METODY AKTYWIZUJĄCE
(Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1994 – 2006)Wydawnictwa zwarte
1. AKTYWIZOWANIE uczniów w procesie nauczania - uczenia się : (z doświadczeń nauczycieli) / [zespół red. Danuta EIsner, Władysław Dubieńczuk, Urszula Strzelczyk] ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Katowicach. – Katowice : WOM, 1992. - 88 s. Sygnatura : Mg 26629 / w
2. AKTYWIZUJĄCE metody w nauczaniu geografii: wybrane scenariusze lekcji dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. - Kalisz : Woj. Ośr. Metodyczny, 2001. - 61 s. Sygnatura : Mg 38926 / ud
3. AKTYWIZUJĄCE metody w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej: prace kursowe / Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Łodzi. - Łódź: WOM, 2000. - 111 s.Sygnatura : Mg 34389 / ud
4. AKTYWIZUJĄCE metody w nauczaniu: scenariusze lekcji z wybranych przedmiotów: praca zbiorowa / pod red. Mirosławy Lis. - Kalisz: Wydaw. Ośr. Dosk. Nauczycieli, 2004. - 132 s Sygnatura : Mg 41760 / ud, Mg 41761 / w
5. AKTYWNE metody pracy na godzinach wychowawczych: praca zbiorowa / pod red. Jadwigi Borkowicz ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny. - Biała Podlaska: WOM, 1996. - 79 s. Sygnatura : Mg 35354 / w
6. ANTCZAK Mariola.: Techniki dramy w teorii i praktyce nie tylko dla nauczycieli bibliotekarzy / Mariola Antczak. - Warszawa: SUKURS, 2004. - 71 s Sygnatura : Mg 43179 / w
7. BOGDANOWICZ Marta: Metoda Dobrego Startu / Marta Bogdanowicz. - Wyd. 5. - Warszawa: Wydaw. Szk. i Pedagogiczne, cop. 2004. - 96 s Sygnatura : Mg 42088 / w
8. BREJNAK Andrzej.: Metaplan : skuteczna dyskusja jako efekt aktywnej metody komunikowania się I Andrzej Brejnak. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 20 s.Sygnatura : Mg 29985 / w
9. BREJNAK Andrzej.: Metoda projektów w kształceniu zawodowym I Andrzej Brejnak. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 24 s. Sygnatura : Mg 31189 / w
10. BREJNAK Andrzej: Metaplan : skuteczna dyskusja jako efekt aktywnej metody komunikowania się I Andrzej Brejnak. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 20 s. Sygnatura : Mg 29985 / ud
11. BREJNAK Andrzej: Metoda projektów w kształceniu zawodowym / Andrzej Brejnak. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 24 s.Sygnatura : Mg 31189 / w
12. BREJNAK Andrzej: Metoda projektów w kształceniu zawodowym / Andrzej Brejnak. - Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 24 s. ; Sygnatura : Mg 31189 / w
13. BREJNAK Andrzej: Metoda projektów w kształceniu zawodowym I Andrzej Brejnak. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 24 s Sygnatura : Mg 31189 / w
14. BURZA mózgów czyli Metoda Osborne’a, brainstorming, fabryka pomysłów, jarmark pomysłów, konferencja dobrych pomysłów, sesja nowych pomysłów, sesja odroczonego wartościowania, sesja odroczonej oceny / oprac. Franciszek Szlosek ; [Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. Pracownia Doskonalenia Nauczycieli Przedmiotów Zawodowych]. - Warszawa: CODN, 1995. - 14 s. Sygnatura : Mg 39632 / w
15. CORA, Halina Peksa Agata: Przykłady gier i zabaw dydaktycznych jako formy matematycznej aktywności ucznia na lekcji matematyki / Halina Cora, Agata Pęksa; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Krakowie. - Kraków: Wydaw. WOM, 1992. - 27 s. Sygnatura : Mg 27515 / w
16. CZAIŃSKA Zdzisława, Wojtkowicz Zofia: Aktywne metody w edukacji geograficznej: propozycja metodyczna do pracy z uczniem w gimnazjum / Zdzisława Czaińska, Zofia Wojtkowicz ; Stowarzyszenie Oświatowców Polskich. - Warszawa; Toruń : SOP, 1999-. Cz. l . - 1999. - 38 s. Sygnatura : Mg 29875 / w, Mg 31882 / w
17. ĆWICZENIA gimnastyczne jako jedna z metod aktywizujących dzieci w przedszkolu / [oprac. Maria Barwińska] ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Tarnobrzegu. - Wyd. 5. – Tarnobrzeg : WOM, 1992. - 34 s. Sygnatura : Mg 27050 / w
18. ĆWICZENIA gimnastyczne jako jedna z metod aktywizujących dzieci w przedszkolu / [oprac. Maria Barwińska] ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Tarnobrzegu. - Wyd. 3. – Tarnobrzeg : WOM, 1992. - 34 s. Sygnatura : Mg 26622 / w
19. DĄBROWSKA. Klara: Zagadnienie aktywizacji w nauczaniu języka polskiego w szkole średniej / Klara Dąbrowska. - Warszawa: Państ. Zakł. Wydaw. Szkolnych, 1964. - 103 s. Sygnatura : Mg 4440 / w
20. DRZEWKO decyzyjne, drzewko-asystent: opis i ćwiczenia / [oprac. Jolanta Czarnotta-Mączyńska]. – Szczecin : Meridian-Skaner, 2000. 15 s. Sygnatura : Mg 44274 / w
21. DZIERZGOWSKA Irena: Jak uczyć metodami aktywnymi I Irena Dzierzgowska ; przy współpr. aut. Marii Kotowskiej. – Warszawa : Fraszka Edukacyjna, 2004. - 56 s. Sygnatura : Mg 43267 / w
22. DZIERZGOWSKA Irena: Jak uczyć metodami aktywnymi I Irena Dzierzgowska ; przy współpr. aut. Marii Kotowskiej. - Warszawa: Fraszka Edukacyjna, 2004. - 56 s. Sygnatura : Mg 43267 / w
23. EFEKTYWNA współpraca nauczycieli i rodziców / pod red. G. Koźmińskiego. - Złotów: Prac. Wydaw. Edukacyjna K&K, 2002 - 100 s.Sygnatura : Mg 36144 / ud, Mg 39754 / w
24. FECHNER-SĘDZICKA Iwona , Lachowska-Źarska Ewa.: Nauczyciele - rodzicom: spotkania z rodzicami prowadzone metodą warsztatową w szkole podstawowej / Iwona Fechner-Sędzicka, Ewa. Lachowska-Źarska - Toruń: Bea- Bleja, 2003 - 65 s.Sygnatura : Mg 38916 / w, PIP 37.018.2 / ud, PIP 37.018.2 / ud
25. GOŹLIŃSKA Elżbieta: Jak skonstruować grę dydaktyczną I Elżbieta Goźlińska. – Warszawa : Wydaw. Szk. i Pedagogiczne, cop. 2004. - 40 s. Sygnatura : Mg 42072 / w
26. GOŹLIŃSKA Elżbieta: Nie lekcje, lecz zajęcia edukacyjne / Elżbieta Goźlińska. - Warszawa : Wydaw. Szk. i Pedagogiczne, cop. 2004. - 40 s. Sygnatura : PIP 371.3 / ud
27. GOŹLIŃSKA Elżbieta:. Jak skonstruować grę dydaktyczną I Elżbieta GoŹlińska. - Warszawa: Wydaw. Szk. i Pedagogiczne, cop. 2004. - 40 sSygnatura : Mg 42072 / w
28. HELM Judy Harris, Katz Lilian G.: Mali badacze: metoda projektu w edukacji elementarnej / Judy Harris Helm, Lilian G.Katz. – Warszawa : Pol. Fund. Dzieci i Młodzieży: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 2003. - 121,26 s.Sygnatura: Mg 40327 / ud
29. HISTORIA i wiedza o społeczeństwie [Środek dydaktyczny] : scenariusze lekcji uwzględniające metody aktywizujące ucznia w procesie nauczania / [pod red. Małgorzaty Rutkowskiej-Paszty ; aut. scen. Cezary Babiński i. in.]. – Warszawa : OŚr. Wspier. Rozwoju Zawodowego Nauczycieli, 1995. Sygnatura : Mg: SD 196 / ud
30. INTERAKTYWNE metody nauczania z przykładowymi konspektami do realizacji na lekcjach przedmiotowych w szkołach podstawowych, gimnazjach i liceach: opracowanie zbiorowe / pod red. Marii Jadczak. ~ Toruń : BEA, [2004 ?]. - 92 s. Sygnatura : Mg 43558 / w
31. INTERAKTYWNE metody nauczania z przykładowymi konspektami do realizacji na lekcjach przedmiotowych w szkołach podstawowych, gimnazjach i liceach: opracowanie zbiorowe / pod red. Marii Jadczak. - Toruń : BEA, [2004 ?]. - 92 s Sygnatura : Mg 43558 / w
32. JA i mój uczeI1 pracujemy aktywnie: przewodnik po metodach aktywizujących. - Kielce: Zakł. Wydawniczy SFS-Studio FulI Scan, 2000-2002. - 2 cz. Cz. 1 / Edyta Brudnik, Anna Moszyńska, Beata Owczarska. - 2000. - 283 s Cz. 2 / Edyta Brudnik. - 2002. - 178 SSygnatura Cz. 1 : PIP 371.3 / ud, Mg 30633 / w , Mg 30634 / w, Mg 30635/ w Sygnatura Cz. 2 : PIP 371.3 / ud, Mg 36918 / w ,Mg 36919 / w
33. JARUTA Maria, Michalska Maria.: Wykorzystanie metod aktywizujących w nauczaniu teoretycznych przedmiotów zawodowych / Maria Jaruta, Maria Michalska. - Częstochowa : e media, 2001. - 47 s. Sygnatura : Mg 38949 / ud
34. JARUTA Maria, Michalska Maria: Wykorzystanie metod aktywizujących w nauczaniu teoretycznych przedmiotów zawodowych / Maria Jaruta, Maria Michalska. - Częstochowa : e media, 2001. - 47 s. Sygnatura : Mg 38949 / ud
35. KAMIŃSKI Aleksander: Aktywizacja i uspołecznianie uczniów w szkole podstawowej / Aleksander Kamiński. – Warszawa : Państ. Zakł. Wydaw. Szkolnych, 1966. - 198 s. Sygnatura : Mg 2557 / w
36. KĘDRACKA-FELDMAN Ewa: Aktywizować? Ależ to całkiem proste: wybrane metody i techniki aktywizacji uczniów / Ewa Kędracka-Feldman. - Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 32 s. Sygnatura : Mg 31198 / w
37. KLUS-STAŃSKA D., Nowicka M.: Bezpieczeństwo dzieci: scenariusze zajęć dla rodziców i nauczycieli / Klus-Stańska D., Nowicka M. - Kraków: Impuls ,1999 – 210 s.Sygnatura : Mg 30563 / ud, Mg 330564 / w
38. KOSYRA-CIEŚLAK Teresa: Lekcje czytania świata z wykorzystaniem aktywizujących metod nauczania: (III klasa gimnazjum) / Teresa Kosyra-Cieślak. - Kielce: Wydaw. Pedagogiczne ZNP, 2001. - 127 sSygnatura : Mg 6577 / w, Mg 36578 / w
39. KRZYŻEWSKA Jadwiga: Aktywizujące metody i techniki w edukacji wczesno szkolnej / Jadwiga Krzyżewska. – Suwałki : OMEGA, 1998-2003. - 4 cz. Cz. 1 . - 1998. - 103 s. Cz. 2 . - 2000. - 135 s. Cz. 3. [Boże Narodzenie]. - 2002. - 129 s. Cz. 4 [Wielkanoc]. - 2003. - 121 s. Sygnatura : Mg 41960 / w Sygnatura : Mg 41961 / w Sygnatura : Mg 41962 / w Sygnatura : Mg 41963 / w
40. LACHCIK Alina.: Metody aktywizujące ucznia na lekcji poświęconej pracy z tekstem literackim / Alina Lachcik. - Warszawa: Jarosław Pytlak, 1999. - 22 s. Sygnatura : Mg 29752 / w
41. LIBERADZKA Marianna: Poćwicz ze mną ... Zagraj ze mną ... : ćwiczenia w czytaniu i pisaniu wyrazów ze zmiękczeniami: metody aktywizujące w nauczaniu zintegrowanym / Marianna Liberadzka. – Goleszów : Innowacje, 2001. – 60 s.Sygnatura : Mg 34732 / w
42. LIPIŃSKA Mirosława.: Scenariusze lekcji geografii w gimnazjum z wykorzystaniem metod aktywizujących / Mirosława Lipińska. - Kalisz: Wydaw. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 2003. - 46 s. Sygnatura : Mg 41751 / w
43. METODY aktywizujące w katechezie: praca zbiorowa / pod red.Zbigniewa Barcińskiego i Justyny Wójcik. - Lublin: Wydaw. Pol. Stow. Pedagogów i Animatorów KLANZA, 1999-2001. - 4 cz Cz. 1 . - Wyd. 2 popr. - 1999. - 191 s. Cz. 2 . - Wyd. 2 popr. - 2001. - 281 s. Cz. 3 . - 2000. - 185 s. Cz. 4 . - 2001. - 255 s. Sygnatura : Mg 36324 / ud Sygnatura : Mg 36325 / ud Sygnatura : Mg 36326 / ud Sygnatura : Mg 36327 / ud
44. MIKINA Agnieszka, Zając Bożena: Jak wdrażać metodę projektów? : poradnik dla nauczycieli i uczniów gimnazjum, liceum i szkoły zawodowej / Agnieszka Mikina, Bożena Zając. – Kraków : Impuls, 2001. - 153 s.Sygnatura: Mg 38894 / w
45. MIKINA Agnieszka, Zając Bożena: Jak wdrażać metodę projektów? : poradnik dla nauczycieli i uczniów gimnazjum, liceum i szkoły zawodowej / Agnieszka Mikina, Bożena Zając. – Kraków : Impuls, 2001. - 153 s. Sygnatura : Mg 38894 / ud
46. MIKINA Agnieszka: Jak wykonywać zadania metodą projektów: poradnik dla ucznia / Agnieszka Mikina. – Warszawa : Wydaw. Szk. i Pedagogiczne, 1997. - 63 s. Sygnatura: Mg 31894 / w
47. MIKINA Agnieszka: Jak wykonywać zadania metodą projektów: poradnik dla ucznia / Agnieszka Mikina. – Warszawa : Wydaw. Szle i Pedagogiczne, 1997. - 63 s. Sygnatura : Mg P – 534 / ud
48. NAUCZANIE praw człowieka w szkole metodą projektów: (teoria, praktyka, ewaluacja zajęć) / oprac. Jerzy Liszewski ; Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku. – Słupsk : ODN, 1998. - 38 s. Sygnatura : Mg 29602 / w
49. NAUCZANIE praw człowieka w szkole metodą projektów: (teoria, praktyka, ewaluacja zajęć) / oprac. Jerzy Liszewski ; Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku. – Słupsk : ODN, 1998. - 38 s. Sygnatura : Mg 29602 / w
50. NEHRING Alicja, Sawicka Lidia, Szelągowska-Strzyga Anna: Uczyć ciekawiej, to znaczy jak? : nauczanie zintegrowane: scenariusze zajęć metodami aktywizującymi / Alicja Nehring, Lidia Sawicka, Anna Szelągowska-Strzyga. - Toruń : Aksjomat, 2002. - 195 s. Sygnatura : Mg 36176 / ud, Mg 37608 / w
51. NOWACKI Tadeusz W.: Aktywizujące metody w kształceniu / Tadeusz W. Nowacki; [Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. Pracownia Doskonalenia Nauczycieli Przedmiotów Zawodowych]. – Warszawa : CODN, 1994. - 33 s.Sygnatura : Mg 39633 / w
52. NOWACKI Tadeusz W.: Aktywizujące metody w kształceniu / Tadeusz W. Nowacki. - Wyd. 2. Warszawa : Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli. Prac. Eduk. Zawodowej, 1999. - 33 sSygnatura : Mg 43932 / ud
53. NOWACKI Tadeusz W.: O metodzie projektów / Tadeusz W. Nowacki. - Wyd. 2. – Warszawa Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 32 s. Sygnatura : Mg 29988 / ud
54. NOWACKi Tadeusz W.: O metodzie projektów I Tadeusz W. Nowacki. - Wyd. 2. - Warszawa: Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 32 s. Sygnatura : Mg 29988 / ud
55. NOWAK Anna.: Spotkania z rodzicami: jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę / Anna Nowak - Poznań: G&P, 2000 – 49s.Sygnatura : Mg 30735 / w, Mg 30736 / w
56. NOWE wyzwania dla polonisty: metodyka, pomiar, ewaluacja / red. Barbara Myrdzik ; współpr. Renata Bryzek, Wioletta Kozak, Małgorzata Latach-Zielińska. Lublin : Wydaw. Uniw. Marii Curie-Skłodowskiej, 2002. - 344 s. Sygnatura : Mg 38169 / ud
57. O aktywizacji nauczania w szkole podstawowej / 1. Janiszowska, K. Kuligowska, Z. Putkiewicz ; wstęp i red. Wincentego Okonia; Instytut Pedagogiki. - Warszawa: PaI1st. Zakł. Wydaw. Szkolnych, 1960. - 195 s Sygnatura : Mg 2101 / w
58. O aktywizacji nauczania w szkole podstawowej I 1. Janiszowska, K. Kuligowska, Z. Putkiewicz ; wstęp i red. Wincentego Okonia; Instytut Pedagogiki. - Warszawa: Par’1st. Zald. Wydaw. Szkolnych, 1960. - 195 s. Sygnatura : Mg 2101 / w
59. OLSZEWSKA Barbara.: Metoda Dobrego Startu jako system ćwiczeń aktywizujących dojrzałość szkolną dzieci sześcioletnich / Barbara Olszewska. - Łódź: WING, 2001. - 37 s Sygnatura : Mg 35896 / w
60. POBUDZANIE aktywności dziecka: [praca zbiorowa] / [pod red. Urszuli Strzelczyk] ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Katowicach. - Katowice : WOM, 1994. - 86 s Sygnatura : Mg 7949 / w
61. POBUDZANIE aktywności dziecka: praca zbiorowa / pod red. Urszuli Strzelczyk; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Katowicach. - Katowice: WOM, 1995. - 86 s Sygnatura : Mg 27805 / w
62. POTOCKA Bożena, Nowak Lesława: Projekty edukacyjne: poradnik dla nauczycieli / Bożena Potocka, Lesława Nowak. - Kielce: Zakł. Wydawniczy SFS-Studio Full Scan, 2002. - 111 s Sygnatura : Mg 5910 / w, Mg 35911 / w
63. PROJEKT edukacyjny i inne formy uczenia się we współpracy w realizacji ścieżek edukacyjnych: przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna : praca zbiorowa / pod red. Danuty Kitowskiej. - Złotów : Prac. Wydaw.-Edukacyjna K&K, 2003. - 155 s. Sygnatura : PIP 372.8 / ud
64. PROJEKTOWANIE i modelowanie edukacji zintegrowanej / pod red. Ireny Adamek. - Kraków: Wydaw. Naukowe Akad. Pedagogicznej, 2002. - 229 s. Sygnatura : Mg 42994 / w
65. RAU Krystyna, Ziętkiewicz Ewa:.Jak aktywizować uczniów: „Burza mózgów” i inne techniki w edukacji I Krystyna Rau, Ewa Ziętkiewicz. – Poznań : G&P, 2000. - 93 s Sygnatura : Mg 32730 / w
66. RAU, Krystyna Ziętkiewicz Ewa.: Jak aktywizować uczniów: „Burza mózgów” i inne techniki w edukacji I Krystyna Rau, Ewa Ziętkiewicz. - Poznań: G&P, 2000. - 93 s Sygnatura : Mg 32730 / w
67. SAKOWSKA Joanna.: Szkoła dla rodziców i wychowawców: materiały pomocniczedla prowadzących zajęcia. / Joanna Sakowska - Warszawa: Cent. Metod. Pomocy Psychol. – Pedagogicznej Min. Eduk. Narodowej, 1999 – 128 s.Sygnatura : Mg 29782 / w
68. SCENARIUSZE Lekcji uwzględniające metody aktywizujące ucznia w procesie nauczania I [zebr. Małgorzata Rutkowska-Paszta] ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Olsztynie. - Olsztyn: rWOM], 1997. - 48 s. Sygnatura : Mg 29169 / ud
69. SCENARIUSZE lekcji uwzględniające metody aktywizujące ucznia w procesie nauczania / [zebr. Małgorzata Rutkowska-Paszta] ; Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Olsztynie. - Olsztyn: IWOM], 1997. - 48 s. Sygnatura : Mg 29169 / ud
70. SCENARIUSZE lekcji z wykorzystaniem metod aktywizujących do podręczników „Zrozumieć słowo” Anity Gis : I klasa gimnazjum : praca zbiorowa / pod red. Elżbiety Somat. - PoznaI1 : ARKA, 2001. - 104 s. Sygnatura : Mg 36412 / ud, Mg 36413 / w
71. SKURZYŃSKI Kazimierz: Niektóre metody rozwijania matematycznej aktywności uczniów / Kazimierz Skurzyński ; Uniwersytet Szczeciński. - Wyd. 2 uzup. Szczecin: Wydaw. Naukowe US, 2001. - 214 s. Sygnatura : Mg 36956 / w
72. STANDARDY kwalifikacji zawodowych: teoria, metodologia, projekty / red. Stefan M. Kwiatkowski, Krzysztof Symela. – Warszawa : Inst. Badań Edukacyjnych, 2001. - 293 s. Sygnatura : PIP 377 / ud
73. STANKIEWICZ Maria: Organizacja i podsumowanie pracy na lekcjach chemii w gimnazjum: scenariusze lekcji prowadzonych metodami aktywnymi / Maria Stankiewicz. - Wrocław: Dolnośl. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 2000. - 30 s. }Sygnatura : Mg 32236 / w
74. SZLOSEK Franciszek :Gry dydaktyczne / Franciszek Szlosek. - Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 20 s Sygnatura : Mg 31194 / ud
75. SZLOSEK Franciszek: Dyskusja wielokrotna i burza mózgów / Franciszek Szlosek. - Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 24 s. Sygnatura : Mg 31191 / ud
76. SZLOSEK Franciszek: Dyskusja wielokrotna i burza mózgów / Franciszek Szlosek. - Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 24 s Sygnatura : Mg 31191 / ud
77. SZLOSEK Franciszek: Gry dydaktyczne / Franciszek Szlosek. - Wyd. 2. – Warszawa : Wydaw. Centr. OŚr. Dosk. Nauczycieli, 1999. - 20 s Sygnatura : Mg 31194 / ud
78. SZYMAŃSKI Mirosław S.: O metodzie projektów: z historii, teorii i praktyki pewnej metody kształcenia / Mirosław S. Szymański. – Warszawa : Zak, 2000. - 145 s. Sygnatura : Mg 34438 / w
79. SZYMAŃSKI Mirosław S.: O metodzie projektów: z historii, teorii i prakty.ki pewnej metody kształcenia / Mirosław S. Szymański. - Warszawa: Zak, 2000. - 145 s Sygnatura : Mg 34438 / w
80. TARASZKIEWICZ Małgorzata.: Metody aktywizujące proces uczenia się czyli Jak uczyć lepiej I Małgorzata Taraszkiewicz. - Warszawa: Verlag Dashofer, cop. 2002. 42 kSygnatura : PIP 371.3 / ud
81. TARASZKIEWICZ Małgorzata: Metody aktywizujące proces uczenia się czyli Jak uczyć lepiej ...
veronaa