adobe flash cs3 professional. oficjalny podręcznik ebook.pdf

(127644 KB) Pobierz
888447701.026.png
SPIS TREŚCI
6
Praca z grafiką
2
Zawartość lekc­i ................................................................................51
Rozpoczęcie ......................................................................................52
Rysowanie prostokątów ....................................................................52
Stosowanie wypełnień gradientowych ..............................................59
Tworzenie zaznaczeń ........................................................................63
Rysowanie owali ................................................................................68
Tworzenie proste­ animac­i ...............................................................71
Rysowanie linii ...................................................................................76
Modyfikowanie obiektów ..................................................................79
Maskowanie obiektów .......................................................................83
Testowanie filmu Flasha .....................................................................85
Podsumowanie ..................................................................................86
Tworzenie i edytowanie symboli
Zawartość lekc­i ................................................................................89
Rozpoczęcie ......................................................................................89
Importowanie plików programu Illustrator ......................................90
Symbole .............................................................................................95
Konwertowanie obiektów na symbole..............................................96
Importowanie obrazów bitmapowych ..............................................97
Dodawanie bitmap do symbolu klipu filmowego ........................... 100
Praca z przyciskami......................................................................... 102
Dodawanie przezroczystości ......................................................... 111
Podsumowanie ............................................................................... 116
3
888447701.027.png 888447701.028.png 888447701.029.png 888447701.001.png 888447701.002.png
 
ADOBE FLASH CS3 PROFESSIONAL
Oi cjalny podręcznik
7
Praca z tekstem
4
Zawartość lekc­i ............................................................................. 119
Rozpoczęcie ....................................................................................120
Układanie warstw na listwie czasowe­ ............................................121
Umieszczanie zasobów w warstwach .............................................124
Animowanie za pomocą automatycznych ścieżek ...........................127
Tworzenie tekstu............................................................................ 130
Animowanie tekstu za pomocą masek ........................................... 136
Tworzenie animac­i wstrząsów za pomocą ścieżek ....................... 145
Podsumowanie ............................................................................... 150
Tworzenie animacji
5
Zawartość lekc­i ............................................................................. 153
Rozpoczęcie ................................................................................... 154
Zasady tworzenia animac­i ............................................................. 155
Przygotowanie pliku pro­ektu......................................................... 155
Animowanie symbolu klipu filmowego ........................................... 159
Praca z symbolami zagnieżdżonymi ................................................ 162
Animowanie symbolu za pomocą maski ......................................... 166
Przesuwanie obiektów na scenie .................................................... 172
Dodawanie dźwięku ....................................................................... 175
Dodawanie akc­i stop() ................................................................... 175
Animowanie tekstu tytułowego ..................................................... 176
Przekształcanie obiektów ............................................................... 178
Animac­a po­awia­ących się obiektów ............................................ 183
Animowanie ruchu po ścieżce ........................................................ 184
Podsumowanie ............................................................................... 189
888447701.003.png 888447701.004.png 888447701.005.png 888447701.006.png 888447701.007.png 888447701.008.png
 
SPIS TREŚCI
8
Tworzenie plików interaktywnych
Zawartość lekc­i ............................................................................. 191
Rozpoczęcie ................................................................................... 192
Pliki interaktywne ........................................................................... 192
Pro­ektowanie układu ..................................................................... 193
Tworzenie przycisków ................................................................... 199
Uaktywnianie przycisków ............................................................... 215
Podsumowanie ............................................................................... 222
6
Podstawy języka ActionScript
Zawartość lekc­i ............................................................................. 225
Rozpoczęcie ................................................................................... 225
Praca z ActionScript 3.0 ................................................................. 226
Praca z instrukc­ami warunkowymi ................................................ 231
Dodawanie akc­i stop ..................................................................... 235
Stosowanie zmiennych ................................................................... 236
Wczytywanie danych z adresu URL ............................................... 239
Praca ze zdarzeniami ...................................................................... 240
Dodawanie skryptu obsługi zdarzeń do przycisków ...................... 242
Podsumowanie ............................................................................... 246
7
Komponenty
8
Zawartość lekc­i ............................................................................. 249
Rozpoczęcie ................................................................................... 249
Komponenty ................................................................................... 250
Dodawanie komponentu tekstowego ............................................ 251
Wykorzystanie komponentów do tworzenia interaktywności ...... 258
Podsumowanie ............................................................................... 268
888447701.009.png 888447701.010.png 888447701.011.png 888447701.012.png 888447701.013.png 888447701.014.png 888447701.015.png 888447701.016.png 888447701.017.png
 
ADOBE FLASH CS3 PROFESSIONAL
Oi cjalny podręcznik
9
Praca z dźwiękiem i wideo
Zawartość lekc­i ............................................................................. 271
Rozpoczęcie ................................................................................... 271
Przygotowanie pliku pro­ektu......................................................... 273
Tworzenie przycisków dźwiękowych ............................................. 275
Tworzenie przycisków miniatur filmów ......................................... 283
Przedłużanie listwy czasowe­ .......................................................... 288
Przygotowanie zawartości Flash Video .......................................... 290
Praca z materiałem wideo zawiera­ącym kanały alfa ...................... 297
Podsumowanie ............................................................................... 305
9
Ładowanie i optymalizacja zawartości Flasha
Zawartość lekc­i ............................................................................. 307
Rozpoczęcie ................................................................................... 307
Przygotowanie elementów programu ładu­ącego .......................... 308
Ładowanie filmu .............................................................................. 313
Tworzenie animac­i dla programu ładu­ącego ................................ 314
Zmiana widoczności klipów filmowych .......................................... 317
Buforowanie bitmap ....................................................................... 319
Podsumowanie ............................................................................... 321
10
Publikowanie dokumentów Flasha
Zawartość lekc­i ............................................................................. 323
Rozpoczęcie ................................................................................... 323
Testowanie dokumentu Flasha ....................................................... 324
Dodawanie metadanych ................................................................. 325
Publikowanie filmu dla sieci WWW ............................................... 326
Alternatywne opc­e publikac­i ........................................................ 329
Podsumowanie ............................................................................... 335
11
Szesnastkowe kody kolorów .......................................................... 337
Skorowidz ....................................................................................... 339
888447701.018.png 888447701.019.png 888447701.020.png 888447701.021.png 888447701.022.png 888447701.023.png 888447701.024.png 888447701.025.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin