Wagony cysterny PKP - dane tech.pdf

(256 KB) Pobierz
Wagony cysterny
Typ: 424R, 204 R, 401 R, 206 R, 406R, 901 Ra, 902 Ra, 408 Ra, 402 Ra, 401Ra, 405 Ra,
406Rd, 401 Rb. 416 R, 418 R, 419 R, 408 Rc, 421 R, 422 R, 417Ra, 423 R, 413 R, 425 Rc, 426
R, 427 R, 421 Ra, 422 Ra, 428 Ra, 416 Ra, 431 R, 434 R, 416 Rb, 437 R, 438 R, 441 R, 442 R,
444 R, 437 Ra, 443 R, 438 Ra, 441 Ra, 440 Ra, 905 R , 434 Rb,
Wagon cysterna
Typ konstrukcji: 424R
·
Seria P.K.P. : RRh
·
Szerokość toru: 1435 mm
·
Ładowność: 54,5 t
·
Ciężar własny: 25,5t
·
Długość ze zderzakami: 11700 mm
·
Długość podwozia: 10460 mm
·
Szerokość wagonu: 2730 mm
·
Max. Szerokość wagonu: 3070 mm
·
Max. Wysokość wagonu: ~4132 mm
Pojemność: 31m 3
·
·
Średnica zewn. Zbiornika: 2100 mm
·
Długość zewn. Zbiornika: 9660 mm
·
Ciśnienie próbne: 4,5 atn.
·
Opróżnianie cysterny dołem: ф 100 mm
·
Opróżnianie cysterny górą: ф 65,5 mm spręż. Pow. 3 atn.
Powierzchnia ogrzewania: ~ 11,4 m 2
·
·
Wózek: wg. U.I.C.
·
Średnica kół: 1000 mm
·
Średn./dług. czopa osi: NJ ф130 x 240, NJP ф 130 x 240 ; NJ ф120 x 240 NJP ф 120 x
240 – toczne. ф 140/250 – ślizgowe
·
Hamulec zespolony: West. Lu V-1
·
Średnica cylindra hamulcowego: 14’’
·
Nastawiacz klocków hamulcowych i zmieniacz przekładni: SAB
Rok wykonania konstrukcji : 1959
·
·
Maks. Szybkość wag. : 80 km/h
Wagon cysterna
Typ konstrukcji: 204 R
·
Seria P.K.P. : Rh
·
Szerokość toru: 1435 mm
·
Ładowność : 22,5 t
·
Ciężar własny: 12,5 t
·
Długość ze zderzakami: 9730 mm
·
Długość podwozia: 8490 mm
·
Szerokość podwozia: 2150 mm (czołownice)
·
Max. Szerokość wagonu : 3054 mm
·
Max. Wysokość wagonu: ~3570 mm
·
Pojemność : 20,3 m 3
·
Średnica zewn. zbiornika : 2000 mm
·
Długość zewn. Zbiornika : 7090 mm
·
Ciśnienie próbne : 3 atn
·
Opróżnianie cysterny dołem: ф 100 mm
·
Opróżnianie cysterny górą: ф 25 m wodą – pod ciśnieniem
·
Średnica kół: 1000 mm
·
Średn./dług. czopa osi: ф130/217 – toczne ф140/250 – ślizgowe
·
Hamulec zespolony: West LV-1
·
Średnica cylindra hamulcowego: 12 ‘’
·
Nastawiacz klocków hamulcowych i zmieniacz przekładni: SAB Próżny – ładowny G –
R
Rok wydania konstrukcji: 1959
·
·
Maks. Szybkość wag. : 100 km/h
Wagon cysterna
Typ konstrukcji: 401 R
·
Seria P.K.P. : RRh
·
Szerokość toru: 1435 mm
·
Ciężar własny wagonu : 25 T
Ładowność : 55 T
·
·
Długość wag. Ze zderzakami: 12300 mm
·
Największa szerokość wagonu: 3070 mm
·
Największa wysokość wagonu: 4260 mm
·
Pojemność użyteczna: 42,6 m 3
·
Napełnianie i opróżnianie zbiornika: napełnianie górą, opróżnianie dołem; ф rury
spust. 150 mm
·
Ciśnienie próbne: 3 atn
Powierzchnia rur ogrzewczych: 32 m 2
·
·
Izolacja: wata kamienna
903608239.001.png
·
Typ wózka: 1 XT
·
Średnica i długość czopa osi: ф 120/179 mm
·
Maźnice: toczne o łożyskach 120/240/80
·
Średnica okręgu tocznego kół: 1000 mm
·
Największa szybkość jazdy: 100 km/h
·
Najmniejszy promień łuku toru: 90 m
·
Hamulec zespolony: Oerlikon ESt 3d
·
Średnica cylindra hamulcowego: 16 ‘’
·
Nastawiacz klocków hamulcowych: SAB
·
Sprzęg: śrubowy nienawskrośny 80 T
Zderzaki: wypukłe, ф tarczy 400 mm ze sprężynami pierścieniowymi lub z
amortyzatorami gumowymi
·
·
Resory: 8 – piórowe dług. 1200 mm
·
Rok wykonania konstrukcji: 1961
Wagon cysterna
Typ konstrukcji: 206 R
·
Seria P.K.P. : Rh
·
Szerokość toru: 1435 mm
·
Ładowność: 23T
·
Ciężar własny; 12 T
·
Długość ze zderzakami: 10000 mm
·
Długość podwozia: 8760 mm
·
Szerokość wagonu: 3050 mm
·
Największa wysokość wagonu: 3940 mm
·
Długość zewnętrza zbiornika: 7030 mm
·
Średnica zewnętrzna zbiornika: 2000 mm
Pojemność: 19,7 m 3
·
·
Średnica okręgu tocznego kół: 1000 mm
·
Średnica i długość czopa osi: ф 120/179 mm
·
Maźnice: o łożyskach tocznych 120/240/80
·
Hamulec zespolony i ręczny: Oerlikon ESt 3d ham. Ręczny na pomoście
·
Średnica cylindra hamulców: 12”
·
Nastawiacz klocków ham. Tablice przestawcze: SAB próżny-ładowny ; Towarowy-
Osobowy
·
Sprzęg: śrubowy naw skrośny
·
Zderzaki: Tulejowe ze spręż. Pierśc. Lub amortyz. Gumow. Tarcze wypukłe
·
Ciśnienie robocze: (ciśnienie próbne 3 atn.)
·
Opróżnianie i napełnianie cysterny: Opróżnianie dołem zaworem ф 100mm. Napeł.
Górą.
·
Największa szybkość jazdy: 100 km/h
·
Najmniejszy promień łuku toru: Wagon przechodzi po łuku o prom. 90 m
·
Rok wykonania konstrukcji: 1962
Wagon cysterna
· Typ konstrukcji: 406R
·
Oznaczenie użytkownika: PKP – R Ryh
·
Przeznaczenie wyrobu: do przewozu prod. Naftowych
·
Rok i autor dokumentacji: 1963 ZBK ,,Świdnica”
903608239.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin