ankieta - zielona szkoła.doc

(94 KB) Pobierz

Ankieta ewaluacyjna dla uczestników „Zielonej Szkoły”

Przedstawiona poniżej ankieta jest anonimowa. Przeczytaj ją uważnie i u dziel krótkich odpowiedzi.

 

1. Czy dobór tematów realizowanych w ramach programu Zielonej Szkoły był odpowiedni?

TAK                                                    NIE 

 

2. Czy treści przekazano w interesujący, przystępny sposób?

TAK                                                   NIE   

 

3. Czy metody prowadzenia zajęć wywołały Twoją aktywność?

TAK                                                  NIE   

 

4.  Czy prowadzone zajęcia pomogły Ci uzupełnić wiedzę i rozwinąć posiadane umiejętności?

TAK                                                 NIE 

 

5. Czy oderwanie od systemu klasowego, nauka przez odpoczynek i zabawę sprzyja Twojemu rozwojowi intelektualnemu i osobowościowemu?

TAK                                                NIE 

 

6. Czy aktywne spędzanie czasu z przyrodą sprzyja wyrabianiu wśród młodzieży postaw przyjaznych środowisku?

TAK                                                NIE

 

                                                                        DZIĘKUJEMY!

                                                                                                                

 

ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY

 

        W programie uczestniczyły klasy Ic oraz Id.

         Ankietę wypełniło 30 uczniów.

 

1.     Według 29 uczniów(97%) dobór tematów był odpowiedni, natomiast 1uczeń(3%) stwierdził, że nie odpowiadały mu tematy realizowane w ramach zajęć Zielonej Szkoły.

 

 

 

 

2.     Wszyscy uczestnicy uznali(100%) , że treści zostały im przekazane

w sposób ciekawy i przystępny.

 

3.     25 uczniów(83%) uważa, że metody jakimi były prowadzone zajęcia        

spowodowały ich aktywność, natomiast 5(17%)  twierdzi, że nie                  pobudziły ich do działania.

4.     Wszyscy uczniowie(100%) uczestniczący w zajęciach „Zielonej Szkoły” stwierdzili, że uzupełnili swoją wiedzę i posiadane umiejętności.

5.     Podobnie, jak poprzedni punkt ankiety(100%) , oceniono, że nauka

    poprzez odpoczynek i zabawę sprzyja rozwojowi intelektualnemu

    i osobowościowemu.

  

               

 

6. Spędzanie czasu  z przyrodą sprzyja wyrabianiu wśród    młodzieży

postaw przyjaznych środowisku – zgadza się z tym 23 uczniów(77%), natomiast 7 uczniów uważa, że ta forma spędzania wolnego czasu nie wyrabia pozytywnych postaw.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin