INSTALACJA PATCHA 2010.rtf

(3 KB) Pobierz

Instalacja Ekstraklasa Patch 2010

 

 

1. Wypakuj patcha Ekstraklasa Patch 2010 np. na pulpit

 

 

 

2. Folder KONAMI wklej w C:\Documents and Settings\?????\Moje dokumenty

 

 

 

 

 

3. Zawartość folderu Pro Evolution Soccer 2010 wypakuj do głównego folderu gry

Standardowo: C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010

 

 

 

4. Nie pozostaje nic innego jak uruchomić patcha i cieszyć się grą. PAMIĘTAJ! EKSTRAKLASA PATCH 2010 uruchamiaj zawsze plikiem exe EKSTRAKLASA PATCH 2010. Możesz wykonać skrót na pulpicie do exe by nie wchodzić za każdym razem do folderu z grą w celu uruchomienia patcha.

 

 

 

Obsługa selektorów

 

 

Ekstraklasa Patch 2010 zawiera 4 selektory. 3 z nich (gloves, ball, scoreboard) są w pełni wyposażone i bardzo proste w obsłudze. Po uruchomieniu któregoś z nich wybieramy dany scoreboard, ballpack, rękawice i klikamy Akceptuj bądź Okay. Po wykonaniu takiej czynności element graficzny który został przez nas wybrany znajdzie się w grze.

 

Przykładowy screen ze scoreboard selektora:

 

 

 

 

Korzystanie z selektora języków

 

 

Dodawanie nowych wersji językowych

 

 

Każda nowa wersja językowa powinna zwierać następujące elementy:

 

_0.bin"

_1.bin"

_2.bin"

_3.bin"

_4.bin"

_5.bin"

_6.bin"

_7.bin"

_8.bin"

_9.bin"

_10.bin"

_11.bin"

_12.bin"

_13.bin"

_14.bin"

 

Na początku należy stworzyć nowy folder w a następnie wrzucamy do niego pliki z nowym językiem gry tj:

 

_0.bin"

_1.bin"

_2.bin"

_3.bin"

_4.bin"

_5.bin"

_6.bin"

_7.bin"

_8.bin"

_9.bin"

_10.bin"

_11.bin"

_12.bin"

_13.bin"

_14.bin"

_100.bin"

_101.bin"

 

Następnie należy dopisać "x_NR.bin" eJezyk

 

ma to wyglądać tak

 

 

eJezyk_0.bin"

eJezyk_1.bin"

eJezyk_2.bin"

eJezyk_3.bin"

eJezyk_4.bin"

eJezyk_5.bin"

eJezyk_6.bin"

eJezyk_7.bin"

eJezyk_8.bin"

eJezyk_9.bin"

eJezyk_10.bin"

eJezyk_11.bin"

eJezyk_12.bin"

eJezyk_13.bin"

eJezyk_14.bin"

eJezyk_100.bin"

eJezyk_101.bin"

 

Dla wzoru do patcha dołączona została angielska wersja językowa. Na koniec procesu należy wstawić flagę danego państwa w którym używany jest język obrany przez nas w selektorze. Ten element graficzny zapisany musi być w rozdzielczości 32x32 i posiadać nazwę: "photo.jpg"

 

Po dodaniu innych wersji językowych każdy może korzystać z programy Język Gry.

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin