Fantastic Four.txt

(47 KB) Pobierz
Fantastic Four
 
 

POZIOM 1-A: COSMIC STORM


Cel g��wny: 
- Zabezpieczy� statek przed rojem meteor�w

Cel poboczny:
- Zrobi� to w mniej ni� 5 minut

Przebieg:

Kierujesz Benem odzianym w niezbyt wygodny skafander. Pocz�tkowo lecisz do przodu, a na rozwidleniu skr�casz w lewo. Po drodze dostrzegasz wiruj�cy �eton z cyferk� 4. To sekretna ikona - fajnie by by�o, gdyby� znalaz� podobn� na ka�dym z etap�w.

Zasuwasz dalej przed siebie. Szlak skr�ca w prawo i w�wczas zaczyna si� dzia�. Pierwsze meteory uderzaj� o statek, niszcz�c spore fragmenty mostku. Musisz si� spieszy�! Po lewej dostrzegasz du�e, ��te pokr�t�o. Podlatujesz do niego i przekr�casz je. Potem ruszasz dalej, mijaj�c rozpadlin�. Dopadasz drugiego pokr�t�a i zakr�casz je. Fruniesz dalej, trzymaj�c si� lewej strony.

W kolejne pokr�t�o uderza pot�ny kamie�, zrzucaj�c je na mostek. Podnosisz je i wkr�casz w odpowiednie miejsce. Potem lecisz dalej i na samym ko�cu �cie�ki wykonujesz efektowny skok przed siebie. Mimo to zostajecie napromieniowani...


POZIOM 1-B: REED'S ESCAPE

Cel g��wny: 
- Odnale�� Sue

Cel poboczny: 
- Pokona� co najmniej 10 przeciwnik�w i nie straci� �ycia.

Przebieg:

Zabaw� rozpoczynasz w pomieszczeniu szpitalnym. Przez chwil� �wiczysz sztuki walki, rozwalaj�c wszystko, co widzisz w pokoju. Potem podchodzisz do drzwi i zatrzymujesz si� przy niewielkim �wiate�ku, kt�re wida� na pod�odze. Naciskasz odpowiedni guzik i na ekranie pojawia si� minigra. Musisz po��czy� kablem lew� zewn�trzn� cz�� maszyny z jej �rodkiem. Gdy pop�ynie nim pr�d, drzwi otworz� si�.

Wychodzisz na korytarz. Niemal od razu pojawiaj� si� na nim roboty ochronne. Dolatuj� do ukrytych w schowkach korpus�w, do��czaj� si� do nich i po chwili, ju� w pe�ni uzbrojone, atakuj� Ci�. Staczasz z nimi kr�tk� walk�. Po pokonaniu ich podchodzisz do kolejnych drzwi i przeciskasz si� pod nimi w spos�b podobny jak poprzednio. Po chwili jeste� ju� po drugiej stronie!

Kolejna sala przypomina pok�j konferencyjny. Stoj� w nim sto�y i krzes�a, a po rogach poustawiano kwiaty w doniczkach. Pojawiaj� si� kolejne roboty, kt�re atakuj�, sk�d tylko mog�, nawet zza okien. Na szcz�cie tym razem towarzyszy Ci robot-renegat, kt�ry ca�y czas ok�ada Twoich przeciwnik�w. Na wszelki wypadek, po sko�czonej walce, i jemu dajesz wycisk.

W kolejnym korytarzu r�wnie� nie brakuje robot�w. Po lewej stronie, na �cianie wida� napis "L7 SECURITY NORTH WING". Zagl�dasz tam i podchodzisz do niebieskiego �wiate�ka. Naciskasz odpowiedni guzik i po chwili na ziemi� spada niewielka sekretna ikona. Zbierasz j�. Potem rozwalasz reszt� robot�w znajduj�cych si� w pomieszczeniu, raz jeszcze bawisz si� w minigr� i ruszasz do przodu. Prosty szlak doprowadzi Ci� do wielkiego komputera. W�amujesz si� do niego i ko�czysz poziom.


POZIOM 1-C: HUMAN TORCH

Cel g��wny:
- Uciec ze skrzyd�a szpitalnego
- Odszuka� piel�gniark�

Cel poboczny:
- Pokona� co najmniej 25 przeciwnik�w

Przebieg: 

Na Tw�j widok przera�ona piel�gniarka wydaje z siebie spazmatyczny okrzyk i ucieka gdzie pieprz ro�nie. Po kr�tkim treningu wydolno�ciowym wyskocz na korytarz i pozb�d� si� robot�w. Zatrzymaj si� przed podw�jnymi drzwiami i skr�� tam w lewo. W pokoju, do kt�rego trafisz, ujrzysz przera�onego lekarza oraz sekretn� ikonk�. Zabierz j�.

W kolejnym pomieszczeniu mijasz zestaw p�ek i szafek. Wygl�daj� Ci na jakie� archiwa! Mijasz je, rozwalaj�c kolejnych przeciwnik�w. Starasz si� ich trzyma� na odleg�o�� i nie pozwoli�, by Ci� okr��yli. Potem przechodzisz na prawo. Widzisz uciekaj�c� przed robotami piel�gniark�. Wdajesz si� z maszynami w pojedynek. Szybko zauwa�asz jednak, �e z drzwi naprzeciwko wej�cia wci�� nadchodz� posi�ki. Rozrzucasz wi�c pod nimi pojemniki z gazem, kt�re stoj� w k�cie, po czym rozwalasz je kul� ognia. Przez tak� zapor� roboty nie mog� si� przedosta�!

W kolejnej sali powtarzasz ten sam manewr, to znaczy rozwalasz i podpalasz pojemniki z gazem. Po pokonaniu przeciwnik�w przechodzisz do nast�pnej sali i zatrzymujesz si� przed drzwiami. Wypalasz w nich okr�g�� dziur� (naciskaj�c odpowiedni przycisk). Potem czeka Ci� jeszcze seria pojedynk�w z robotami.


POZIOM 1-D: INVISIBLE WOMAN

Cel g��wny:
- Odszuka� Reeda

Cel dodatkowy:
Nie w��czy� �adnego alarmu

Cel poboczny:
- Nie straci� �ycia

Przebieg: 

Rozpoczynasz we w�asnym pokoju. Szybko opanowujesz sztuk� znikania, kt�ra do�� pot�nie wyczerpuje twoje si�y (pasek w lewej g�rnej cz�ci ekranu). Czekasz przez chwil�, a� si� odnowi, po czym - zn�w niewidoczna - wbiegasz na korytarz i niszczysz zza plec�w dwa stoj�ce tam roboty. Potem odzyskujesz si�y i przechodzisz przez okno do niewielkiego pomieszczenia pracowniczego. Tam r�wnie� staczasz walk�.

Droga prowadzi w prawo i jest nadzorowana przez dwie kamery. Miejsca, w kt�re s� one zwr�cone, o�wietlono reflektorami. Pami�taj, �eby pozosta� tam niewidzialn�. Id� przed siebie, tak jak prowadzi korytarz. Gdy dotrzesz do sali konferencyjnej, do��cz do Reeda i wraz z nim pokonaj wszystkich przeciwnik�w. Jest ich sporo, wi�c walka potrwa kilka minut.

Gdy pozb�dziesz si� robot�w, prze��cz si� na Reeda i podejd� do komputera. Hackuj go (znana ju� minigra), potem cofnij si� kilka plansz i w korytarzu przy rozstajach odszukaj ukryty pok�j. Znajdziesz w nim sekretn� ikon�. Zabierz j� i wr�� do Invisible Woman. Sta� przy niej. Jako Sue w��cz pole si�owe wok� Reeda. Teraz - ju� jako Reed - przejd� przez zapor� na drug� stron� i hackuj drugi komputer.


POZIOM 1-D: BEN'S RAMPAGE

Cel g��wny:
- Pozby� si� szpitalnej ochrony

Cel poboczny:
- Zniszczy� 15 przedmiot�w
- Pokona� 20 przeciwnik�w

Przebieg: 

Budzisz si� jako Ben w pokoju szpitalnym. Masz olbrzymie r�ce i klat� zbudowan� chyba ze ska�y. Zrywasz si� na r�wne nogi, a w�wczas atakuj� Ci� roboty ochronne. Rozpoczynasz z nimi walk�. Po chwili odkrywasz, �e przeciwnicy atakuj� falami. Kiedy pozb�dziesz si� kilku, pojawiaj� si� nast�pni. W czasie starcia rozwalasz przedmioty znajduj�ce si� w pobli�u. Gdy zniszczysz swoje ��ko, zdob�dziesz sekretn� ikon�.

Po pewnym czasie us�yszysz wo�anie przyjaci�. B�dzie ono dobiega�o zza pot�nych drzwi. Aby je otworzy�, podczas mini-gry wciskaj szybko klawisz A. Po chwili w pokoju pojawi� si� r�wnie� roboty ochronne wraz z ich bossem, pot�nym i szalenie niebezpiecznym Ultra-botem. Mo�esz go za�atwi� w spos�b tradycyjny, atakuj�c pi�ciami i odskakuj�c, gdy sam przechodzi do ataku (bierze w�wczas pot�ny zamach). W razie potrzeby zmie� posta�, kt�r� kierujesz, pozwalaj�c pozosta�ym odpocz��. Co jaki� czas na ekranie pojawi si� minigra, uruchamiana klawiszem B. W jej trakcie musisz przyciska� klawisz A dok�adnie tak, jak wskazuje kreska. Masz szans� pokona� przeciwnika przed czasem!

Po sko�czonej walce Ben ucieka z pomieszczenia szpitalnego. Przyjaciele postanawiaj� go odnale��. Podejrzewaj�, �e biedaczek wyruszy� w swoje rodzinne strony.


POZIOM 2-A: YANCY STREET

Cel g��wny:
- Ochroni� Alicj�
- Pokona� szefa bandyt�w

Cel poboczny: 
- Pokona� 30 przeciwnik�w

W chropowatej sk�rze Bena docierasz do swojej dzielnicy i niemal od razu stajesz si� �wiadkiem zadymy. Kilku bandyt�w dopada niewidom� dziewczyn�. Rzucasz si� jej na ratunek. T�uczesz go�ci przez kilka d�u�szych chwil, unikaj�c walki z przypadkowymi przechodniami. W razie potrzeby podnosisz ci�kie przedmioty (takie jak taks�wka) i ciskasz nimi w przeciwnik�w. Niestety, go�ci wci�� przybywa. Wyskakuj� z bram i zza p�ot�w, zje�d�aj� si� samochodami. W pewnym momencie jeden z nich, stoj�cy na balkonie, rzuca Ci� ceg�� w g�ow�.

Stajesz pod nim, w miejscu, gdzie �wieci si� ��ty punkt. Uruchamiasz minigr� i szybko przyciskaj�c wskazany przycisk podskakujesz i zrzucasz go na d�. W chwil� p�niej p�ka drewniana brama chroni�ca przej�cia na prawo. Ruszasz t� drog�. Po drodze rozwalasz drewniany p�otek, kt�ry masz przed nosem. Za nim znajdujesz sekretn� ikonk�. Potem udajesz si� na prawo.

W w�skim korytarzu pojawiaj� si� chudzi go�cie ze strzelbami. S� niebezpieczni, ale s�abo si� bij� - warto wi�c ich szybko eliminowa�. Droga prowadzi w lewo, do niewielkiej uliczki, gdzie dostrzegasz szefa bandyt�w. Go�� grozi Ci, a p�niej wycofuje si� w bezpieczne miejsce. Atakuj� Ci� jego ludzie. Rozwalasz ich. Przy okazji likwidujesz pi�ciu go�ci stoj�cych na balkonach. Tu sprawdza si� metoda z poprzedniej ulicy - chwytanie za balkon, mini-gra, po czym wielki trzask.

Po rozprawieniu si� z wrogami ruszasz w prawo. Na samym ko�cu uliczki stoi dom z czterema kolumnami. Rozwalasz je, a w�wczas budynek zawala si�. Ruszasz w prawo, eliminuj�c kolejnych bandyt�w. Za zakr�tem zaskakuje Ci� minici�ar�wka. Podnosisz j� i przerzucasz na bok. Ruszasz do przodu, na podw�rko. Tam czeka Ci� pojedynek z szefem. Go�� walczy nie�le, dlatego nale�y przeprowadza� szybkie ataki. Gdy tylko go�� przejmie inicjatyw�, trzeba szybko wycofa� si�. I atakowa� znowu!


POZIOM 2-B: CAPTURE BEN

Cel g��wny:
- Uspokoi� Bena
- Naprawi� tory kolejowe

Cel dodatkowy:
Ocali� cywil�w

Cel poboczny:
Pokona� 10 przeciwnik�w

Ben wci�� ucieka i nie chce widzie� przyjaci�. S�k w tym, �e �ciga go wojsko, kt�re my�li, �e ma do czynienia z niebezpiecznym mutantem. Jako Sue i Reed walczysz z bandytami w w�skiej alejce. Rozwalasz ich szybko, gdy� z regu�y nie stawiaj� oporu. W pewnym momencie po lewej stronie, w miejscu, gdzie Ben rozwali� kamienic�, pojawia si� �wiec�ce k�ko. Jako Sue podchodzisz w te miejsce i uruchamiasz mini-gr�. Po jej zaliczeniu gruz znika z przej�cia.

Ruszasz �ladem Bena, rozwalaj�c kolejnych bandyt�w. W pewnym momencie docierasz do podw�rka, przy kt�rym stoi czo�g. �o�nierze pr�buj� postrzeli� waszego przyjaciela, lecz rozwalaj� jedynie kamienice obok. Z balkon�w zwisaj� cywile. Jako Reed �apiesz ich i �ci�gasz na ziemi�, staj�c obok �wiec�cego punktu i naciskaj�c odpowiedni guzik (Sue w tym czasie walczy z bandytami). Po uratowaniu trzech go�ci czekasz, a� Ben rozwali tank i ucieknie. W�wcza...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin