Coaching.pdf
(
468 KB
)
Pobierz
36831142 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Coaching”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Twój E-biznes
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 1.09.2008
Tytuł: Coaching
Autor: Wanda Szulc
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Teresa Kopp
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
...............................................................................................
5
Historia o rozgwiazdach
.....................................................................................
7
DEFINICJA COACHINGU
..................................................................
8
Jak przebiega proces coachingu?
........................................................................
9
Definicja coachingu w biznesie
.........................................................................
10
Rola coacha
.........................................................................................................
11
PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE POMIĘDZY COACHINGIEM,
DORADZTWEM A TERAPIĄ
............................................................
12
Różnica pomiędzy coachingiem a
doradztwem
................................................
13
Różnica pomiędzy coachingiem a terapią
.........................................................
14
STANDARDY ZAWODOWE
..............................................................
19
Standardy pracy z klientem
..............................................................................
20
Poufność/prywatność
........................................................................................
21
Konflikt interesów
.............................................................................................
22
COACHING PERSONALNY
.............................................................
23
COACHING KARIERY
......................................................................
24
COACHING W FIRMIE
.....................................................................
27
Dla kogo coaching?
............................................................................................
27
Korzyści z coachingu
.........................................................................................
28
Kiedy stosować coaching, a kiedy nie
...............................................................
29
COACHING KADRY MENEDŻERSKIEJ
...........................................
32
KOMPETENCJE COACHA
................................................................
34
Jakich umiejętności potrzebujesz?
...................................................................
34
Czy coaching jest dla wszystkich?
.....................................................................
3
5
Komunikacja w coachingu
................................................................................
36
Techniki nawiązywania i potwierdzania kontaktu
...........................................
36
Wzorce myślenia
...............................................................................................
38
STRUKTURA COACHINGU
..............................................................
43
KONTRAKT
.....................................................................................
46
SABOTAŻ
.........................................................................................
50
METAFORY
......................................................................................
53
RÓŻNE TYPY KLIENTÓW I JAK Z NIMI PRACOWAĆ
......................
57
MARKETING DLA COACHÓW
.........................................................
77
NARZĘDZIA I TECHNIKI PRACY COACHA
.....................................
91
Model GROW
.....................................................................................................
91
Ustalanie i osiąganie celu
..................................................................................
92
Goal — generowanie celów / generalny cel
......................................................
93
Reality — rzeczywistość
.....................................................................................
94
Options — szukanie opcji
..................................................................................
95
Will — wola
.......................................................................................................
96
Arkusz: Przygotowanie do sesji
........................................................................
97
Kwestionariusz: Poznaj swój preferowany wzorzec myślenia
.........................
98
Analiza wzorców myślenia
..........................................................................
103
Analiza straty czasu
.........................................................................................
104
Lista „pożeraczy czasu”
....................................................................................
107
Zmiana przekonań
...........................................................................................
109
Zmartwienia
.....................................................................................................
110
Nowa wiedza
.....................................................................................................
111
20 sposobów na rozwiązanie problemu
..........................................................
112
Dziennik
............................................................................................................
113
Zalety dziennika
...........................................................................................
113
Techniki pisania dziennika
..........................................................................
114
BIBLIOGRAFIA
..............................................................................
116
COACHING –
darmowy fragment –
kliknij po więcej
Wanda Szulc
●
str. 5
Wstęp
Coach jest kimś, kto mówi ci, czego nie chcesz słyszeć, który widzi
to, czego nie chcesz widzieć — po to, żebyś był kimś, kim zawsze
chciałeś by
ć.
Tom Landry
Jeżeli zaintrygował Cię tytuł tej publikacji, być może to oznacza, że
już spotkałeś się gdzieś z coachingiem. Być może w prasie, być może
w Internecie lub też słyszałeś, że Twój prezes ma swojego coacha
i przed podjęciem strategicznej dla firmy decyzji zamyka się z nim
w gabinecie na kilka godzin, gdzie spędza czas na długiej rozmowie.
Obojętne, gdzie zapoznałeś się tym pojęciem po raz pierwszy, istotne
jest, że zainteresowała Cię ta książka i być może chciałbyś znaleźć
kilka odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, ponieważ pracujesz np.
jako coach lub jesteś klientem coacha albo zastanawiasz się, czy roz-
począć swoją przygodę życia z coachingiem.
Coaching jest w ostatnich latach jedną z najbardziej dynamicznie
rozwijających się dziedzin na świecie. Jego popularność wynika
z faktu, że przynosi nadzwyczajne efekty i pomaga osiągać ludziom
sukcesy w życiu zarówno zawodowym, jak i prywatnym. Najwięk-
szym sekretem popularności coachingu jest to, że nie ma w nim żad-
nych sekretów. Proces coachingu oparty jest na
zaangażowaniu
dwóch osób: coacha (trenera) oraz klienta. Gdy zabraknie tego nie-
zwykle ważnego elementu, coaching może zakończyć się rozczarowa-
niem po obu stronach.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Wanda Szulc
Plik z chomika:
apd61
Inne pliki z tego folderu:
Osho - Chrześcijaństwo - Najbardziej śmiertelna ze wszystkich trucizn.rtf
(182 KB)
Sny Oneironautyka i OOBE.rar
(46929 KB)
Samyak Smriti.EXE
(836 KB)
OSHO.rar
(16878 KB)
Czym Jest Medytacja.EXE
(652 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 08.07.2024
Agatha Christie
Alfred Hitchcock Przedstawia
Anime
Anna Jenke
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin