Data: 15.05.2007
Osoba prowadząca: Marta Krawczyk
Czas 45 min.
Cel główne
-Doskonalenie grafomotoryki
Cele szczegółowe
-uczeń potrafi prawidłowo trzymać takie narzędzia jak: ołówek, długopis, kredka
-uczeń potrafi przyjąć i prawidłową pozycję ciała i utrzymać ją przy pisaniu
-uczeń potrafi pisać po śladzie w powietrzu
-uczeń potrafi połączyć punkty na płaszczyźnie
-uczeń bierze czynny udział w ćwiczeniach z motoryki małej
Przebieg zajęć
-ćwiczenia dłoni przy pomocy piłeczek o różnej fakturze i wielkości
-uczeń przyjmuje odpowiednią postawę ciała do pisania. Poprawnie trzyma długopis
-pisanie swojego imienia w powietrzu, następnie łączenie kropek (ćwiczenie wykonywane przy pomocy karty pracy)-pisanie swojego imienia po śladzie
-zabawy rozluźniające
mpwjs