DZIECKA 6- LETNIEGO W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM PRZY
Imię .............................. Nazwisko..............................................................................................
Data i miejsce urodzenia...............................................................................................................
Adres dziecka................................................................................telefon ...................................
Rodzina: pełna, niepełna , zastępcza. Rodzeństwo.....................................................................
Który rok dziecko uczęszcza do przedszkola .............................................................................
Stan zdrowia dziecka...................Przebyte choroby.....................................................................
Warunki materialne rodziny: bardzo dobre, dobre, wystarczające, złe
Zainteresowania dziecka, ulubione zabawy, przejawiane uzdolnienia.........................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................Spostrzeżenia rodziców dotyczące ewentualnych trudności wychowawczych i rozwojowych
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Objaśnienia:
Wpisujemy: Tak, nie ,czasami .W przypadku wady wymowy wpisujemy rodzaj trudności.
Październik
Czerwiec
i innych.
3. Rozróżnia 4 pory roku i potrafi podać ich charakterystyczne cechy.
4. Przestrzega podstawowych zasad ochrony przyrody.
5. Rozumie znaczenie wody dla życia ludzi i zwierząt.
i gramatycznym. Wady wymowy.
(legendy, opowiadania, bajki)
· sylaby
· głoski
· według wzoru
· z pamięci
· tekst
· proste zdania
· łatwe wyrazy
· popełnia błędy (jakie?)
· nie czyta
· literowanie
· sylabowanie
· czyta wyrazami
· sposób mieszany
· wolne
· przeciętne
· szybkie
· pismo nieczytelne
· litery niekształtne
· wykracza poza linię
· niewłaściwy wybór linijek]
· myli litery o podobnym kształcie
1. Rozumie i nazywa stosunki przestrzenne dotyczące:
· kierunków ( w prawo, w lewo)
· położenia (na, pod, obok, za, z lewej, z prawej)
· odległości ( daleko, blisko, tak samo)
2.Prawidlowo posługuje się pojęciami dotyczącymi:
· wielkości
· szerokości
· grubości
· wysokości
3. Rozpoznaje i nazywa podstawowe figury i bryły geometryczne (koło, kwadrat, prostokąt, trójkąt, kula, sześcian)
4. Poprawnie wymienia nazwy:
· dni tygodnia
· pór roku
· rano, w południe, wieczór
· wczoraj, dziś, jutro
· wyodrębnia w zbiorze podzbiory
· wie, co to jest „część wspólna zbiorów”
w zakresie 10.
VIII Muzyczno- plastyczna
1. Chętnie i dużo rysuje i maluje.
2. Wykonuje rysunki bogate w szczegóły.
3. Rozpoznaje i nazywa podstawowe kolory.
4. Sprawność ręki na zajęciach artystycznych:
· bardzo dobra
· przeciętna
· zła
5. Rysuje i wykonuje czynności ręką:
· prawą
· lewą
· raz prawą raz lewą
.........................................
agatabo1