Wojciech Haman, Jerzy Gut handlowanie-to-gra full.pdf
(
4668 KB
)
Pobierz
6
SPIS TRECI
6. Debiutowe gry klienta.......................................................... 69
Gra „Nie mam czasu”.............................................................................72
Gra „To mnie nie interesuje”................................................................77
Przejmowanie klienta od konkurencji .................................................81
Gra „Interesuje mnie wyłcznie...”.......................................................83
7. Typy klienta. Jak je rozpoznaC
i dopasowaC si do nich?...................................................... 85
Komu pozostawia' wybór, a komu poleca'?
(JA — INNI)
...............89
Komu przypomina' o jego celach, a komu dawa' gwarancje?
(CELE — PROBLEMY)
.......................................................................96
Jak radzi' sobie z klientem, który gotów jest kupi' wszystko
i jak doceni' klienta krytykujcego?
(ZGODNY — NEGUJCY)
..100
Klient
SYSTEMATYCZNY
i klient
CHAOTYCZNY
..........................108
Klient
OSOBISTY
i klient
RZECZOWY
...............................................110
CZ III
GRA RODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA
I JAK WYKORZYSTUJG TO KLIENCI?............................113
8. Mity i stereotypy działania handlowca............................115
Mit po8lednio8ci zawodu sprzedawcy................................................117
Stereotyp obowizujcej postawy........................................................119
Mit ceny..................................................................................................125
Jak przeciwstawia' si& mitowi ceny? ...................................................128
Mit, :e konkurencja jest tylko zagro:eniem.......................................131
Mit, :e klient ma nieograniczone mo:liwo8ci wyboru....................135
9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujJce
stereotypy i lki handlowca................................................141
Straszenie konkurencj.........................................................................146
Mamienie du:ym i długotrwałym kontraktem.................................148
Ultimatum, czyli „ostateczne warunki” ............................................149
SPIS TRECI
7
Presja czasu..............................................................................................151
Osobisty atak na handlowca lub jego firm&......................................152
Jak mam pewno8', :e mi si& to opłaca?.............................................153
Niezwykłe mamienie kontraktem
(Wspó lne lizanie loda)
..............155
Rozmi&kczenie i niespodziewany atak
(Dr Jeckyll i Mr. Hyde)
...........156
Odwołanie si& do lojalno8ci i honoru handlowego
(Twój wspólnik ju. mi obiecał)
...............................................................157
Wykorzystanie interesów handlowca
(Nie mam .adnych zastrze.e4, ale...)
.......................................................159
Fałszywa informacja
(Zo stawiony notes)
.............................................160
Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta?............................... 161
10.Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie
z typowymi grami klienta...................................................163
Stawianie granic klientowi...................................................................167
Asertywne stawianie granic..................................................................169
Kiedy musisz lub chcesz odmówi' klientowi
(Zdarta płyta handlowca)..................................................................177
Asertywne, profesjonalne reakcje na krytyk& klienta........................185
Zasady post&powania wobec uzasadnionej reklamacji klienta.......193
Ogóln krytyk& sprowadzaj do konkretów
(Poszukiwanie krytyki)
.......................................................................196
Co robi', gdy klient czepia si& szczegółów i osłabia Ci&,
wytykajc niedoskonało8ci?
(Zamglanie)
..........................................199
Zamiana oceny na opini&.................................................................... 202
CZ IV
KOMCÓWKI W NEGOCJACJACH.
ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA....................205
11.Targuj si, dajJc klientowi satysfakcj............................207
8
SPIS TRECI
CZ V
JAK UTRZYMA ENTUZJAZM HANDLOWY? ...........217
12.Osłabiony handlowiec. Co z nim robiC?.........................219
„Zatrucie handlowe”............................................................................221
„Osłabiacze” w firmie.......................................................................... 224
13.Jak budowaC pozytywne nastawienie?.............................227
Umiej&tno8ci i aktywno8'....................................................................231
Masz tyle, ile my8lisz, :e masz
(Wiara czyni cuda)
...............................232
Odporno8' na „8mie' informacyjny”................................................234
Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania.........................................237
Bierz odpowiedzialno8' za swój rozwój zawodowy..........................239
Kilka sposobów na przeciwdziałanie „zatruciu” handlowca..........241
Złote my8li smerfów-wa:niaków.........................................................243
ZakoOczenie..............................................................................245
Informacje o szkoleniach.......................................................249
Informacje o innych ksiJ.kach i kasetach
Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH....................................255
Najwaniejsze „narzdzia”
poznawania i rozumienia
interesów klienta
„Narzdzia” poznawania interesów klienta
Model negocjacji nastawionych na współprac
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin