BADANIE DOJRZAŁOŚCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI NA SPOSÓB SZKOLNY.doc

(27 KB) Pobierz
BADANIE DOJRZAŁOŚCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI NA SPOSÓB SZKOLNY

BADANIE DOJRZAŁOŚCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI NA SPOSÓB SZKOLNY

Prowadzący badanie: Katarzyna Liszka

Imię i wiek dziecka: Mateusz, lat 7

Data prowadzenia badania: 10.12.2009

 

I.                    DZIECIĘCE LICZENIE

1.      sprawne liczenie i odróżnianie liczenia błędnego od poprawnego

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

2.      porównywanie dwóch zbiorów i ustalanie, w którym jest więcej elementów

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

3.      rozumienie i stosowanie umowy w grze

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

4.      umiejętność wyznaczania wyniku dodawania i odejmowania w zakresie 10 „w pamięci” lub na palcach

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

II.                  OPERACYJNE ROZUMOWANIE NA POZIOMIE KONKRETNYM W ZAKRESIE:

 

1.      ustalania stałości ilości nieciągłych

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

2.      porządkowania elementów w zbiorze przy wyznaczaniu konsekwentnych serii

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

3.      ustalania stałości masy (tworzywa)

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

4.      ustalania stałości długości przy obserwowanych przekształceniach

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

5.      ustalania stałej objętości cieczy przy transformacjach zmieniających jej wygląd

sposób wykonania próby przez dziecko:

 

 

 

 

 

ocena wykonania (poziom):

 

III.                OGÓLNA DIAGANOZA DOJRZAŁOSCI DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI:

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin