geek w świecie korporacji. podręcznik kariery programisty cała książka.pdf

(4765 KB) Pobierz
888072651.001.png
Spis treści
O autorze
11
Wstp
13
CZĘŚĆ I PLAN KARIERY
Rozdzia 1.
Jak wygra?
17
Rozdzia 2.
Trzy punkty
22
Rozdzia 3.
Swdzenie
28
Rozdzia 4.
Wstpny test
33
Rozdzia 5.
Nerwy
38
Rozdzia 6.
Przycisk
42
Rozdzia 7.
Biznes
48
CZĘŚĆ II ANALIZA ZARZĄDZANIA
Rozdzia 8.
Schemat organizacyjny
59
Rozdzia 9.
Zarzdzanie menederami
63
Rozdzia 10.
Problemy z Gupkiem
70
Rozdzia 11.
Skoczek
77
Rozdzia 12.
Wróg
81
Rozdzia 13.
Dokona niemoliwego
85
Rozdzia 14.
Odruchy
89
Rozdzia 15.
Gboki wdech
96
Rozdzia 16.
System jako gra
101
Rozdzia 17.
Jak radzi sobie z wilkoakami?
107
Rozdzia 18.
BAB
111
Rozdzia 19.
Wani ludzie
116
Rozdzia 20.
Chcemy ci
120
Rozdzia 21.
Toksyczny paradoks
126
Rozdzia 22.
Staw
131
8
SPIS TREŚCI
CZĘŚĆ III PODRĘCZNY ZESTAW NARZĘDZI
Rozdzia 23.
Podrcznik obsugi nerda
139
Rozdzia 24.
Smak dnia
146
Rozdzia 25.
Lista maych kroków
152
Rozdzia 26.
Kryzys i kreatywno
158
Rozdzia 27.
Z pian na ustach o wciekle dobrych narzdziach
162
Rozdzia 28.
Bez planu
169
Rozdzia 29.
Jak nie uciec?
173
Rozdzia 30.
Na gos
178
Rozdzia 31.
Bity, funkcje i prawda
184
Rozdzia 32.
Odkrycie
192
SPIS TREŚCI
9
CZĘŚĆ IV NASTĘPNA PRACA
Rozdzia 33.
Scenariusz „zaatwie mnie”
201
Rozdzia 34.
Bez niespodzianek
206
Rozdzia 35.
Rozwanie prowadzona kariera
211
Rozdzia 36.
Przeklestwo Doliny Krzemowej
216
Rozdzia 37.
Ujawnienie faktów
221
Rozdzia 38.
Uwaga na luk
227
Rozdzia 39.
Exodus
232
Rozdzia 40.
Ze wieci na temat Twojej wietlanej przyszoci
238
Epilog
Popiech
243
Dodatek
Reguy gry w Back Alley Bridge
245
10
SPIS TREŚCI
Zgłoś jeśli naruszono regulamin