Chicago1930.pdf

(1067 KB) Pobierz
66-71_GR_06_2004
Te st gry na stronie 34
Chicago 1930
Chicago 1930
DROGA SZEFA MAFII DO ZDOBYCIA WŁADZY NAD WSZYSTKIMI DZIELNICAMI CHICAGO
Niszczymy zbiorniki z paliwem należące do Hanka O’Neilla
a . Po chwili wychodzą ko-
lejni. Po lewej stronie, obok furgonetki, leżą trzy
skrzynie z alkoholem. Rozbijamy je kastetem.
2 Wchodzimy do budynku. Nokautujemy siedzących
otwieramy drzwi kluczem i likwidujemy wrogów.
Kierujemy się do schodów na powierzchnię na połu-
dniowym zachodzie
a . Bierzemy klucz i schodzi-
my na dół zejściem po prawej stronie pomieszczenia.
a . Rozmawiamy z robotnikiem.
ze wszystkimi straż-
nikami i rozwalamy po-
jemniki z alkoholem.
Wychodzimy zachodni-
mi drzwiami i rozma-
wiamy z robotnikiem
w ogrodzonym budyn-
ku. Idziemy na zachód,
wkolejnym budynku
cucimy apteczką leżą-
cego robotnika
dzimy ze schowaną
bronią, inaczej cywil
przestraszy się i nic
nam nie powie. Rozma-
wiamy, aż dostajemy
od niego klucz. Wraca-
my do podziemi, wcho-
dzimy do dużego po-
mieszczenia na pół-
nocy, likwidujemy prze-
ciwników oraz świad-
ków
a . Roz-
mawiamy dwa razy
i idziemy za nim.
a . W pomieszcze-
niu obok jest broń.
drzwi na północy.
Idziemy przez kolejne
sale, niszcząc alkohol
izabijając strażników.
Wkolejnym pomiesz-
czeniu znajdujemy
klucz i sejf. Otwieramy
go i zabieramy ze
środka klucz. Idziemy
dalej na północny
wschód i zabijamy
gangsterów. Bierzemy
klucz, potem rozma-
wiamy z robotnikami
i dajemy im pieniądze.
tuż obok znajduje-
my kolejnych gangste-
rów, skrzynki i beczki
z alkoholem. Przeszu-
kujemy dokładnie oko-
liczne pomieszczenia,
niszcząc w nich skrzy-
nie z alkoholem a .
Pieniędzmi przekupu-
jemy też pozostałych
przy życiu świadków.
Ostatni skład piwa jest
w małej sali na samym
środku mapy. Zadanie
wykonane!
www. ksgry .pl
strategiczna > Walka o Chicago
to nie skok na jubilera. Pokazujemy,
jak opanować miasto, kierując mafią
ioczyścić je, grając nietykalnymi
Tajne kody na stronie 72
1 Stajemy przy schodach i czekamy, aż wychodzi
wróg. Strzelamy do niego
wsali gangsterów, likwidujemy siedzącego w poko-
ju po wschodniej stronie
3 Zabijamy gangstera. Idziemy na północny zachód,
4 Na górze walczymy
5 Do rozdzielni wcho-
6 Kluczem otwieramy
7 W pomieszczeniu
10010409.019.png 10010409.020.png
Podsłuchujemy, o czym mówią gangsterzy
mi. Likwidujemy stojących przy wejściu do ośrodka
gangsterów – najlepiej z dystansu, tak, by nas nie za-
uważyli. Po chwili przybiegają posiłki, z którymi też się
rozprawiamy. Z pokoju bierzemy kartkę z kodem
2 Likwidujemy pobliskich gangsterów, przy położo-
a . Cywile wychodzą
zkuchni, z której będziemy podsłuchiwać. Idziemy do
budynku na zachodzie, rozmawiamy z nianią, przeszu-
kujemy ją albo nokautujemy i bierzemy klucz.
i używamy kodu na telefonie
a . Dajemy mu
go. Idziemy do pomieszczeń na południowym wscho-
dzie, do których wchodzi się od dołu planszy.
a .
Uprowadzamy prokuratora Daugherty’ego
a . Uważamy
przy tym, żeby nie zaskoczyli nas wrogowie bie-
gnący od wschodu! Wchodzimy do recepcji mo-
telu (na północy kompleksu), przeszukujemy re-
cepcjonistę i znajdujemy kolejny klucz.
zachowanie ciszy – jeśli wzbudzamy czyjeś
podejrzenia albo otwieramy ogień w budynku
restauracji, gangsterzy, których mamy podsłu-
chać, uciekają. Otwieramy drzwi prowadzące
do kuchni. Po cichu likwidujemy bandytów
iwchodzimy do kuchni
1 Bierzemy strzelby i pieniądze. Ogłuszamy policjantów przy
a . Koniec misji!
2 Przekupujemy świadków pieniędzmi. Otwieramy drzwi
3 Spowalniamy czas. Używając strzelb, likwidujemy policjan-
a , zabijamy
4 Wchodzimy do pokoju. Po krótkiej rozmowie bierzemy klucz, a potem klikamy na prokuratora a .
strażnika i przez łazienkę wychodzimy na gzyms.
www. ksgry .pl
1 Idziemy na południe, rozmawiamy z oboma cywila-
nych na południu toaletach rozmawiamy z człowie-
kiem. Jeden z zabitych ma jego klucz
3 Zabijamy gangsterów, czytamy leżącą gazetę
dziej na północ zabijamy wszystkich gang-
sterów. Znajdujemy kolejny klucz
5 W decydującej fazie misji najważniejsze jest
4 W podobnych budynkach położonych bar-
recepcji, następnie strzelamy do tych w salonie. Otwieramy
drzwi
a , zabijamy tych, którzy są w środku i bierzemy klucz.
wkuchni. Likwidujemy wszystkich policjantów i idziemy
do recepcji. Bierzemy klucz i wchodzimy na górę.
tów. Idziemy jednym człowiekiem do pokoju
Te raz chodzi z nami. Schodzimy na dół i klikamy na drzwi. Uważamy, bo mogliśmy przeoczyć
jakiegoś policjanta, który zaczyna do nas strzelać, gdy nas widzi. Misja zakończona!
10010409.021.png 10010409.022.png 10010409.001.png
Wymuszamy haracz w restauracji
1 Na tę misję nie bierzemy sprzętu do cichego zała-
a ,
2 Wchodzimy do restauracji, a następnie do kuchni.
3 Zabijamy gangsterów. W korytarzu otwieramy
strzelby
a , pistolety i bardzo dużo amunicji.
a .
4 Po zlikwidowaniu wszystkich przestępców wcho-
5 Robimy porządek na podwórzu. Po chwili wybiega-
6 Odjeżdżamy, klikając na drzwi samochodu, ana-
a izabijamy ich.
Dowiadujemy się, kto zabił Joja
Masakra w dniu świętego Walentego
my na misję je-
dynie broń cięż-
ką, dużo amunicji
igranaty. Na po-
czątku zabijamy
kręcących się
obok hali bandy-
tów. Zajmujemy
się także tymi na
północ i wschód
od budynku.
wiamy i likwidujemy policjantów. Najlepiej usta-
wić się w pewnej odległości i użyć winchesterów.
Uwaga na fotografa! Jeśli robi nam zdjęcie pod-
czas strzelania, później zostajemy aresztowani!
przeszukaniu wychodzimy z niego i rozmawia-
my zcywilem. Aby pozbywać się licznych bandy-
tów ukrywających się w pokojach, używamy gra-
natów. Po rzucie oddalamy się z pola rażenia.
likwidujemy
strażników. Je-
den z naszych
ludzi wchodzi do
łazienki i zabija
wroga
a . Reszta
ma czekać przed
drzwiami i strze-
lać do wrogów.
Po zwycięskiej
potyczce używa-
my telefonu.
Po zakończe-
niu strzelaniny
idziemy do poko-
ju przestępców,
skąd zabieramy
dokumenty. Za-
bijamy O’Neilla,
który stoi przed
łazienką. Zabie-
ramy klucz, wra-
camy na miejsce
startu misji.
Idziemy za nim, gadamy z dowodzącym. Za-
bieramy mu szyfr. Wracamy do biura, otwieramy
sejf
pokoju na wschodzie, skąd bierzemy doku-
menty (są za łóżkiem). Wchodzimy do budki,
apotem idziemy na miejsce startu misji. Odjeż-
dżamy samochodem
a , bierzemy klucz. W pokoju w zachodnich
budynkach rozmawiamy z cywilem.
a . Koniec!
www. ksgry .pl
twiania sprawy. Tu liczy się tylko winchester
Potem wracamy do restauracji i walczymy z ma-
fiosami. Po walce znów idziemy do kuchni.
drzwi i strzelamy do zasłaniających się cywilami.
Zaczynamy strzelać do bandytów w sali
a .
Uważamy na gangsterów wbiegających z podwórka!
dzimy do ostatniego pokoju i bierzemy klucz
ją kolejni mafiosi. Idziemy do budynku, w którym
ukrywają się szefowie kasyna
stępnie na pojawiający się na karcie postaci sym-
bol kierownicy. Misja udana!
1 I znów bierze-
2 Whangarze
1 Bierzemy dużo amunicji. Na początku rozma-
2 Martwy księgowy leży w tym pokoju a . Po
3 Znowu walka.
3 Rozmawiamy z asystentem dowodzącego.
4 Zabijamy Jima i bierzemy klucz. Idziemy do
10010409.002.png 10010409.003.png 10010409.004.png 10010409.005.png 10010409.006.png 10010409.007.png
Zabijamy Andersona, nowego sędziego
1 Na tę misję bie-
Eskortujemy dona Falconego, szefa mafii
rzemy broń pre-
cyzyjną, najlepiej
karabiny. Na star-
cie zabijamy poli-
cjantów i świad-
ków. Potem idzie-
my na południowy
wschód do grupki
gapiów. Rozma-
wiamy z nimi. Robi-
my też porządek z
okolicznymi poli-
cjantami.
piej dać karabin
komuś innemu niż
Jack Beretto. Ry-
zyko aresztowania
jest zbyt duże. Po
rozmowie z do-
nem całą drużyną
(wybieramy do niej
tych, którzy jak
najcelniej strzelają
iumieją leczyć in-
nych) schodzimy
na parter
a .
ciągiem przy-
jeżdża Anderson.
Podczas gdy roz-
mawia z dzienni-
karzami
madzonych po-
licjantów i czeka-
my, aż pojawia się
wsparcie. Uważa-
my szczególnie
na gliniarza za
kontuarem! Kiedy
jest już po wszyst-
kim, wracamy po
dona i klikamy na
niego, aby za nami
poszedł. Zaczyna-
my eskortę!
a , prze-
prowadzamy za-
mach. Jeśli ga-
piów jest za dużo,
przekupujemy ich.
Uważamy na FBI!
Brudną robotę zo-
stawiamy lepiej in-
nym niż Jack.
to nie był praw-
dziwy Anderson!
Ten właśnie nad-
chodzi z drugiej
strony peronów, od
wschodu, i kieruje
się do miejsca star-
tu. Zabijamy go
więc jak najszyb-
ciej, a potem ucie-
kamy schodami
w górę. Uwaga na
świadków!
my na parter.
Upewniamy się, że
nie ma tam nikogo,
kto mógłby otwo-
rzyć do nas ogień.
Biegniemy przez
kuchnię do tylnych
drzwi
a . Uważamy
na policję w re-
stauracji i w poko-
ju za recepcją! Naj-
lepiej rzucić w nich
granaty.
Usuwamy Dana Daugherty’ego
1 Na początku idziemy wzdłuż korytarza i zabijamy
drodze eliminujemy kolejnych policjantów. Wycho-
dzimy na balkon i idziemy na wschód.
4 Wracamy do
a . Podnosimy klucz i wychodzimy przez okno.
5 Potyczka jest
miejsca startu
misji. Otwieramy
kluczem drzwi,
bierzemy kolejny
klucz i leżące do-
kumenty. Te ra z
leczymy drużynę
i przeładowuje-
my broń. Wcho-
dzimy do dużego
salonu, w którym
kryje się Dan.
ciężka, najle-
piej po prostu
zmniejszyć tempo
gry, wrzucić do
środka jeden lub
dwa granaty i do-
kończyć dzieła
karabinami.
Wdrodze do wyj-
ścia uważamy na
policyjne posiłki
iostrzeżenia FBI!
www. ksgry .pl
1 Wtej misji najle-
2 Po chwili po-
2 Zabijamy zgro-
3 Okazuje się, że
3 Znów schodzi-
wszystkich stojących policjantów. Po chwili pojawiają
się posiłki. Im też dajemy i wymieniamy uzbrojenie.
2 Idziemy na południe przez salę z fortepianem. Po
Wśrodku likwidujemy straże i strzelamy w akwa-
rium
3 Wchodzimy przez okno do ostatniego pokoju.
10010409.008.png 10010409.009.png 10010409.010.png 10010409.011.png 10010409.012.png 10010409.013.png 10010409.014.png
ODDZIAŁ NIETYKALNYCH OPANOWUJE SYTUACJĘ W MIEŚCIE WICHRÓW
Znajdujemy mordercę prokuratora Daugherty’ego
rozmowę z poli-
cjantami. Na miejscu
zbrodni znów roz-
mawiamy i chwyta-
my zmarłego. Bie-
rzemy kod. Rozma-
wiamy ze stojącym
przed wschodnim
pokojem policjan-
tem, który otwiera
nam drzwi. Wcho-
dzimy do niego i roz-
mawiamy z Laurą.
2 Zabieramy klu-
a
iotwieramy drzwi
do pokoju prokura-
tora. Otwieramy sejf
iwyciągamy doku-
menty. Idziemy na
zachód do kuchni,
wktórej rozmawia-
my z policjantem,
potem znów z Lau-
rą w jej pokoju
i znów z tym samym
policjantem.
czyk z wazonu
zienki, w której leży apteczka. Wracamy do kuchni
icucimy pokojówkę. Udajemy się znów na miejsce
zbrodni, gdzie rozmawiamy z nowym policjantem.
z policjantem. Idziemy z nim na miejsce zbrodni
irozmawiamy. Idziemy do pokoju dziecinnego, roz-
mawiamy i znów wracamy na miejsce zbrodni.
pokoju oraz nóż – narzędzie zbrodni. W zachodnim
pokoju znajdujemy ciała zabitych. Idziemy do kamer-
dynera
a i aresztujemy go. Koniec misji!
Znajdujemy tajne kasyno i robimy w nim porządek
1 Na tę misję bie-
stentem, eliminu-
jąc po drodze prze-
stępcę ze strzelbą,
oraz tych, którzy się
zbiegają na pomoc,
jeśli użyliśmy bro-
ni
a . Rozmawiamy
zasystentem iwra-
camy na podwórko.
Na jego zachodnim
końcu, obok poko-
jówki, stoi uzbrojony
w strzelbę bandyta.
Jeśli nie udaje nam
się go ogłuszyć, uży-
wamy broni palnej.
a . Zaraz
po rozmowie ogłu-
szamy i aresztujemy
odwróconego tyłem
przestępcę
a .
i ogłuszamy bandytę. Zabieramy klucz i idziemy do
restauracji, rozmawiamy z nowymi świadkami, wycho-
dzimy na zewnątrz i idziemy na południowy zachód.
zabieramy mu klucze) i jego kumpla. Otwieramy
bramę a i idziemy na kolejne podwórko. Wchodzimy
przez drzwi do nielegalnego kasyna.
kajdanki. Uwaga! Niektórzy mają strzelby – do
tych strzelamy. Idziemy do drugiego pokoju i bijemy
ostatnich dwóch. Po aresztowaniu kończymy misję.
www. ksgry .pl
1 Przeprowadzamy
3 Na balkonie policjant daje nam klucz. Idziemy do ła-
4 W miejscu, w którym zaczęliśmy grę, rozmawiamy
5 Zabijamy Torella i bierzemy klucz do zachodniego
rzemy dobrze bi-
jących się policjan-
tów. Wchodzimy do
restauracji i rozma-
wiamy z oboma kel-
nerami oraz z kobie-
tą w pokoju na pół-
nocy. Wychodzimy
za kelnerem na po-
dwórko, zaczepiamy
go i gadamy z asy-
stentem
2 Idziemy za asy-
3 Wchodzimy do południowego pomieszczenia a
4 Rozmawiamy z Frankiem. Nokautujemy go (potem
5 Ogłuszamy wszystkich bandytów i zakładamy im
10010409.015.png 10010409.016.png 10010409.017.png 10010409.018.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin