:arrow: CS Mocny:adjust_crosshair - Zmienia kolor celownika każdorazowo po wpisaniu tej komendy.bgmvolume - Wł/wył CD Audio.bind - Nadaje klawiszowi funkcję np. bind "klawisz" "komenda"changeteam - Zmiana drużyny.cl_allowdownload - Ustala czy można sciagać od ciebie pliki kiedy ty grasz.cl_observercrosshair - Włacza wyswietlanie celownika w trybie obserwatora.cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników.cl_showfps - Pokazuje FPS-y.clear - Czysci konsolę.hideconsole - Chowa konsolę.con_color - Kolor czcionki w konsoli (RGB).crosshair - Pokazywanie celownika.drawradar - Pokazuje radar.hideradar - Wyłancza radar.exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfgexit/quit - Wyłancza grę.fakelag - Symuluje lagi. Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione.fastsprites - Zmienia jakosć dymu z granatów.gl_picmip - Zmienia jakosć tekstur w OpenGL.gl_playermip - Zmienia jakosć modeli graczy w OpenGL.gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy).gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy).hisound - Zmienia jakosć dzwięku.hud_centerid - Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu.fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę.hud_fastswitch - Szybkie przełaczanie pomiędzy broniamikick - Wykopanie goscia z gry np. kick pełna_nazwa_goscialefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń.loadas8bit - Zmniejsza jakosć dzwięku do 8 bitów.map - Zaladowanie nowej mapy np. map cs_xxxmax_shells - Zmienia maksymalna ilosć widocznych łusek.max_smokepuffs - Zmienia maksymalna ilosć dymków od uderzeń kul.mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera.mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilosci graczy.mp_buytime - Okresla czas na kupno broni od rozpoczęcia rundy.mp_c4timer - Czas od podłożenia do wybuchu bomby.mp_chasecam - Używanie tylko trybu trzecioosobowego w trybie obserwatora.mp_decals - Maksymalna ilosć wyswietlanych dziur po kulach.mp_fadetoblack - Ekran zaciemnia się kiedy gracz umiera.mp_flashlight - Zezwolenie na używanie latarkimp_footsteps - Ustawia słyszenie kroków lub nie.mp_forcechasecam - Ogranicza tryb obserwatora tylko do własnej drużyny.mp_freezetime - Czas na poczatku rundy podczas którego można tylko kupować.mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu.mp_hostagepenalty - Maksymalna ilosć zakładników jaka można zabić.mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników.mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi.mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomosci do pliku tekstowego.mp_maxrounds - Maksymalna ilosć rund przed automatyczna zmiana mapy.mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy.mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry.mp_timelimit - Zmienia czas gry.mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego.mp_winlimit - Zmienia mapę na następna z mapcycle.txt po osiagnięciu tego limitu.record - Nagrywa demo np. record nazwa_demastop - Zatrzymuje nagrywanie dema.playdemo - Odgrywa demo np. playdemo nazwa_dema.demr_drawviewmodel x - Pokazywanie broni (x=1 lub 2).reconnect/retry - Prubuje ponownie podłaczyć się do serwera.restart - Restartuje mapę.sensitivity - Czułosć myszki.serverinfo - Pokazuje informacje o serwerze.snapshot - Robi screenshota.speak - Mówi wpisane słowo (tylko słowa z pliku pak0.pak w sound/vox).sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podcza gry.sv_gravity - Przyciaganie ziemskie.sv_restartround - Restartuje gre.writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg:arrow: www.wiaderko.com+attack - pierwszy tryb broni (strzał)+attack2 - drugi tryb broni (zoom, załołenie tłumika itp.)+back - poruszanie do tyłu+duck - kucanie+forward - poruszanie do przodu+jump - skakanie+left - obracanie w lewo+mlook - umozliwia rozglądanie się za pomocą myszki+moveleft - poruszanie w lewo+moveright - poruszanie w prawo+reload - przeładowanie trzymanej broni+right - obracanie w prawo+showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi+speed - chodzenie (niesłyszalne kroki)+use - użycie (np. przycisk, drzwi, zakładnik )Alias - [nazwa] "[kom1]" "[kom2]" umożliwia przypisanie kilku komend jednemu klawiszowiadjust_crosshair - zmienia kolor celownikabgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzykę CD-Audiobind - [klawisz>] [komenda] przypisuje [klawiszowi] [komendę] (może być też alias)buy - otwiera menu kupowaniabuyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni głównej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)buyammo2 - buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety)buyequip - otwiera menu kupowania ekwipunkuchooseteam - wyświetla menu umożliwiające zmianę drużynycon_color - R G B ustawia kolor napisów w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski)cl_allowdownload - włącza(1) / wyłącza(0) ściąganie map, modeli i decalsów podczas łączenia z serweremcl_anglespeedkey - 0.670 ustawia szybkość, z jaką klawisze kierunkowe zmieniają kąt widzeniacl_bob - 0.01 ustawia ilość wyświetlanych "drgań" (nie wiem jak to nazwać ) podczas biegu graczacl_bobup - 0.5 ustawia częstotliwość "drgań" podczas biegu graczacl_bobcycle - 0.8 ustawia ilosc wyświetlanych "drgań" podczas biegu graczacl_backspeed - 400 ustawia wsteczną prędkość graczacl_corpsestay - ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikajacl_download_ingame - włącza(1) / wyłącza(0) ściąganie modeli i decalsów podczas grycl_forwardspeed - 400 ustawia prędkość graczacl_himodels - włącza(1) / wyłącza(0) modele graczy wyższej jakościcl_messages - pokazuje wiadomości serweracl_minmodels - powoduje wyświetlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT)cl_observercrosshair - włącza(1) / wyłącza(0) celownik w trybie obserwatoracl_showfps - włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie informacji o klatkach na sekundę (fps)cl_skyname - ustawia wzór nieba (np.: cl_skyname desert)cl_movespeedkey - 0.3 ustawia szybkość poruszania przy użyciu klawiaturycl_pitchdown - ustawia maksymalny kąt patrzenia w dółcl_pitchup - ustawia maksymalny kąt patrzenia w góręcl_righthand - włącza(1) / wyłącza(0) widok broni w prawej ręcecl_timeout - 305 ustawia czas nieaktywności, po ktorym klient traci połączenie (przy łaczeniu do serwera)_cl_autowepswitch - włącza(1) / wyłącza(0) automatyczną zmianę na lepszą broń po jej podniesieniudisconnect - rozłącza z serweremdrawradar - pokazuje radardrop - upuszcza trzymaną brońecho "message" - wyświetla wiadomość w konsolienableconsole - umożliwia wyświetlanie konsoliescape - anuluje wybór, wychodzi z menu gryexec - otwiera pliki *.cfg lub *.rcexit - wychodzi z gryfakelag 0 - symuluje lagi, im większa wartość tym większe lagifakeloss 0 - symuluje loss, im większa wartość tym większy lossfastsprites - ustawia gęstość/jakość dymu - 0/1/2/3 - domyślne - 2fps_lan - ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLANfps_modem - ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLINEfps_single - usatwia maxymalną ilość fps podczas gry na singleplayerfullinfo - pokazuje informacje o uzytkownikufullserverinfo - pokazuje informacje o serwerzegamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3gl_dither - włącza(1) / wyłącza(0) "dygotanie"gl_flipmatrix - włącza(1) / wyłącza(0) specjalną poprawkę celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGLgl_keeptjunctions - włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie zalamań między teksturamigl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar teksturgl_monolights - włącza(1) / wyłącza(0) jednolite źródło światła bez cieni (działa tylko z OpenGL)gl_overbright - włącza(1) / wyłącza(0) tryb maksymalnej jasnościgl_picmip - ustawia jakość renderowania im wyższa wartość tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakośćcl_playermip - ustawia jakość renderowania modeli graczy - im wyższa wartość tym szybsza gra ale gorsza jakość modeligl_polyoffset - ustawia wyrównywanie wielokatowgl_smoothmodels - ustawia wygładzanie modeli - 1-włączony; 0-wyłączonygl_spriteblend - włącza(1) / wyłącza(0) mieszanie (łączenie) sprite'ówgl_texturemode ustawia tryb renderowania (w porządku od najgorszego do najlepszego)gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer'graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3"hideconsole - ukrywa konsolehisound - włącza(1) / wyłącza(0) dźwięk wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak długo wiadomość o śmierci widoczna będzie na ekraniehud_fastswitch - włącza(1) / wyłącza(0) szybkie przełączanie bronihud_saytext_time - ustawia jak długo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne będą na ekraniemax_shells - ustawia maksymalną liczbę łusek naboi wyświetlanych w jednym momenciemax_smokepuffs - ustawia maksymalną liczbę dymków wyświetlanych w jednym momenciemenuselect - wybiera daną rzecz z menumessagemode - wyświetla wszystkim graczom na serwerzemessagemode2 - wyświetla jedynie graczom z twojej drużynymotd - wyświetla "Wiadomość Dnia" (motd.txt serwera)mp_autoteambalance - włącza(1) / wyłącza(0) automatyczne wyrównywanie graczy w drużyniemp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie którego gracze mogą kupowaćmp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po którym bomba wybuchamp_footsteps - włącza(1) / wyłącza(0) dźwięki kroków graczymp_friendlyfire - włącza(1) / wyłącza(0) odnoszenie obrazen od strzałów partnera z drużynymp_hostagepenalty - ustawia liczbę zakładników, których można zabić, zanim gracz zostanie wykopanymp_limitteams - ustawia dopuszczalną różnicę liczby graczy między drużynamimp_logmessages - umożliwia zapisywanie wiadomości z chatu do osobnego plikump_maxrounds - ustawia liczbę rund między zmianą mapmp_roundtime - ustawia czas rundy w minutachmp_startmoney - ustawia liczbę pieniędzy dostępnych na początku grymp_timelimit - ustawia czas w minutach między zmianą mapmp_tkpunish - włącza(1) / wyłącza(0) karanie teamkillerow na początku następnej rundy (śmierć )mp_winlimit - ustawia liczbę zwycięstw, po których nastąpi zmianą mapynet_graph - włącza / ustawia graficzną formę informacji o połączeniu z serweremnet_graphpos - ustawia miejsce wyświetlania net_graphnet_graphwidth - ustawia odległość wyświetlania net_graph od prawego marginesu ekranunet_scale - ustawia skalę wyswietania net_graph 2impulse 100 - włącza / wyłącza latarkęimpulse 201 - spray'uje logo graczainvnext - wybiera nastepną dostepną brońinvprev - wybiera poprzednią dostepną brońkick - wykopuje z serwerakill - powoduje samobójstwo graczamaxplayers - ustawia maksymalną liczbę graczy mogących grać na serwerzemap - zmienia mapę na serwerze i rozłącza połączonych graczypausable - wlacza(1) / wyłącza(0) możliwość zatrzymania gry przez klientapause - zatrzymuje gręping - wyświetla pingi wszystkich graczyplaydemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie; 1 - normalna)quit - wychodzi z gry bez potwierdzaniar_decals 250 - maksymalna ilość detalir_drawviewmodel - włącza(1) / wyłącza(0) widok modelu bronir_dynamic - włącza(1) / wyłącza(0) dynamiczne oświetlenier_fullbright - włącza(1) / wyłącza(0) maksymalną jasność (tylko dla gier lokalnych - LAN)r_mirroralpha - włącza(1) / wyłącza(0) refleksyjne (odbijające, odblaskowe) teksturyrate - ustawia częstoliwość wymiany danych gracza z serweremradio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3rcon_password - ustawia rconrcon - wywołuje na serwerze (wcześniej należy podać rcon_password)reconnect - ponownie łączy z aktualnym serweremrecord ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.demreload - przeładowuje aktualną mapęrestart - restartuje serwer i czyści listę graczyretry - próbuje połączyc się z serwerem do 4 razys_a3d - ustawia "A3D support" wyłacza(0)/włącza(1)s_eax - ustawia "EAX support" wyłacza(0)/ włącza (1)s_enable_a3d>- ustawia "A3D support" wyłacza(0)/ włącza (1)scr_conspeed ustawia szybkość wysuwania się konsolisetinfo dm włącza(1) / wyłącza(0) info o mapiesetinfo _vgui_menus włącza(1) / wyłącza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )setinfo lefthand włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie broni w lewej ręcesetinfo _ah włącza(1) / wyłącza(0) auto helpashutdownserver kończy działanie serwerasizedown zmniejsza rozmiar ekranusizeup powiększa rozmiar ekranuslot1 wybiera 1 broń (karabiny, snajpy, shotguny itp.)slot2 wybiera 2 broń (pistolety)slot3 wybiera 3 broń (nóż)slot4 wybiera 4 broń (granaty)slot5 wybiera 5 broń (bomba)slot6 wybiera 6 brońslot7 wybiera 7 brońslot8 wybiera 8 brońslot9 wybiera 9 brońslot10 wybiera 10 broń (trzeba to wszystko zbindowac, aby mieć możliwość poruszania się po menu)snapshotzapisuje screenshot'a (zrzut ekranu)stop zatrzymuje nagrywanie demastopdemo zatrzymuje odgrywanie demasv_gravity ustawia poziom grawitacjisv_friction ustawia tarcie podłożasv_maxrate ustawia maksymalną częstotliwość wymiany danych z klientem na serwerzesv_skyname ustawia teksturę niebasensitivity ustawia czułość myszkitimeleft pokazuje czas pozostały do zmiany mapytoggleconsole włącza / wyłącza ekran konsoliunbind usuwa przypisanieunbindall usuwa wszystkie przypisania klawiszyvclear czyści historię konsoliversion wyświetla wersję build'a i datę jego instalacjivolume - ustawia głośność gryweapon_ak47 wybiera bron AK-47 (jeśli ją posiadasz)weapon_aug wybiera bron Steyr Aug (jeśli ją posiadasz)weapon_awp wybiera bron Arctic Warfare/Magnum (jeśli ją posiadasz)weapon_g3sg1 wybiera bron G3SG1 (jeśli ją posiadasz)weapon_m249 wybiera bron M249 para (jeśli ją posiadasz)weapon_m4a1 wybiera bron Colt M4A1 (jeśli ją posiadasz)weapon_m3 wybiera bron Bennelli M3 (jeśli ją posiadasz)weapon_mac10 wybiera bron Ingram MAC 10 (jeśli ją posiadasz)weapon_mp5navy wybiera bron MP5 Navy (jeśli ją posiadasz)weapon_p90 wybiera bron Fabrique Nationale P90 (jeśli ją posiadasz)weapon_scout wybiera bron Steyr Scout (jeśli ją posiadasz)weapon_sg552 wybiera bron Sig SG552 Commando (jeśli ją posiadasz)weapon_sg550 wybiera bron Sig SG550 Commando (jeśli ją posiadasz)weapon_ump45 wybiera bron H&H UMP .45 (jeśli ją posiadasz)weapon_tmp wybiera bron Steyr Tactical Machine Pistol (jeśli ją posiadasz)weapon_xm1014 wybiera bron Bennelli XM1014 (jeśli ją posiadasz)weapon_deagle wybiera bron Desert Eagle (jeśli ją posiadasz)weapon_usp wybiera bron H&K USP Tactical .45 (jeśli ją posiadasz)weapon_glock18 wybiera bron Glock18 (jeśli ją posiadasz)weapon_p228 wybiera bron SIG P228 (jeśli ją posiadasz)weapon_elite wybiera bron Dual Berettas (jeśli ją posiadasz)weapon_fiveseven wybiera bron Fabrique Nationale 57 (jeśli ją posiadasz)weapon_knife wybiera nóżweapon_hegrenade wybiera Granat Wybuchowy HE (jeśli go posiadasz)weapon_flashbang wybiera Granat Oslepiajacy FB (jeśli go posiadasz)weapon_smokegrenade wybiera Granat Dymny SG (jeśli go posiadasz)weapon_c4 wybiera wybiera bombe (jesli ją posiadasz)zoom_sensitivity_ratio ustawia czułość myszki podczas używania zoom'a:arrow: FPS:Wydajność czyli jak najwiecej FPS, ale jakość grafiki mniejsza:Kod:cl_himodels 0cl_dynamiclights 0cl_shadows 0cl_minmodels 1cl_identiconmode 0cl_particlefx 0cl_weather 0cl_corpsestay 1gl_keeptjunctions 0gl_clear 0gl_cull 1gl_dither 1gl_lightholes 0gl_palette_tex 1gl_spriteblend 1gl_ztrick 1gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEARESTgl_round_down 4gl_picmip 3gl_playermip 3gl_max_size 128r_detailtextures 0r_detailtexturessupported 0r_mirroralpha 0r_mmx 1r_decals 1violence_ablood 0violence_hblood 0violence_agibs 0violence_hgibs 0s_a3d 0s_eax 1s_reverb 0voice_dsound 1fastsprites 2d_spriteskip 2ati_npatch 0ati_subdiv 0hpk_maxsize 1max_wallpuffs 1max_rubble 1max_shells 1max_smokepuffs 1mp_decals 1Jakość czyli jeśli posiadasz zajebisty sprzęt i chcesz się czieszyc jak najlepszą grafiką.Kod:cl_himodels 0cl_dynamiclights 1cl_shadows 1cl_minmodels 0cl_identiconmode 2cl_particlefx 2cl_weather 3cl_corpsestay 900gl_keeptjunctions 1gl_clear 1gl_cull 0gl_dither 0gl_lightholes 1gl_palette_tex 1gl_spriteblend 1gl_ztrick 1gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEARgl_round_down 0gl_picmip 0gl_playermip 0gl_max_size 512r_detailtextures 1r_detailtexturessupported 1r_mirroralpha 1r_mmx 1r_decals 999violence_ablood 1violence_hblood 1violence_agibs 1violence_hgibs 1s_a3d 0s_eax 1s_reverb 1voice_dsound 1fastsprites 0d_spriteskip 0ati_npatch 1ati_subdiv 2hpk_maxsize 5max_wallpuffs 999max_rubble 999max_shells 999max_smokepuffs 999mp_decals 999A to orginalne komendy, które są od początku:Kod:cl_himodels 0cl_dynamiclights 1cl_shadows 0cl_minmodels 0cl_identiconmode 1cl_particlefx 1cl_weather 1cl_corpsestay 1gl_keeptjunctions 0gl_clear 1gl_cull 1gl_dither 1gl_lightholes 1gl_palette_tex 0gl_spriteblend 0gl_ztrick 1gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEARESTgl_round_down 2gl_picmip 1gl_playermip 1gl_max_size 256r_detailtextures 0r_detailtexturessupported 0r_mirroralpha 0r_mmx 300r_decals 300violence_ablood 1violence_hblood 0violence_agibs 1violence_hgibs 0s_a3d 0s_eax 1s_reverb 0voice_dsound 1fastsprites 1d_spriteskip 1ati_npatch 0ati_subdiv 1hpk_maxsize 4max_wallpuffs 300max_rubble 300max_shells 300max_smokepuffs 300mp_decals 300 ...
hacker-94