Disciples 3 Wskrzeszenie Poradnik.pdf

(8771 KB) Pobierz
650874955 UNPDF
PORADNIK
650874955.249.png 650874955.260.png 650874955.271.png 650874955.282.png 650874955.001.png 650874955.012.png 650874955.023.png 650874955.034.png 650874955.045.png 650874955.056.png 650874955.067.png 650874955.078.png 650874955.089.png 650874955.100.png 650874955.111.png 650874955.122.png 650874955.133.png 650874955.144.png 650874955.155.png 650874955.166.png 650874955.177.png 650874955.188.png 650874955.199.png 650874955.210.png 650874955.219.png 650874955.220.png 650874955.221.png 650874955.222.png 650874955.223.png 650874955.224.png 650874955.225.png 650874955.226.png 650874955.227.png 650874955.228.png 650874955.229.png 650874955.230.png 650874955.231.png 650874955.232.png 650874955.233.png 650874955.234.png 650874955.235.png 650874955.236.png 650874955.237.png 650874955.238.png 650874955.239.png 650874955.240.png 650874955.241.png 650874955.242.png 650874955.243.png 650874955.244.png 650874955.245.png 650874955.246.png 650874955.247.png 650874955.248.png 650874955.250.png 650874955.251.png 650874955.252.png 650874955.253.png 650874955.254.png 650874955.255.png 650874955.256.png 650874955.257.png 650874955.258.png 650874955.259.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP ...............................................2
AKT I: ROZPACZLIWA UCIECZKA .........................3
AKT II: SPRZYMIERZENIEC ............................ 11
AKT III: FAŁSZYWY ŚLAD .............................. 14
AKT IV: OGIEŃ ZWALCZAJ OGNIEM .................... 18
AKT V: NIE SIŁĄ, LECZ FORTELEM ...................... 22
AKT VI: OGIEŃ ZA RZEKĄ ............................. 25
AKT VII: OSTATNIA PRZESZKODA ...................... 27
AKT VIII: JAK FENIKS Z POPIOŁÓW .................... 30
P_36365_02A_PL
1
650874955.261.png 650874955.262.png 650874955.263.png 650874955.264.png 650874955.265.png 650874955.266.png 650874955.267.png 650874955.268.png 650874955.269.png 650874955.270.png 650874955.272.png 650874955.273.png 650874955.274.png 650874955.275.png 650874955.276.png 650874955.277.png 650874955.278.png 650874955.279.png 650874955.280.png 650874955.281.png 650874955.283.png 650874955.284.png 650874955.285.png 650874955.286.png 650874955.287.png 650874955.288.png 650874955.289.png 650874955.290.png 650874955.291.png 650874955.292.png 650874955.002.png 650874955.003.png 650874955.004.png 650874955.005.png 650874955.006.png 650874955.007.png 650874955.008.png 650874955.009.png 650874955.010.png 650874955.011.png 650874955.013.png 650874955.014.png 650874955.015.png 650874955.016.png 650874955.017.png 650874955.018.png 650874955.019.png 650874955.020.png 650874955.021.png 650874955.022.png 650874955.024.png 650874955.025.png 650874955.026.png 650874955.027.png 650874955.028.png 650874955.029.png 650874955.030.png
WSTĘP
Witaj w poradniku do Disciples III: Wskrzeszenie. Znajdziesz tu ogólny opis przejścia, opi-
sujący kluczowe elementy dla każdego z ośmiu aktów. Przed rozpoczęciem właściwej roz-
grywki musisz zdecydować o klasie prowadzonego przez ciebie lorda. Oto dostępne opcje:
Watażka – armie wojownika odzyskują 15% PW na turę;
Mistrz gildii – wojownik otrzymuje w każdej turze dodatkowe 30% dochodu
z każdego surowca;
Arcymag – bohater może używać zaklęć dwa razy na turę.
2
650874955.031.png 650874955.032.png 650874955.033.png 650874955.035.png 650874955.036.png 650874955.037.png 650874955.038.png 650874955.039.png 650874955.040.png 650874955.041.png 650874955.042.png 650874955.043.png 650874955.044.png 650874955.046.png 650874955.047.png 650874955.048.png 650874955.049.png 650874955.050.png 650874955.051.png 650874955.052.png 650874955.053.png 650874955.054.png 650874955.055.png 650874955.057.png 650874955.058.png 650874955.059.png 650874955.060.png 650874955.061.png 650874955.062.png 650874955.063.png 650874955.064.png 650874955.065.png 650874955.066.png 650874955.068.png 650874955.069.png 650874955.070.png 650874955.071.png 650874955.072.png 650874955.073.png 650874955.074.png 650874955.075.png 650874955.076.png 650874955.077.png 650874955.079.png 650874955.080.png 650874955.081.png 650874955.082.png 650874955.083.png 650874955.084.png 650874955.085.png 650874955.086.png 650874955.087.png 650874955.088.png 650874955.090.png 650874955.091.png 650874955.092.png 650874955.093.png
AKT I: ROZPACZLIWA UCIECZKA
Rozgrywkę zaczynasz jako Salaar, pierwszy wojownik Alkmaaru wskrzeszony przez Mor-
tis. Niegdyś był znanym bohaterem i znakomitym dowódcą, obecnie – na wskutek wskrze-
szenia – stracił on pamięć.
Pierwszy cel to dotarcie do osady ludzi. Idąc na północ natraisz na gromadę wilków. Po
walce możesz zebrać runę i złoto. Podążaj ścieżką na południe. Zanim zbierzesz kolejne
przedmioty, zaatakuje cię banda giermków. Z pobliskiego budynku wydobyć możesz 500
sztuk złota.
Pamiętaj by, w miarę dostępności surowców, rozbudowywać swoje miasto. Oczywiście uła-
twi to przejmowanie poszczególnych punktów wydobywczych, rozrzuconych po mapie.
3
650874955.094.png 650874955.095.png 650874955.096.png 650874955.097.png 650874955.098.png 650874955.099.png 650874955.101.png 650874955.102.png 650874955.103.png 650874955.104.png 650874955.105.png 650874955.106.png 650874955.107.png 650874955.108.png 650874955.109.png 650874955.110.png 650874955.112.png 650874955.113.png 650874955.114.png 650874955.115.png 650874955.116.png 650874955.117.png 650874955.118.png 650874955.119.png 650874955.120.png 650874955.121.png 650874955.123.png 650874955.124.png 650874955.125.png 650874955.126.png 650874955.127.png 650874955.128.png 650874955.129.png 650874955.130.png 650874955.131.png 650874955.132.png 650874955.134.png 650874955.135.png 650874955.136.png 650874955.137.png 650874955.138.png 650874955.139.png 650874955.140.png 650874955.141.png 650874955.142.png 650874955.143.png 650874955.145.png 650874955.146.png 650874955.147.png 650874955.148.png 650874955.149.png 650874955.150.png 650874955.151.png 650874955.152.png 650874955.153.png 650874955.154.png 650874955.156.png
Niezależnie od tego, czy skupisz się na walce i zbieraniu przedmiotów, czy też udasz się do
miejsca wskazanego na mapie gwiazdką, musisz przygotować się na kilka pomniejszych
starć. Wreszcie dotrzesz do skalnej bramy, za którą czeka na ciebie wskazana osada.
Panuje tam Nadzorca, widziany w sekwencji wprowadzającej. Widząc twojego bohatera,
ucieknie on co sił w nogach. Niestety nie obejdzie się i tak bez starcia, a problemem okaże
się znajdujący się w pobliżu Łowca czarownic.
Twoje zadanie główne zostaje zaktualizowane, a nowym celem jest spotkanie się z nekro-
mantą. Oczyść osadę, a następnie idź na południe, tak by dostać się w miejsce wskazane
gwiazdką.
4
650874955.157.png 650874955.158.png 650874955.159.png 650874955.160.png 650874955.161.png 650874955.162.png 650874955.163.png 650874955.164.png 650874955.165.png 650874955.167.png 650874955.168.png 650874955.169.png 650874955.170.png 650874955.171.png 650874955.172.png 650874955.173.png 650874955.174.png 650874955.175.png 650874955.176.png 650874955.178.png 650874955.179.png 650874955.180.png 650874955.181.png 650874955.182.png 650874955.183.png 650874955.184.png 650874955.185.png 650874955.186.png 650874955.187.png 650874955.189.png 650874955.190.png 650874955.191.png 650874955.192.png 650874955.193.png 650874955.194.png 650874955.195.png 650874955.196.png 650874955.197.png 650874955.198.png 650874955.200.png 650874955.201.png 650874955.202.png 650874955.203.png 650874955.204.png 650874955.205.png 650874955.206.png 650874955.207.png 650874955.208.png 650874955.209.png 650874955.211.png 650874955.212.png 650874955.213.png 650874955.214.png 650874955.215.png 650874955.216.png 650874955.217.png 650874955.218.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin