Od zera do milionera - Piotr Rosik Wojciech Rudny.pdf

(2424 KB) Pobierz
106413938 UNPDF
106413938.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania
się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 9.1.2009
Tytuł: Od zera do milionera
Autor: Piotr Rosik i Wojciech Rudny
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-748-4
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
106413938.003.png 106413938.004.png
SPIS TREŚCI
.............................12
Bloomberg o Nowym Jorku ...................................................................13
RICHARD BRANSON ..............................................................................14
Branson o biznesie .............................................................................15
WARREN BUFFETT ...............................................................................16
Rady Buffeta dla inwestorów ................................................................17
Biznesowe mądrości Buffetta ................................................................17
Życiowe mądrości Buffetta ..................................................................18
JACK CANFIELD ...................................................................................19
18 zasad Canfielda z książki „Zasady
budżecie
............................ 20
Canfield powiedział ...........................................................................20
DALE CARNEGIE ..................................................................................22
Garść porad od Dale’a Carnegiego ..........................................................23
MICHAEL DELL ....................................................................................25
Model biznesu bezpośredniego Della (direct
sukcesu”
......................... 26
Dell o sukcesie i swojej firmie ..............................................................26
RICHARD M. DEVOS ..............................................................................28
DeVos powiedział ..............................................................................28
WALT DISNEY .....................................................................................31
Kilka praktycznych rad ojca filmu animowanego ........................................ 32
MICHAEL FORTIN .................................................................................33
10 biznesowych przykazań Fortina .........................................................33
„Zasada keczupu” Michaela Fortina ........................................................34
„Dźwignia słowna” Michaela Fortina .......................................................35
HAROLD GENEEN .................................................................................36
Geneen o zarządzaniu ........................................................................37
Geneen o sukcesie i biznesie ................................................................37
JOE GIRARD .......................................................................................39
Cztery Zasady Życia Girarda .................................................................39
Dar 1440 .........................................................................................40
Mądrości Joego Girarda .......................................................................40
Joego Girarda „Prawo 250” ..................................................................41
BENJAMIN GRAHAM ..............................................................................42
Formuły i wskaźniki Benjamina Grahama ..................................................42
Ben Graham o giełdzie, akcjach i inwestowaniu .........................................43
CHARLES H. GREEN ..............................................................................45
Green o sprzedaży .............................................................................45
Pięcioetapowy proces pozyskiwania
zaufania
klientów wg Greena
...................46
JAY ABRAHAM ......................................................................................6
Jay Abraham o sprzedaży ......................................................................7
Abraham o ludziach, życiu i marzeniach ....................................................8
BILL BARTMANN ....................................................................................9
Trzy mądrości życiowe miliardera Billa Bartmanna ......................................10
Bartmann powiedział .........................................................................10
MICHAEL BLOOMBERG ...........................................................................11
Bloomberg o karierze, zarządzaniu, podatkach i
odnoszenia
business model)
106413938.005.png
.............................46
CHARLES F. HAANEL .............................................................................48
W legendarnej książce „Master Key System” Haanel napisał .......................... 49
„Klucz Mistrza” ................................................................................50
NAPOLEON HILL ..................................................................................51
Złote reguły Hilla ..............................................................................52
O wiedzy, szkole, nauce... ...................................................................53
O życiu ..........................................................................................53
Prawa sukcesu wg Hilla .......................................................................54
CONRAD N. HILTON ..............................................................................55
Hiltona filozofia budowania hoteli (1957) .................................................56
Hiltona filozofia zarządzania hotelami (1947) ............................................56
Hilton o dobroczynności ......................................................................57
Hilton powiedział ..............................................................................57
TOM HOPKINS .....................................................................................59
Hopkins radzi ...................................................................................59
Reguły na Doskonały Dzień. Tylko na dzisiaj... ...........................................60
DAN KENNEDY ....................................................................................62
Najważniejsza zasada biznesu i sprzedaży według Dana Kennedy’ego ...............62
10 sprytnych pytań marketingowych Dana
Greena
............................... 63
RAYMOND ALBERT KROC .......................................................................64
Myśli .............................................................................................65
Anegdoty z życia Raya Kroca ................................................................65
10 przykazań McDonald’s dotyczących traktowania klientów ..........................66
HARVEY MACKAY .................................................................................69
Rady Harveya MacKaya .......................................................................70
Narzędzie zwane „66 MacKaya” (The MacKay 66) ....................................... 70
TOM MCCART ......................................................................................71
Unikatowa Propozycja Sprzedażowa Toma
Kennedy’ego
..71
McCart o marketingu ..........................................................................72
McCart o sukcesie i sprzedaży ...............................................................72
ARYSTOTELES ONASSIS .........................................................................75
Ari Onassis o sprawności, dbałości o siebie i
McCarta (Unique Selling Proposition)
...................................75
ANTHONY ROBBINS ..............................................................................77
Robbins o sukcesie ............................................................................77
Robbins powiedział ............................................................................78
MARTHA STEWART ...............................................................................80
Martha Stewart powiedziała .................................................................81
TED TURNER ......................................................................................82
Ted Turner powiedział ........................................................................82
WALLACE D. WATTLES ..........................................................................84
Mądrości Wattlesa z książki „The
sukcesie
............................84
Wattles powiedział ............................................................................85
ZIG ZIGLAR .........................................................................................87
Ziglar o osiąganiu sukcesu ....................................................................87
Ziglar motywuje ...............................................................................88
Ziglar o rynku ..................................................................................88
Ziglar o życiu ...................................................................................89
Getting Rich”
Wprowadzanie wartości do procesu sprzedaży wg
Science
of
106413938.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin