UMOWA SPONSORSKA
Przedmiot umowy
Przedmiotem umowy jest sponsorowanie przez firmę ............. Załogi jachtu Omega POL...............
Definicje
Sponsor - firma .......
Sponsorowany - załoga POL........... w składzie : ....................................................................
Stowarzyszenie - Związek Klasy Omega
Warunki umowy
l. Obowiązki sponsora
1.1. Sponsor przekaże na rzecz Stowarzyszenia kwotę .................. PLN w dwóch równych ratach po ...... PLN. Raty będą wpłacane odpowiednio na konto Stowarzyszenia - pierwsza do........., druga do............
1.2. Sponsor przekaże sponsorowanym komplet odzieży sportowej z logo firmy. Od momentu przekazania odzież stanowi własność sponsorowanego i nie podlega zwrotowi.
l .3. Sponsor zakupi kamizelki asekuracyjne oraz sfinansuje wykonanie reklamy na żaglach i łodzi sponsorowanego.
2. Obowiązki Stowarzyszenia
2.1. Stowarzyszenie zobowiązuje się do wykorzystania całej przekazanej przez Sponsora kwoty na pokrycie kosztów startów w Pucharze Polski i treningów Sponsorowanego (załoga POL.....).
2.2. Stowarzyszenie zobowiązuje się do wspierania działań Sponsora i Sponsorowanego zmierzających do promocji i reklamy Sponsora.
2.3. Stowarzyszenie wyraża zgodę na wykorzystanie nazwy i logo Stowarzyszenia w materiałach promocyjnych Sponsora.
3. Obowiązki Sponsorowanego
3.1. Sponsorowany zobowiązuje się wykorzystać wszystkie środki otrzymane od Sponsora za pośrednictwem Stowarzyszenia na starty w regatach cyklu Pucharu Polski i treningi.
3.2. Sponsorowany przyjmie nazwę .............SAILING TEAM i będzie używał takiej
nazwy w czasie trwania umowy sponsorskiej w startach w regatach cyklu Pucharu Polski w klasie Omega.
3.3. Sponsorowany zgadza się na wykorzystanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sponsora w celach reklamowych i marketingowych.
3.4. Sponsorowany zgadza się na wykorzystaniu swojego wizerunku do celów reklamowych i marketingowych.
3.5. Sponsorowany będzie brał udział w imprezach organizowanych i wskazanych przez Sponsora mających na celu reklamę i promocję Sponsora.
4. Pozostałe warunki umowy
4. l. Stowarzyszenie ma prawo wykorzystywać nazwę ..........SAILING TEAM do swoich celów reklamowych i marketingowych.
4.2. W trakcie regat Pucharu Polski Sponsorowany nie może reklamować innych firm, poza producentami żagli, łodzi i osprzętu żeglarskiego( w granicach przewidzianych przepisami ISAF), oraz sponsorów regat, jeśli wymaga tego instrukcja żeglugi.
4.3. Jakakolwiek inna reklama dozwolona jest wyłącznie za zgodą Sponsora.
4.4. Zmiany w niniejszej umowie wymagają formy pisemnej.
4.5. Umowa trwa do końca ......roku.
4.6. Umowa może zostać przedłużona za zgodą wszystkich stron.
4.7. Umowa jest ważna po podpisaniu przez wszystkie strony
Sponsor Stowarzyszenie Sponsorowany
marketingsportowy