Antychenologia III.doc

(33 KB) Pobierz

-07-11 Merhlin

AntyTechnologia III

 

Reklama

MerhlinLab - Technologie przyszłości »
Zapraszamy do skorzystania z urządzeń podnoszących wibracje ciała, pogłębiających zdolność koncentracji, transformacji Twojego miejsca wypoczynku, przestrzni bezpiecznego doświadczania

W sensie słów z części I i II można łatwo zrozumieć dlaczego Nanogramy są pierwszoligowym przykładem idei, która zaprzecza wszystkim zasadom sprzedaży.

Odbiorcami każdego przekazu reklamowego są ludzie, którzy pragną zaspokojenia swoich potrzeb, a Nanogramy stoją w sprzeczności do statystycznego pragnienia ok. 7mld Ziemian. "Około" oznacza tutaj mniej więcej ponad 90% całej samodecydującej, pełnoletniej populacji. Co prawda podręcznikowy marketing mówi o możliwości "kreacji potrzeb", ale takich aspiracji budżetowych, ani ideowych nie posiadamy.

Statystyczny człowiek naszych czasów pragnie 'zniewolenia', poszukuje wszędzie ciemiężców oraz winnych swojego losu, żyje w lęku przed wzięciem odpowiedzialności za to, co sam przyciąga w pole swojego życia. Dla takich ludzi Nanogram, który "jest aktywnym sprzeciwem wobec procesów zniewolenia jednostki", przedstawia się jako wielkie zagrożenie dla realizacji ich wewnętrznych pragnień, czyli życia w 'zniewoleniu' i "błogiej nieświadomości" tego faktu. Kaci uwiązani do swoich ofiar, narzekacze, misjonarze, niewolnicy korporacji swoich myśli, utalentowane skrycie szaraczki - zlęknione oceną innych ludzi, dostawcy religijnych snów o aniołkach i diabełkach, w które sami zaczęli wierzyć , itd., itd. - całe plejady migotliwych przejawów "boskości" na Ziemi.

Oto dzisiejszy świat raju sukcesu, któremu przeciwstawiamy się z całą siłą naszej Wolnej Myśli. Istniejemy we współczuciu oraz smutku na widok Ziemi cierpienia. Jednocześnie przepełnia nas radość, wynikająca z empirycznej wiedzy, że większość ludzi obudzi się któregoś dnia, w ten, czy w inny sposób. Otworzą oczy w olśnieniu samostanowienia o sobie, które dotrze do nich, dzięki syderycznym oddziaływaniom układów harmonicznych, swoją wielkością i mocą przekraczających nasz System Słoneczny. W ten sposób zmienią się ich wibracje i otworzą się ich Drogi do Uwolnienia.

AntyMarketing
Laboratorium jest więc mistrzem AntyMarketingu oraz dostawcą AntyTechnologii Nanogramu wymierzonej przeciw 'zniewoleniu' - towarowi, który dostarczają wszyscy producenci ideologii - uzależniających win, "odlecianych" religii jedno- i wieloosobowych, małych i mniejszych pomyłek duchowych, jedzenia "co się kończy", energii kopalnej "co się wyczerpuje", ale potrzeba do napędzania pojazdów, itd.

ELITY?
Nanogram wydaje się więc towarem elitarnym, choć, jako jego użytkownicy, nie myślimy już w taki sposób o sobie i swojej rzeczywistości, bo wypełniają nas "wartości wyższe" /w znaczeniu "stojące ponad argumentami walki o "coś", czyli o "nic"/, mamy "inne wibracje", swoje widzenie przeszłości, przyszłości i terażniejszości świata oraz odmienne jego zrozumienie.

Jesteśmy Wolni w swojej Myśli, czyli sobą nieograniczeni. Działamy, jak chcemy. Piszemy i mówimy, co nam się podoba - bez względu na to, co i kto sobie o tym myśli - niech myśli, jego sprawa, na co marnuje swój czas. Pomagamy sobie wzajemnie w Uwolnieniu, dzięki świadomej zmianie myślenia i indywidualnym wyborom. Stanowimy populację Gwiezdnych Ja, nieskrępowanych żadnym instytucjonalnym, planetarnym, czy towarzyskim nakazem.

Wolna Myśl jest nieskończona,
bo nieograniczona.


Za pozwoleniem www.merhlin.com

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin