9.1.1 - wniosek beneficjenta o platnosc.doc

(87 KB) Pobierz
FUNDUSZ STRUKTURALNY:

Załącznik nr 9.1.1

 

ZałącznikiZałącznik do rRozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 22 września      2004 r. (poz. ......) 2206)

w sprawie trybu, terminów i zakresu sprawozdawczości dotyczącej realizacji Narodowego Planu Rozwoju w odniesieniu do projektów, działań i programów operacyjnych, trybu kontroli realizacji Narodowego Planu Rozwoju, trybu rozliczeń w odniesieniu do projektów, działań i programów operacyjnych.

                                                        Załącznik nr 1

WZÓR

WNIOSEK BENEFICJENTA O PŁATNOŚĆ

 

 

(1_) Wniosek za okres: od....                            ......................... do.....................................................

 

Instytucja przyjmująca wniosek:             

Nr wniosku:

Data wpłynięcia wniosku:

Osoba przyjmująca wniosek:

Podpis i pieczęć:

 

 

 

(2_) Fundusz strukturalny: ....................................................................................

(3_) Program Operacyjny:.......................................................................................

(4_) Priorytet: ......... .............................................................................................. 

(5_) Działanie: .......................................................................................................

(6_) Poddziałanie: ..................................................................................................

(7_) Nazwa projektu: ......................................................................................................

..............................................................................................................................

(8_) Nr projektu/partnerstwa* na rzecz rozwoju:*  ........................................................

(9_) Umowa/decyzja** o dofinansowaniu nr .................... (10_) z dnia .......................

na kwotę dofinansowania .........................PLN, słownie .........................................

..............................................................................................................................

(11_)co stanowi ............% kwoty wydatków kwalifikowalnych.

(12_) Okres realizacji projektu od ................. do  ......................................................

 

 

 

(13_) Płatność (pierwsza, pośrednia, końcowa, premia) ...........................................

(14_) kwota wydatków kwalifikowalnych objętych wnioskiem ........................... PLN

 

(15_) wnioskowana kwota ........................................................................ PLN

(16_) kwota otrzymanych płatności w ramach projektu: ............................... PLN

 

(16_) kwota otrzymanych płatności w ramach projektu: ................................... PLN


 

 

 

 

 

 

(17_) DANE BENEFICJENTA

Nazwa/Imię i nazwisko*:..........................................................................................

ul./al./pl................................................................................................................nr domu:.............. nr lokalu:.................

miejscowość:................................................ kod:...................................

telefon:......................... faks:....................... e-mail: ...............................................

 

(18_) Osoba do kontaktu (jeżeli inna niż beneficjent):

Imię i nazwisko: .....................................................................................................

telefon:......................... faks:....................... e-mail: ...............................................

 

(19_) Rachunki bankowe, na które należy dokonać płatności (zgodnie z zapisami mowyą/decyzjią* o dofinansowaniu projektu):

Posiadacz rachunku:...............................................................................................

Nazwa banku:.........................................................................................................

nr rachunku bankowego:.........................................................................................

 

 

7

2

 


 
INFORMACJA FINANSOWA dotycząca wniosku                                                                     

 

(20_) ZESTAWIENIE DOKUMENTÓW potwierdzających poniesione wydatki objęte wnioskiem

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

nr dokumentu

data wystawienia dokumentu

numer księgowy lub ewidencyjny

pozycja w zesta- wieniu rzeczowo-finansowym

kategoria interwencji

data zapłaty

sposób zapłaty

(G – gotówka,

P – przelew,

K - karta)

nazwa towaru lub usługi/pozycja na dokumencie

NIP wystawcy dokumentu

kwota dokumentu brutto

kwota dokumentu netto

kwota wydatków kwalifikowalnych

w tym VAT

 

1

2

3

4

5

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin