temat mojej strony? . ...................................................................................136
Dużo tego! . ...................................................................................................137
Zakładam stronę . .........................................................................................137
Zamiana na PHP . .........................................................................................138
Czas na zawartość strony . ...........................................................................140
Podstrona: Wystrój wnętrz domu . ..............................................................141
Podstrona: Dom porady . .............................................................................142
Podstrona: Hipoteka . ..................................................................................143
Strona Główna: Plany Domów . ...................................................................144
Boczne menu . ...............................................................................................145
Czy coś na tej stronie zarobię? . ...................................................................145
na
sukces!
7.
MARKETING PRZETRWALNIKOWY
.........................................147
7.1.
.....................................................................................148
.................................................................................150
Dajemy ludziom zajęcie . ..............................................................................152
Pomagamy określić jakieś cele . ...................................................................154
7.3.
..................................................................................157
7.4.
........................................................159
7.5.
..................................................................160
7.6.
.................................................................................164
7.7.
.....................................................165
7.8.
........................................166
Jak wywołać taki efekt? . ..............................................................................167
wirusowe
zapalenie
Internetu...
8.
NA ZAKOŃCZENIE...
..................................................................171
8.1.
............................................................................................171
8.2.
...................................................................173
8.3.
........................................................................................173
8.4.
Oderwij się czasem na dłużej od
swojego
zajęcia...
...............................174
6.4.
Strona o budowaniu domów skazana
7.2.
Loteria, czyli
Zgłoś jeśli naruszono regulamin