voyager.txt

(18 KB) Pobierz
Moderator


Dołšczył: 02 Wrz 2007
Posty: 428
Skšd: Łomianki 602-627-391
 Wysłany: Czw Gru 04, 2008 11:12 am    Temat postu: Kody błędów   

--------------------------------------------------------------------------------
 
Kody błędów 

Odczyt 

Kody błędów pojawiš się na lampce kontrolnej silnika. 
-W cišgu 5 sekund włšczyć zapłon 3 razy (włšczyć, wyłšczyć, włšczyć, wyłšczyć, włšczyć) 
-Będzie migała lampka kontrolna silnika. 

po 98r. 
1. Kluczyk w stacyjce w pozycji włšczone. (pierwsze włšczenie,wywietlajš się tylko kilometry i położenie dzwigni biegów P RND3L) 
2. Wciskamy na zegarach oba przyciski (TRIP i RESET) 
3. Trzymamy przyciski przez 3-5 sekund 
4. Puszczamy przyciski. 
5.Przyciskamy i puszczamy przycisk TRIP .(licznik kilometrów zacznie migać wywietlajšc dwucyfrowe kody 
kody wywietlane sš jako cyfry,nie liczymy mignięć) 

Jeli będš błędy na wywietlaczu zostanš wywietlone kody błędów 
Jeli nie będzie błędów zostanie wywietlony kod 55 
Przekręcenie kluczyka w pozycje OFF kasuje procedurę wywietlania. 


Resetowanie 

Odłšczyć ujemnš końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund aby zresetować ECU.Sygnał 
-Cyfra 1: Impuls wietlny o długoci 0.5 sekundy, z 0.5 sekundowš przerwš. - Przerwa, lampka ganie na 1 sekundę. 
- Cyfra 2: Impuls wietlny o długoci 0.5 sekundy, z 0.5 sekundowš przerwš. 
-Przerwa, lampka ganie na 2 sekundy. 

Kody błędów 

11 W czasie obracania silnika korbš nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 
12 Niedawno odłšczono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 
13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 
14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 
15 Brak sygnału czujnika prędkoci / odległoci. 
16 Wykryto utratę napięcia akumulatora przy pracujšcym silniku. 
17 (1985 tylko turbo): obwód czujnika stukania. Silnik zbyt długo pozostaje zimny. 
21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V). 
22 Sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem. 
23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego może być uszkodzony. 
24 Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem. 
25 Zwarty obwód napędu silnikowego automatycznego biegu jałowego (AIS) lub nie osišgnięto docelowego biegu jałowego. 
26 Nie uzyskano szczytowego napięcia w obwodzie wtryskiwacza. 
27 Obwód wtryskiwacza nie przełšcza się gdy jest to wymagane. 
31 Obwód lub układ sterujšcy solenoidu oczyszczania parownika. 
32 Nie działajš mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR. 
33 Obwód przekanika sprzęgła w układzie klimatyzacji otwarty lub zwarty. 
34 (1984-86) EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator prędkoci zwarty lub otwarty. 
35 Obwód przekanika wentylatora chłodzšcego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełšcznika biegu jałowego. 
36 Otwarty lub zwarty obwód sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obwód cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obwód elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV. 
37 Usterka lampki wskanikowej przesunięcia (układ 5-biegowy) Niskie napięcie w częci obwodu napędu solenoidu blokujšcego / odblokowujšcego przepustnicę (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przekładni (1995 i póniejsze). 
41 Obwód regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty. 
42 Otwarty lub zwarty obwód przekanika automatycznego wyłšczania (główny przekanik). Obwód sterowania przekanika pompy paliwa. Zespół poziomu paliwa - bez zmian w miarę przebywania odległoci. 
43 Nie uzyskano szczytowego pršdu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania. 
44 Na płytce logicznej FJ2 nie ma napięcia; samo-diagnostyka zespołu sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora. 
45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik został wyłšczony przez zespół sterowania). 
46 Zbyt wysokie napięcie w akumulatorze w czasie ładowania lub zbyt niskie napięcie w układzie ładowania. 
47 Zbyt małe napięcie w akumulatorze i zbyt mała moc alternatora (zbyt małe napięcie w układzie ładowania). 
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błšd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo). 
52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki bogatej; błšd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo). 
53 Wewnętrzny problem w zespole sterowania. 
54 Brak sygnału zmiany biegu na wyższy w czasie obrotów silnika (tylko wersja turbo); usterka wewnętrznego zespołu sterowania (tylko wersja '84 turbo). 
55 Koniec kodów. 
61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty. 
62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie można przechowywać w EEPROM. Błšd PCM, nie zapamiętano mil z SRI. 
63 Sterownik nie może zapisywać sygnałów w EEPROM. 
64 Niesprawny katalizator. 
65 Usterka przełšcznika układu wspomagania kierownicy. 
88 Poczštek testu (przeważnie nie podawany, nie należy go oczekiwać).
_________________
Chrysler Voyager 1998 3,3l LE 
Chrysler Voyager 3.0 V6 full opcja  "BurdelBabcia" - w trakcie remontu 
Dodge Caravan 1990 3.0 A604 - boazeria - nowa zabawka na półce z samochodzikami  

BABCIE RZĽDZĽ  
 
Powrót do góry          
 
 
Oktagon
Moderator


Dołšczył: 02 Wrz 2007
Posty: 428
Skšd: Łomianki 602-627-391
 Wysłany: Piš Gru 05, 2008 7:23 am    Temat postu:    

--------------------------------------------------------------------------------
 
Oczywiscie zero na poczatku w czterocyfrowym kodzie pomijamy. 
Np. 0171 to 171 

Code What it means 
30 Sensor heater relay problem 
36 Sensor heater relay problem 
106 MAP sensor voltage out of range detected at startup 
107 MAP sensor voltage too low 
108 MAP sensor voltage too high 
112 Intake air temperature sensor voltage low 
113 Intake air (charge) temperature sensor voltage high 
116 Coolant temparature sensor reading doesn't make sense 
117 Engine coolant temperature sensor voltage low 
118 Engine coolant temperature sensor voltage high 
121 Throttle position sensor and MAP sensor disagree with each other 
122 Throttle position sensor voltage low 
123 Throttle position sensor voltage high 
125 Taking too long to reach proper operating temparature and switch to energy-efficient mode 
129 Bad barometric pressure sensor (thanks, John King) 
130 Sensor heater relay problem 
131 Oxygen sensor seems to be shorted out or broken 
147 Oxygen sensor heater element not working properly (this device helps to reduce emissions more quickly) 
151 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to ground? 
152 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to active 12V? 
153 Oxygen sensor response too slow 
154 Oxygen sensor does not show either a rich or lean condition - may need replacement 
155 Oxygen sensor heater element not working properly (this device helps to reduce emissions more quickly) 
157 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to ground? 
158 Oxygen sensor voltage problem - short circuit to active 12V? 
159 Oxygen sensor response too slow 
160 Oxygen sensor does not show either a rich or lean condition - may need replacement 
161 Oxygen sensor heater element not working properly (this device helps to reduce emissions more quickly) 
171 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too lean (too much fuel is being added as a correction). 
172 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too rich (too much air is being added as a correction). 
174 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too lean (too much fuel is being added as a correction). 
175 The oxygen sensor is saying that the system air/fuel mix is far too rich (too much air is being added as a correction). 
176 Flex fuel sensor can't be seen 
178 Flex fuel sensor problem 
179 Flex fuel sensor problem 
182 Compressed natural gas temperature sensor problem 
183 Compressed natural gas temperature sensor problem 
201 Injector #1 control circuit problem (open or shorted) 
202 Injector #2 control circuit problem (open or shorted) 
203 Injector #3 control circuit problem (open or shorted) 
204 Injector #4 control circuit problem (open or shorted) 
300 Misfire detected in multiple cylinders. 
301 Misfire detected in cylinder #1. 
302 Misfire detected in cylinder #2. 
303 Misfire detected in cylinder #3. 
304 Misfire detected in cylinder #4. 
320 Crankshaft position sensor reference signal cannot be found while the engine is cranking. 
325 Knock sensor (#1) signal is wrong. 
330 Knock sensor (#2) signal is wrong. 
340 No camshaft signal being received by the computer 
350 A coil is drawing too much current. 
351 Coil #1 is not reaching peak current at the right time 
352 Coil #2 is not reaching peak current at the right time 
353 Coil #3 is not reaching peak current at the right time 
354 Coil #4 is not reaching peak current at the right time 
401 A required change in air/fuel mixture was not detected during diagnostic test. 
403 An problem was detected in the EGR solenoid control circuit. 
404 The EGR sensor's reported position makes no sense 
405 EGR position sensor voltage wrong. 
406 EGR position sensor voltage wrong. 
412 The secondary air solenoid control circuit seems bad (this is used for the aspirator). 
420 The catalyst seems inefficient (#1). 
432 The catalyst seems inefficient (#2). 
441 Evaporative purge flow system not working properly 
442 A leak has been detected in the evaporative system! 
443 Evaporative purge flow system solenoid not working properly 
455 A large leak has been detected in the evaporative system! 
456 A small leak has...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin