Trespasser.txt

(47 KB) Pobierz
Trespasser



The Beach - The Training Area (Opcja treningowa)

Zadania:

- Opu�� pla�� i wdrap si� na g�r�
- Naucz si�, jak pos�ugiwa� si� przedmiotami
- Praktykuj wdrapywanie si� i skakanie
- Naucz si� jak mierzy� i strzela� z broni
- Nauka wykorzystania pude� do pokonywania �cian
- Pokonaj pierwsz� dziur� na �cie�ce
- Spotkaj Brachiosaura
- Pokonaj drug� dziur� w �cie�ce
- Zabij Raptora
- Wespnij si� na chwiej�cy si� ust�p
- Znajd� Monorail Station i wyj�cie (Exit)

Pierwszy poziom jest w�a�ciwie obszarem treningowym, aby� przyzwyczai� si� do interfejsu, ruch�w, skok�w i pos�ugiwania si� r�nymi przedmiotami. Zaczynasz swoj� przygod� na pla�y, w miejscu rozbicia si� twojego samolotu. Przeszukaj terytorium, zanurz si� w wod�, a nast�pnie, kiedy ju� b�dziesz gotowy, skieruj si� w g��b l�du, w stron� wielkiej bia�ej ska�y na lewo. Wskocz na ska��, a nast�pnie wejd� na w�sko opadaj�cy skraj ska�y, aby uda� si� na g�r�. Znajdziesz ruiny pewnego rodzaju fundamentu dla struktury, kt�ra nigdy nie zosta�a uko�czona. Zobaczysz tu kilka beczek, desek i skrzy�. Zapoznaj si� z nimi i potrenuj umiej�tno�� ich podnoszenia. Obracaj nimi i podrzucaj wok�. Kiedy ju� dobrze opanowa�e� spos�b, w jaki "dzia�aj�" twoje r�ce, skieruj si� w stron� l�du, do struktury betonowej. Potrenuj wspinanie si� i podskakiwanie, aby dosta� si� na szczyt ska�y. Zrzu� kilka beczek na bok i podziwiaj urod� okolicy, gdy ju� b�dziesz na g�rze. Wracaj, na d� i przejd� do pierwszej �ciany i wr�t. Podejd� do wr�t, aby je potr�ci�. 

W nast�pnej lokacji znajdziesz pierwszy z pot�nego wyboru broni palnej, kt�re s� dost�pne w grze i kt�rych b�dziesz tu u�ywa�. Mo�esz nie�� dwie takie rzeczy za jednym razem, zatem we� par� broni i zacznij strzela� do tego, co tu widzisz. Pude�ka i puszki s� porozk�adane wok� na tym terytorium - wszystko dla twojej przyjemno�ci, aby� m�g� sobie rado�nie postrzela�. Znajdziesz nawet kilka kamieni, kt�rymi mo�esz rzuca� gdy sko�czy ci si� ju� amunicja. Mo�e, przed opuszczeniem tego rejonu, b�dziesz chcia� oprze� si� przynajmniej na jednej spluwie?

Z nast�pn� bram� nie p�jdzie ci ju� tak �atwo jak z pierwsz�. B�dziesz musia� wskakiwa� na r�ne pud�a i skrzynie, aby dosta� si� na �ciany. Przesuwaj je, je�li musisz, aby umo�liwi� sobie wykonanie ruchu. Przeskocz ponad �cian� z g�ry  pud�a i dalej zmierzaj do przodu. Sprawd� billboard, gdy wejdziesz dalej w g��b l�du. Po kr�tkim czasie docierasz do g��bokiego kana�u na drodze z trzema skrzyniami. Stara ci�ar�wka w prawej kryje w sobie Hunting Rifle, kt�ry mo�esz wzi�� zanim zaczniesz rozwi�zywa� zagadk� zwi�zan� ze skrzyniami. Przesu� skrzynie i u�yj jednej lub wi�cej naraz, aby wydosta� si� z zag��bienia z drugiej strony.

Kiedy ju� uda�o ci si� i jeste� tam, pojawi si� muzyka, kt�ra towarzyszy� b�dzie przybyciu pary Barchiozaur�w w dolinie poni�ej. Nie b�d� si� z tob� zadawa�y, zatem mo�esz patrzy� jak d�ugo chcesz, zanim ruszysz w drog� do nast�pnego kana�u i kolejnej porcji pude�. Ta zagadka jest troch� bardziej skomplikowana. We� jeden z dogodnie po�o�onych kamieni i wrzu� go na stos skrzy�. Powiniene� celowa� na sam szczyt, aby� nie wrzuci� jednej z tych mniejszych skrzy� do rowu. U�yj pud�a, aby wyskoczy� z zag��bienia i id� dalej wok� zakr�tu.


Kiedy wejdziesz do nast�pnej doliny, powiniene� namierzy� porzucon� ci�ar�wk� z lewej. Podejd� do niej i odszukaj Desert Eagle .44 i Baseball Bat. Uzbr�j si�, je�li my�lisz, �e w�a�nie tego ci teraz potrzeba, a nast�pnie id� dalej wzd�u� �cie�ki w stron� ma�ego klifu i struktury z drewna.

Mniej wi�cej w�a�nie w tym czasie pierwszy nieprzyja�nie do ciebie nastawiony dinozaur prawdopodobnie rzuci si� na ciebie od ty�u. Odwr�� si� i zabij Raptora, a nast�pnie postaraj si� rozwi�za� zagadk� zwi�zan� z ust�pem. Mo�esz wspi�� si� po belce, a nast�pnie wskoczy� na platform�, dalej wbiec do g�ry i wskoczy� na szczyt klifu. Mo�esz te� wrzuci� kamie� na bezklifow� cz�� punktu, aby j� obni�y� drug� stron� tak, aby� m�g� wzi�� rozbieg i przeskoczy�. To typowe dla wi�kszo�ci zagadek z Trespassera. W przysz�o�ci b�d� jedynie m�wi�: "Rozwi�za�em ka�d� poszczeg�ln� zagadk�". Mo�esz spokojnie pr�bowa� znale�� alternatywne, i mo�liwe, �e lepsze, sposoby, jak to zrobi�.

Kieruj si� drog� a� dojdziesz do schowka z broni� (bia�a skrzynka) z Desert Eagle w �rodku. Zaraz, mniej wi�cej w tym w�a�nie momencie, z prawej wyskoczy na ciebie Raptor. Powiniene� go zabi�. Id� w dalszym ci�gu drog�. W ko�cu przyb�dziesz na Monorail Station. Wespnij si� po schodach i wys�uchaj zniszczonego nagranego powitania. Nast�pnie wyskocz na tory i skieruj si� w stron� ogrodzonego lasu. Przeskocz dziur� w torach u�ywaj�c do tego celu w�skiej belki, aby uzyska� dodatkow� odleg�o�� do skoku. Wreszcie na ko�cu tor�w zeskocz, ponad �cian�, i do nast�pnej lokacji.


Jungle Road - The Monorail Trail

Zadania:

- Kieruj si� wspornikami kolejki
- Poszukaj szopy i terytorium wypoczynkowego
- Zobacz potyczk� Triceratops�w z Raptorami
- Przeszukaj dom plantacji (Plantation house)
- U�yj budki telefonicznej (Call Box)
- U�yj d�wigu, aby dosta� si� na kolejk�
- Id�/skacz wzd�u� zniszczonej kolejki do wyj�cia

Podczas badania tej cz�ci wyspy zawsze staraj si� mie� na widoku wsporniki kolejki jednotorowej. S� one twoim przewodnikiem, kt�ry doprowadzi ci� do ko�ca tej cz�ci wyspy. Je�li jeszcze nie zauwa�y�e�, to mam dla ciebie smutn� wiadomo�� - nie masz broni. Ale na ca�e szcz�cie zawsze na pocz�tku gdzie� w pobli�u znajduje si� troch� przydatnych zabawek tego typu. Na przyk�ad - we� Desert Eagle z pude�ka i rusz wzd�u� kolejki, kieruj�c si� jej wspornikami. Na lewo powiniene� ujrze� beczki i kawa�ki element�w kolejki. We wszystkim tym zakopany jest z�b T-Rexa. Zapewne nie najlepsza bro�, kt�rej by� sobie zapragn��, ale przy jej pomocy z pewno�ci� zabijesz wszystko z ma�ej odleg�o�ci. Je�li kontynuujesz pod��anie tras� kolejki, ju� niebawem powiniene� napotka� Smith & Wesson 686. Namierzysz te� Jawbone, kt�ra r�wnie� jest sensown� broni�, ale pami�taj - mo�esz nosi� dwa przedmioty jednocze�nie, i bro� na odleg�o��, jak spluwy, jest zawsze lepsza ni� bro� do walki wr�cz. Zaraz przyb�dziesz do ma�ej polany, gdzie wok� spaceruje sobie Stegozaur, zajadaj�c si� jakimi� ro�linami. Dalej na drodze widzisz par� Raptor�w, kt�re �ledz� tego wielkiego faceta. Mo�esz albo zabi� Raptor�w (i uratowa� Stega), albo spr�bowa� przedrze� si� za nie, z nadziej�, �e Raptory bardziej zainteresowane s� swoim polowaniem ni� tob�. Na ko�cu drogi znajduje si� ma�y klif z du�ym pud�em, mo�esz u�y� Helmet lub wystrzeli� z jednej ze swoich broni, aby zrzuci� pud�o na d�, z betonowych szyn. Przenie� pud�o i u�yj go jako stopnia, aby dosta� si� na wi�ksze pud�o, a w ko�cu na szczyt klifu. Mo�esz ca�kowicie omin�� t� zagadk� id�c na lewo, obchodz�c to miejsce, ale chyba powiniene� naby� troch� przydatnych umiej�tno�ci - p�niej b�dziesz nieraz musia� wykona� podobne rzeczy. Szybko przyb�dziesz do ma�ego obszaru wypoczynkowego, kt�ry sk�ada si� z cha�upy, kilku podk�w i koszyk�wki. Raptor ukrywa si� za szop� i nie jest tutaj bynajmniej tylko po to, aby rzuca� do obr�czy. Po tym, kiedy ju� dasz mu permanentny "timeout", mo�esz zdoby� Desert Eagle, kt�ry znajduje si� pod koszem na �mieci i rozwali� deski, aby wzi�� z szopy Bennelli Shotgun. W rozbitym jeepie wewn�trz doliny znajduje si� Ruger Redhawk, ale do tego miejsca powiniene� by� ju� do�� dobrze uzbrojony, wi�c po co zawraca� sobie g�ow�? Znowu skup si� na torach, kt�re ci�gn� si� dalej na prawo od szopy. Przemierzaj� na lewo, by w ko�cu wznie�� si� nad dolin�, gdzie Triceratopsy zmagaj� si� z par� wyg�odnia�ych Raptor�w. Mo�esz obejrze� walk�, by zobaczy�, kto wygra� (wynik nie jest przewidziany w scenariuszu), lub mo�esz przemkn�� si� na prawo lub w lewo, podczas gdy potwory walcz�. Gdy skierujesz si� w lewo, dojdziesz za chwil� do starego domu plantacji (Plantation House), w kt�rym nie znajdziesz niczego warto�ciowego, i kt�ry strze�ony jest przez przynajmniej pojedynczego Raptora. Je�li masz ochot� na zwiedzanie i chcia�by� zabi� kolejnego dinozaura, ruszaj. Mo�esz i�� dalej za domek i za samotnego Parasaurolophusa, aby omin�� wiele przeszk�d, kt�re m�g�by� napotka�, kiedy zdecydowa�by� si� na drog� w prawo, z powrotem do bitwy. W ko�cu przedrzesz si� i zako�czysz przy d�wigu. Je�li jednak zdecydujesz si� na drog� w prawo, zmierzaj do wodospadu i skr�� w lewo, aby skierowa� si� ku wzg�rzu. Dalej w g�r� i jeszcze wy�ej na kolejnej g�rze z lewej (z ty�u za bitw�) znajdziesz niez�y kamienny kr�g ceremonialny, kt�ry wznosi si� nas dolin�. Nie ma tam nic ciekawego, ale mo�e b�dziesz chcia� podziwia� widok. Id� dalej wzd�u� tej okre�lonej �cie�ki, aby dosta� si� do budki telefonicznej.
Niewa�ne jaki numer wykr�cisz, i tak us�yszysz irytuj�c� nagran� wiadomo��, kt�ra m�wi, �e telefon nie dzia�a. Chyba nie s�dzi�e� tak naprawd�, �e wszystko zamierza si� u�o�y� tak prosto? Wespnij si� na pud�a i przeskocz na ni�sz� cz�� opadaj�cych tor�w kolejki. Pod��aj t� drog� a� dojdziesz do sk�adowiska skrzy�. Wok� powinna czai� si� para g�odnych Raptor�w. Mo�esz spr�bowa� rzuci� w nie skrzyniami, ale prawdopodobnie b�dziesz musia� je zabi� za pomoc� bardziej typowej broni, zanim b�dzie po wszystkim. Opu�� si� na d� na stos pude�, aby unikn�� powa�nego zranienia. Nast�pnie przejd� na ziemi�, gdzie znajdziesz le��cy Bennelli Shtogun oraz Redhawk w bia�ym schowku na bro�. Id� dalej dolin� a� dojdziesz do wie�y z wielkich skrzy� z kilkoma pojedynczymi pud�ami na szczycie. Jedna z nich ma na sobie Calico SB5, kt�ry mo�e by� tw�j, je�li uda ci si� zestrzeli� pud�o ze stosu skrzy�. Znajdziesz te� Redhawk r�wnie� le��cy w tym miejscu na ziemi. Kiedy ju� zdob�dziesz nowe bronie, przenie� pud�o do wielkiego pud�a naprzeciwko kr�tkiego klifu i wspinaj si�, aby przej�� dalej. Id� dalej, a� dojdziesz do g��bokiej doliny. Wok� tego terenu zobaczysz spaceruj�cego Stegosaurusa. Jest �ledzony przez band� Raptor�w. Kryj� si� w lesi...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin