SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji(1).pdf

(265 KB) Pobierz
Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji
Sztuka perswazji, czyli
jķzyk wpĀywu i manipulacji
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 83-7361-740-X
Format: A5, stron: 168
SĀowa mogĴ byě broniĴ, dziaĀaě jak narkotyk, przynieľě bogactwo
âSztuka perswazji, czyli jķzyk wpĀywu i manipulacjiÒ to unikatowy podrķcznik,
odsĀaniajĴcy kulisy manipulacji, ktrej jesteľmy poddawani przez politykw, prawnikw
i specw od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero
teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty sĴ coraz czķľciej
wykorzystywane w roli narzķdzia sĀuŃĴcego do wpĀywania na opinie innych.
Ci, ktrzy znajĴ sekrety jķzyka podľwiadomoľci, sĴ w stanie przekonaě innych niemal
do wszystkiego, sprzedaě kaŃdy towar i skutecznie wynegocjowaě warunki kaŃdego
kontraktu. Powszechne twierdzenie mwiĴce o tym, Ńe umiejķtnoľě skutecznego
przekonywania innych jest darem, z ktrym trzeba siķ urodziě, jest nieprawdziwe.
Skuteczna komunikacja i perswazja jest naukĴ i sztukĴ, ktrĴ moŃe opanowaě kaŃdy.
KsiĴŃka opisuje instrumenty wpĀywu, czyniĴc je dostķpnymi dla kaŃdego, kto chce je
poznaě. Dziķki niej kaŃdy bķdzie w stanie stosowaě je w codziennym Ńyciu Ð podczas
rozmw o podwyŃce, zakupw i spotkaĺ z klientami lub kontrahentami. Opisane
w ksiĴŃce techniki mogĴ daě Ci ogromnĴ wĀadzķ nad umysĀami, uczuciami
i zachowaniem innych ludzi. CzytajĴc jĴ, dowiesz siķ, jak bardzo istotny jest dobr sĀw
i formuĀowanie zdaĺ. Przekonasz siķ, Ńe istnieje drugi nieznany jķzyk, ktrego uŃywa
twoja podľwiadomoľě oraz ci, ktrzy do niej przemawiajĴ. Nauczysz siķ nie tylko
skutecznie robiě to samo, lecz rwnieŃ zaczniesz zauwaŃaě manipulacje innych.
O autorze:
Andrzej Batko Ð psycholog, doradca i trener NLP Ð znany jest w wĴskich krķgach
specjalistw jako ekspert, ktry uczy najnowszych technik wywierania wpĀywu na ludzi.
Jest wspĀautorem "tajnego" podrķcznika dla politykw na temat jķzyka perswazji.
Z jego usĀug korzystajĴ ci, ktrzy juŃ uľwiadomili sobie, jak waŃna w biznesie jest
umiejķtnoľě niezauwaŃalnego oddziaĀywania na myľli, emocje i zachowania innych.
Jest jednym z nielicznych psychologw, ktrzy ĀĴczĴ i wykorzystujĴ najnowsze odkrycia
naukowe w psychologii do generowania zyskw w biznesie.
2991722.007.png 2991722.008.png 2991722.009.png 2991722.010.png 2991722.001.png 2991722.002.png
Spis treci
O Autorze........................................................................... 5
Wstp .................................................................................11
Dlaczego niektórzy handlowcy prawie zawsze
zarabiaj ogromne pieni dze?.......................................15
Czy wiesz, jak czsto jeste% poddawany hipnozie?....21
Wprowadzenie ................................................................ 29
1. Magia słowa...................................................................... 35
2. Jak naprawd działaj słowa?........................................ 39
3. W jaki sposób ł czniki wpływaj na do%wiadczenie?.. 63
4. Tajemnicza moc implikacji.......................................... 69
5. Odkryj potg presupozycji ......................................... 87
6. Metafory.......................................................................... 111
7. Metaprogramy................................................................129
Zako3czenie ...................................................................147
2991722.003.png
4
SPIS TRECI
A Tandeta perswazyjna.....................................................151
B Jak wpływa5 na ludzi, którzy si opieraj ,
w taki sposób, 6e nawet tego nie zauwa6 ?................159
2991722.004.png
2
Jak naprawd
działaj słowa?
Exposé szefa
2991722.005.png
40 SZTUKA PERSWAZJI, CZYLI JZYK WPŁYWU I MANIPULACJI
2991722.006.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin