WorkTerrorv1.1.pdf

(163 KB) Pobierz
400215178 UNPDF
400215178.003.png
Wstęp
Pierwsza v tego projektu powstała na 11 edycje Nibykonkursu z inspiracji hasłami Demony i
Paragraf 22 . Poniższe dzieło niewiele różni się od oryginału poza poprawnością ortograficzną i
garścią smaczków. Jako, że niewiele można napisać o krótkiej historii Work Terroru ograniczę się
do przedstawienia kilku adresów stron powiązanej z nim tematyce.
http://nibykonkurs.wikidot.com oficjalna strona Nibykonkursu.
http://www.autorskie.fora.pl/nibykonkurs,8/nibykonkurs-xi-recenzje-gier,809.html recenzje
pierwotnej wersji tego skromnego dzieła.
Właściwie to wszystko, jeśli macie jakieś uwagi czy roszczenia do kolejnych WT możecie
podzielić się nimi pisząc na kojotgore1@o2.pl .
ŚWIAT PRZEDSTAWIONY
-Moi drodzy! Wszyscy wiecie doskonale dlaczego zebraliśmy się tu dzisiaj. Dokładnie
dwa lata temu, świat w, którym możliwe były cuda mechanicznych organów i operacji
przedłużających życie niemal wnieskończoność, opanowała żądza krwawego zjednoczenia
wszelkich pięciu narodów. Zbrojenia prowadzone przez stare i jakże absurdalne dla nas dziś
systemy kapitalistycznych rządów megakorporacji Ameryki, Europy, Azji, Afryki i nawet
Zjednoczonych Lądów Australii I Antarktydy, trwały kilka miesięcy wprowadzając w stan skrajnego
przerażenia ówczesnych ich obywateli. Wynikiem starć takich potęg mogło być tylko wzajemne
unicestwienie i na to czekali wszyscy ludzie, nie mając wpływu na rządzących nimi tyranów. I
ostatniego dnia przed wojną stał się cud. Przywódcy wszystkich megakorporacji zrzucili maski i
ukazali nam się Panami Nocy. Pokazali nam wszystkie nasze błędy i gdzie byśmy sami doszli, do
końca jak wiecie. Zaproponowali nam oni powstrzymanie wojny i zjednoczenie wszystkich narodów
Ziemi pod ich utopijnymi rządami. A my się zgodziliśmy. Tak! Pijcie wino, jedzcie steki! Bawcie się
i świętujcie bo wypada dziś rocznica objęcia panowania przez Noc. A kiedy skończycie oddajcie
swe dzieci do Haremów jak nakazane jest w Paragrafie 8902 nowego prawa.
Jest rok 2084, dwa lata po oddaniu się ludzkości pod panowanie Panów Nocy. Cała
Ziemia jest globalną wioską rządzoną przez multikorporację Hell Open People Eyes inc. i tysiące
podległych jej firm. Ameryka stała się utrzymanym w luksusie więzieniem, gdzie każda minuta
życia obywatela, a właściwie pracownika jest zaplanowana przez Dział Kadr. Europa jest
bombardowana propagandą w każdej dziedzinie życia. Afryka to jeden wielki poligon dla badań
genetycznych, a słowo farma w odniesieniu do ludzi traktowane jest dosłownie. W Azji trwa wojna.
Z kim? Nie wiadomo ale kolejne samoloty przymusowych poborowych wysyłane są z wszystkich
innych kontynentów. Wszystko zaczęło się rok temu, już za panowania H.O.P.E., więc lepiej nie
pytać co jest tak potężne, że Panowie nie mogli sami sobie tam poradzić. Australia została
mianowana miejscem wypoczynku. Zasłużeni pracownicy zostają tam wysyłani w nagrodę za
nienaganną prace a atrakcje muszą być cudowne. Przecież żaden z nich nie wrócił. Dział Kadr
jednak podkreśla, że miejsca są w Australii nieograniczone.
§8902
Każde małżeństwo, które bez względu na wyznanie musi być zarejestrowane według §800,
zobowiązane jest w każdą rocznice Obalenia Korporacji oddać 1 dziecko na nauke do
Haremów.
400215178.004.png 400215178.005.png 400215178.006.png
PANOWIE NOCY
Kim są przywódcy H.O.P.E. inc? Możesz to nazywać dowolnie demonami, obcymi,
biomaszynami, istotami z głębin. Kiedy objawili się w 2082 r. ich potworne twarze zmieniały się na
oczach widzów przybierając wizerunki tak ludzkie jak i nie, ale nieodmiennie obce. Wydają się nie
posiadać stałej fizycznej formy.
Jakie są ich cele? Trudno powiedzieć, ale wyraźnie "wykrwawiają" gatunek ludzki.
Wydane w 2082 r. i stale rozszerzane przez nich prawo ośmiesza i rzuca na kolana ludzkość.
W 2083 r. Został dokonany zamach w którym zabójca postrzelił z ciężko kalibrowego
karabinu jednego z Panów Nocy prosto w głowe. Zamachowca nie udało się schwytać, ale jak
ogłosiły masmedia zdekapitowane ciało światowego przywódcy zostało zabrane do szpitala
H.O.P.E. inc gdzie po kilku miesiącach odrosła mu głowa.
PARAGRAF 8902
Nowe prawo ustalone przez H.O.P.E. inc niewiele różniło się początkowo od dawnych
norm korporacyjnych. Jednak z dnia na dzień dodawano nowe paragrafy zmieniając powoli kodeks
karny w zaprzeczający sobie absurd i stwarzając paradoksalnie tym nowe miejsca pracy w Dziale
Ochrony, będącym odpowiednikiem policji i sądu w globalnym przedsiębiorstwie jakim stał się
świat.
HAREMY
Pod koniec roku 2083 wybudowano Haremy. Opinii publicznej nie zostało wprawdzie
ujawnione co naprawdę dzieje się w tych strzeżonych budynkach, ale ich otwarcie zbiegło się
niepokojąco z innym światowym wydażeniem. Niespełna rok po pierwszym transporcie dzieci
ujawniono istnienie ludzi pracujących w różnych działach H.O.P.E. posiadających pomniejsze
moce Panów Nocy. Dział Mediów nie udzielił w tej kwestii żadnego komentarza.
CO JA TU ROBIE?
Work Terror jest w konstrukcji mg-gracz systemem klasycznym i nie wymaga
większych indie-komentarzy. Gracze wcielą się tu w role niezadowolonych systemem terrorystów,
którzy unikając wykrycia przez Dział Ochrony będą próbowali obalić system jednocześnie nie dając
się wyrzucić z pracy na zieloną Australię. Większość zamachów odbywać się będzie podczas
przerw w pracy, a sprzęt niejednokrotnie odbierany ze skrytek pokroju szafki pracowniczej.
Konwencją Work Terroru jest groteska.
-Dział Rozrywki jest doprawdy zaskakujący! Wie pan, że przerwał tydzień temu wiadomości i
wyświetlił, stylizowany na zakłócany przekaz, film o spiskowej teorii dziejów? Bohaterowie,
pracownicy wywiezieni do Australii walczyli tam o życie z genetycznie modyfikowanymi bestiami
i nadawali przekaźnikiem wołania o pomoc do obywateli Ameryki. Trupy rozdzierane w tle
wyglądały jak żywe! I to przerażenie aktora mówiącego na pierwszym planie! Gdyby Dział
Ochrony nie wydał oficjalnego oświadczenia, że to film dałbym się nabrać na ten znakomity
performance.
400215178.001.png
TWORZENIE POSTACI
ODGRYWANIE
Najważniejsze dla postaci będzie określenie zawodu w jakim pracuje i opisanie go. Ten
wybór zmodeluję dalszą rozgrywkę i nada specyficzny akcent działaniom terrorystycznym naszej
postaci.
Należy też zastanowić się nad charakterem i wyglądem bohatera, który można w kilku
zdaniach przedstawić dla ułatwienia odgrywania na karcie postaci.
Eligiusz postanowił stworzyć swoją postać do Work Terroru . Pokrótce określił z innymi
Graczami, że wcielą się w znerwicowanych pracą techników z amerykańskiego laboratorium
androidów. Zgodnie z powyższym wypełnia więc rubrykę Odgrywanie .
Imię:Ari
Zawód:technik robotyki
Narodowość:Amerykanin
Opis: Ari jest 40 letnim robotnikiem o korzeniach armeńskich i mimo obowiązkowych
modyfikacji genetycznych wyczuwalny armeński akcent. Do Opozycji przeszedł niedawno
po oznajmieniu przez Dział Kadr o odwleczeniu jego emerytury w Australii.
SPRZĘT
Broń palna =wszelkie bronie zasięgowe, od miotaczy ognia do karabinów.
Walka wręcz =uniwersalny zestaw ostrzy i przedmiotów robiących bezpośrednio krzywdę.
Implanty =wszelkie wszczepy dające fizyczne profity lub moce.
Materiały wybuchowe =cokolwiek, czym można wysadzić klasę rządzącą.
Kamuflaż =ta cecha zawiera wszelkie wtyki ułatwiające dojście do celu i sprzęt ułatwiający
fizyczny kamuflaż.
Z każdej z powyższych dziedzin możesz wybrać sobie Rzecz, lub kilka o łącznej sumie
poziomów 7.
Eligiusz wypełniwszy informacje postaci ustala jej mechaniczne aspekty.
Broń palna
§ Czarnorynkowy pistolet 1
Walka wręcz
§ Młot 1
Implanty
§ Skaner biologiczny 1
§ Sztuczne mięśnie 1
Materiały wybuchowe
§ Granat EMP 2
Kamuflaż
§ Przepustka technika 1
Gracz może przystąpić już do swojej pierwszej misji w Work Terrorze , postać jego
Opozycjonisty jest gotowa.
ZAWÓD
W sytuacjach gdzie wykonywany zawód może się postaci przydać można go
potraktować jako Rzecz 1 poziomu.
WSZYSCY NA JEDNEGO CZYLI TAKTYKA
Jeśli kilka postaci walczy z 1 antagonistą sumują one swoje Rzeczy ale nadal jako jedna
strona konfliktu rzucają 1k4. Konsekwencje przegranego testu ponoszą wszystkie opowiadające się
po przegranej stronie postacie.
MECHANIKA
Mechanika Work Terroru nie zagłębia się w takie niuanse jak umiejętności strzeleckie czy
spryt postaci. W 2084 r. technologia pozwala dowolnie modelować zdolności fizyczne, więc
wszyscy są na podobnym poziomie zależnym od osiągnięć nauki, nie własnych.
W mechanice liczyć się będzie praktycznie tylko sprzęt jaki postać użyje do sabotażu.
Sam test polega na rzucie 1k4+używaną/używane Rzecz/Rzeczy przez obie strony
konfliktu. Wygrywa lepszy wynik, a zwycięzca może zrobić 1 z dwóch rzeczy. Albo określić wynik
konfliktu i opisać go narracyjnie w grze, jeśli przegrany się zgodzi albo zniszczyć mu jedną
wybraną przez siebie Rzecz. BN dotyczą te same zasady.
TESTY PRZECIWSTAWNE
Wszystkie testy jakie będą przeprowadzane w TR są uważane za przeciwstawne.
Nawet jeśli postać wykonuje czynność niezależnie od innych jej przeciwnikiem staje się Poziom
Trudności testu.
Nie pozostawia żadnych wątpliwości, że Opozycjoniści to ludzie szaleni, zawiadamia Dział
Ochrony. W materiałach z przesłuchania jednego z sabotażystów, udostępnionych za zgodą
Panów Nocy, pojmany twierdzi, że wojna w Azji jest spiskiem i obie walczące tam strony
konfliktu to wysyłane z sprzecznymi informacjami siły H.O.P.E. inc. Bzdura. Tych ludzi trzeba
leczyć.
400215178.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin